Achterlijke toestanden m.b.t. homosensuelen, bizarre verminkingen en verkrachtingen in burgeroorlogen, dat soort zaken.quote:
Ik doe chemie er dan ook gewoon naast he.quote:Op zondag 14 april 2013 23:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat voor opleiding?En hoezo dat ik dat dat je chemicus wilde worden
Wat onhandig van je LR.quote:Op zondag 14 april 2013 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik had dus brie liggen he. Dus dat doe ik op een broodje. Toen dacht ik bij mijzelf
"He, daar kun je ook honing op doen"
Dus ik doe er honing op. Wat denk je; laat ik de helft op de grond van mijn broodje aflopen...
Nu kleven mijn sokken.
Als je nog steeds je haatbaard hebt, dan kan het daar ook gaan plakken. :Squote:Op zondag 14 april 2013 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik had dus brie liggen he. Dus dat doe ik op een broodje. Toen dacht ik bij mijzelf
"He, daar kun je ook honing op doen"
Dus ik doe er honing op. Wat denk je; laat ik de helft op de grond van mijn broodje aflopen...
Nu kleven mijn sokken.
Wordt ook nooit wat met dat land.quote:Op zondag 14 april 2013 23:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Achterlijke toestanden m.b.t. homosensuelen, bizarre verminkingen en verkrachtingen in burgeroorlogen, dat soort zaken.
Aha, klopt.quote:Op zondag 14 april 2013 23:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Achterlijke toestanden m.b.t. homosensuelen, bizarre verminkingen en verkrachtingen in burgeroorlogen, dat soort zaken.
quote:Op zondag 14 april 2013 23:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je nog steeds je haatbaard hebt, dan kan het daar ook gaan plakken. :S
Goed onderzoek. 9/10.quote:Op zondag 14 april 2013 23:59 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb even onderzoek gedaan...
Kapiteintje heeft Yvonne eruit gehaald
Ik ga de boel niet lopen forceren. Yvonne heeft ons ook vaak genoeg geholpen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:59 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb even onderzoek gedaan...
Kapiteintje heeft Yvonne eruit gehaald
Jijquote:Op maandag 15 april 2013 00:00 schreef DonRaja het volgende:
Godsamme, zojuist bij Rayman:
Welk eiland heeft naast Aruba ook Oranjestad als hoofdstad?
Kiest de enorme muts voor Paramaribo...![]()
![]()
quote:Op maandag 15 april 2013 00:00 schreef DonRaja het volgende:
![]()
Ze heeft de hele OP verneuktquote:Op maandag 15 april 2013 00:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga de boel niet lopen forceren. Yvonne heeft ons ook vaak genoeg geholpen.
Ik vind het wel mooi dat er drones worden ingezet ter bescherming van de neushoorn, terwijl de omliggende dorpen omkomen van de hongerquote:
Sint Eustatius.quote:Op maandag 15 april 2013 00:00 schreef DonRaja het volgende:
![]()
Nog grappiger geweest als ze zelf uit Suriname kwamquote:Op maandag 15 april 2013 00:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
A. Klein Aruba
B. Sint Eustatius
C. Paramaribo
Zou ik ook C kiezen
Geniaal man.quote:Op maandag 15 april 2013 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zie het Van Hooijdonk - Van Bommel filmpje nu pas. Wat een eikel
Rustig man. Laat wat ruimte voor je publiek over om ook te lachen.quote:Op maandag 15 april 2013 00:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nog grappiger geweest als ze zelf uit Suriname kwam![]()
en gezien het publiek van Rayman is dat niet geheel onvoorstelbaar haha.
Goed zo, je wilt geen haatbaard zijn.quote:Op zondag 14 april 2013 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Al begint de Jihad baard wel weer enigszins te komen. Ik scheer mij morgen wel.
Sorryquote:Op maandag 15 april 2013 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig man. Laat wat ruimte voor je publiek over om ook te lachen.
Ik moet mijn snorretje ook ff scheren.quote:Op zondag 14 april 2013 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Al begint de Jihad baard wel weer enigszins te komen. Ik scheer mij morgen wel.
Gelukkig kon ik mijn pa overtuigen om te zappen nadat dit heldere licht aan woord was geweest.quote:Op maandag 15 april 2013 00:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nog grappiger geweest als ze zelf uit Suriname kwam![]()
en gezien het publiek van Rayman is dat niet geheel onvoorstelbaar haha.
Ik vind het een beetje een saai programma maar zo erg is het toch weer niet? Althans niet erger dan wat ik op SBS zie bijvoorbeeld wat misschien een extreem voorbeeld is!quote:Op maandag 15 april 2013 00:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gelukkig kon ik mijn pa overtuigen om te zappen nadat dit heldere licht aan woord was geweest.
Eigenlijk wel, maar dat geheel terzijde.quote:Op maandag 15 april 2013 00:04 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Goed zo, je wilt geen haatbaard zijn.
Rayman haalt het bloed onder mijn nagels vandaan. Zowel qua gevoel voor humor als zijn denkwijze.quote:Op maandag 15 april 2013 00:06 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een saai programma maar zo erg is het toch weer niet? Althans niet erger dan wat ik op SBS zie bijvoorbeeld wat misschien een extreem voorbeeld is!
Scherenquote:Op maandag 15 april 2013 00:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik moet mijn snorretje ook ff scheren.
Hij profileert zich als dé Surinamer, net als 90% van de Surinamers in NL schaam ik mij voor die gast...quote:Op maandag 15 april 2013 00:06 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een saai programma maar zo erg is het toch weer niet? Althans niet erger dan wat ik op SBS zie bijvoorbeeld wat misschien een extreem voorbeeld is!
Als je het heel hard bekijkt: We spelen al decennia lang met het natuurlijk evenwicht. Er komt een punt dat mensen op plan 2 komen te staan.quote:Op maandag 15 april 2013 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi dat er drones worden ingezet ter bescherming van de neushoorn, terwijl de omliggende dorpen omkomen van de honger
En terecht.
?quote:Op maandag 15 april 2013 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zie het Van Hooijdonk - Van Bommel filmpje nu pas. Wat een eikel
Mijn snor lijkt wel op die snorren van 15 jarige Marokkaanse jongens en 15 jarige Turkse meisjes. Moet dus scheren.quote:
SV: Pierre meldt ff tussen neus en lippen dat Bommel gaat stoppen, want hij heeft gehoord dat er spelers benaderd zijn voor een afscheidswedstrijd. Waterreus vond dat niet netjes en gaat daar over door na de uitzending.quote:
quote:
En klopt.quote:Op maandag 15 april 2013 00:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je het heel hard bekijkt: We spelen al decennia lang met het natuurlijk evenwicht. Er komt een punt dat mensen op plan 2 komen te staan.
Dan wel jaquote:Op maandag 15 april 2013 00:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mijn snor lijkt wel op die snorren van 15 jarige Marokkanse jongens en 15 jarige Turkse meisjes. Moet dus scheren.
Is daar beeld van?quote:Op maandag 15 april 2013 00:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
SV: Pierre meldt ff tussen neus en lippen dat Bommel gaat stoppen, want hij heeft gehoord dat er spelers benaderd zijn voor een afscheidswedstrijd. Waterreus vond dat niet netjes en gaat daar over door na de uitzending.
Dit wordt toch geen hit.quote:Op maandag 15 april 2013 00:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Probeert teveel gangnam style na te maken.
Ik zou me meer schamen voor Prem.quote:Op maandag 15 april 2013 00:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij profileert zich als dé Surinamer, net als 90% van de Surinamers in NL schaam ik mij voor die gast...
Nah alleen spijtig dat hij op de VVD stemt (of heeft gestemd) voor de rest vind ik hem wel een toffe peer met een saai programma.quote:Op maandag 15 april 2013 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar dat geheel terzijde.
[..]
Rayman haalt het bloed onder mijn nagels vandaan. Zowel qua gevoel voor humor als zijn denkwijze.
Rayman, VVD? Dat lijkt mij heel stug.quote:Op maandag 15 april 2013 00:10 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nah alleen spijtig dat hij op de VVD stemt (of heeft gestemd) voor de rest vind ik hem wel een toffe peer met een saai programma.
Was al bekend hoor.quote:Op maandag 15 april 2013 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rayman, VVD? Dat lijkt mij heel stug.
http://www.bbrussen.nl/20(...)-is-een-strontvlieg/quote:Op maandag 15 april 2013 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rayman, VVD? Dat lijkt mij heel stug.
Hij is de Hans Kraay van de tafelgasten, te vaak lopen schreeuwen om nog serieus genomen te kunnen worden. Maar het is geen domme kerel.quote:
Nee, dit gaat mij niet overtuigen. Je zal vast gelijk hebben hoor, maar wtf heb ik zojuist gelezen in enkele zinnenquote:Op maandag 15 april 2013 00:12 schreef DeParo het volgende:
[..]
http://www.bbrussen.nl/20(...)-is-een-strontvlieg/
Een matige link wellicht maar het is toch echt zo.
Ja, als ik zo ga kijken naar al de VARA-lui word ik ook niet blij. PvdAquote:Op maandag 15 april 2013 00:10 schreef DeParo het volgende:
Nah alleen spijtig dat hij op de VVD stemt (of heeft gestemd)
Ja dat sloeg nergens op net zoals zijn optredens bij VI. Soms heeft hij wel verstand van zaken maar dan heeft hij zo'n enorme over-acting dat het niet aanslaat.quote:Op maandag 15 april 2013 00:13 schreef DeParo het volgende:
[..]
Maakte hij niet ooit iemand uit voor pedo in DWDD?
Geen ideequote:Op maandag 15 april 2013 00:13 schreef DeParo het volgende:
[..]
Maakte hij niet ooit iemand uit voor pedo in DWDD?
Die NBA commercial toch met oud spelers samen met hedendaagse spelers?quote:Op maandag 15 april 2013 00:13 schreef Doublepain het volgende:
Stylo, waar herken je dit nummer van?
Haha een van de eerste die met google omhoog kwamquote:Op maandag 15 april 2013 00:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, dit gaat mij niet overtuigen. Je zal vast gelijk hebben hoor, maar wtf heb ik zojuist gelezen in enkele zinnen
Ik mag die man wel. Het interesseert hem niets wat anderen vinden of wat anderen van hem vinden. Ik vind dat wel mooi.quote:
ja, best een goed nummerquote:Op maandag 15 april 2013 00:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die NBA commercial toch met oud spelers samen met hedendaagse spelers?
Jep.quote:
Dat deel wel. Maar ik heb een hekel aan dat soort mensen die zo prominent aanwezig moeten zijn en maar blijven schreeuwen tot ze gelijk krijgen.quote:Op maandag 15 april 2013 00:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik mag die man wel. Het interesseert hem niets wat anderen vinden of wat anderen van hem vinden. Ik vind dat wel mooi.
De Hans Kraay en Jan Mulder van DWDD.quote:Op maandag 15 april 2013 00:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij is de Hans Kraay van de tafelgasten, te vaak lopen schreeuwen om nog serieus genomen te kunnen worden. Maar het is geen domme kerel.
JR.quote:Op maandag 15 april 2013 00:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
And the winner is...
GC / Dagcijfers #227
Ik kan hem niet uitstaan. Hij doet daar te absurde stellingen voor om ze vervolgens vol te verdedigen.quote:Op maandag 15 april 2013 00:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik mag die man wel. Het interesseert hem niets wat anderen vinden of wat anderen van hem vinden. Ik vind dat wel mooi.
Er zijn maar heel weinig van de zogenaamde mensen die zichzelf voetbal expert vinden die ik echt serieus neem. Johan Derksen is bijvoorbeeld een eindbaas, maar serieus kan je 'm niet echt nemen. Hoeft ook niet wmb.quote:Op maandag 15 april 2013 00:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De Hans Kraay en Jan Mulder van DWDD.
Ondanks dat ik PvdA heb gestemd kan ik het slechts beamen wat je zegt.quote:Op maandag 15 april 2013 00:14 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Ja, als ik zo ga kijken naar al de VARA-lui word ik ook niet blij. PvdA
Deze is wel geinig.quote:Op maandag 15 april 2013 00:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja dat sloeg nergens op net zoals zijn optredens bij VI. Soms heeft hij wel verstand van zaken maar dan heeft hij zo'n enorme over-acting dat het niet aanslaat.
Ff voor je gezocht.quote:
Vind ik ookquote:Op maandag 15 april 2013 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan hem niet uitstaan. Hij doet daar te absurde stellingen voor om ze vervolgens vol te verdedigen.
Door zijn geschreeuw laten mensen een discussie al snel lopen, waardoor Nederland zijn onzin nog vaak als warme koek aannemen ook
aanneemt of Nederlanders.quote:Op maandag 15 april 2013 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan hem niet uitstaan. Hij doet daar te absurde stellingen voor om ze vervolgens vol te verdedigen.
Door zijn geschreeuw laten mensen een discussie al snel lopen, waardoor Nederland zijn onzin nog vaak als warme koek aannemen ook
quote:Op maandag 15 april 2013 00:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
And the winner is...
GC / Dagcijfers #227
Voetbal-experts bestaan niet.quote:Op maandag 15 april 2013 00:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zijn maar heel weinig van de zogenaamde mensen die zichzelf voetbal expert vinden die ik echt serieus neem. Johan Derksen is bijvoorbeeld een eindbaas, maar serieus kan je 'm niet echt nemen. Hoeft ook niet wmb.
Nummer klinkt daar mooier dan ik net stuurdequote:
Zou eigenlijk niet weten welke SC er nog meer populair is behalve dezequote:Op maandag 15 april 2013 00:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Best redelijk veel door die radioSC
Ik ben kapot. Ik kies voor optie C en ga richting bed.quote:Op maandag 15 april 2013 00:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
aanneemt of Nederlanders.
zoete koek, warme broodjes, make up your bloody mind.
Hmmm ja, van Prem kan ik 't gewoon wel hebben. Ik voel me over 't algemeen wel snel aangetrokken tot mensen die anders dan de rest zijn. Zie dat ook veel in m'n vrienden terug.quote:Op maandag 15 april 2013 00:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat deel wel. Maar ik heb een hekel aan dat soort mensen die zo prominent aanwezig moeten zijn en maar blijven schreeuwen tot ze gelijk krijgen.
Net als die ouwe gek als Mulder
Je kan het ook moeilijk ontkennen. Ik begrijp werkelijk niets van je politieke keuze. De SP is tenminste nog oprecht, maar de PvdA... Maar goed, het partij-programma is al verschrikkelijk.quote:Op maandag 15 april 2013 00:17 schreef DeParo het volgende:
Ondanks dat ik PvdA heb gestemd kan ik het slechts beamen wat je zegt.
Voor GGMM is dat lesboquote:Op maandag 15 april 2013 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou eigenlijk niet weten welke SC er nog meer populair is behalve deze
Behalve Louis natuurlijk.quote:Op maandag 15 april 2013 00:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laat Louis je maar niet horen
Dwaasquote:Op maandag 15 april 2013 00:17 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ondanks dat ik PvdA heb gestemd kan ik het slechts beamen wat je zegt.
[..]
Ja dat is vaak zo met dit soort dingen.quote:Op maandag 15 april 2013 00:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nummer klinkt daar mooier dan ik net stuurde
Op de radio komt hij beter over dan op tv, dat is net 1 dimensie teveelquote:Op maandag 15 april 2013 00:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hmmm ja, van Prem kan ik 't gewoon wel hebben. Ik voel me over 't algemeen wel snel aangetrokken tot mensen die anders dan de rest zijn. Zie dat ook veel in m'n vrienden terug.
Trusten en succes morgen met je tentamen.quote:Op maandag 15 april 2013 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben kapot. Ik kies voor optie C en ga richting bed.
Johan Derksen is de enige personality op televisie waar ik eindeloos respect voor heb. Die man moet iets heel ergs doen wil hij niet meer mijn televisieheld zijn.quote:Op maandag 15 april 2013 00:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zijn maar heel weinig van de zogenaamde mensen die zichzelf voetbal expert vinden die ik echt serieus neem. Johan Derksen is bijvoorbeeld een eindbaas, maar serieus kan je 'm niet echt nemen. Hoeft ook niet wmb.
Vind ik juist niet. Ik vind dat hij vaak verstandige dingen zegt, maar die dan juist weer teniet doet door zo schreeuwerig te discussieren.quote:Op maandag 15 april 2013 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door zijn geschreeuw laten mensen een discussie al snel lopen, waardoor Nederlanders zijn onzin nog vaak als warme koek aannemen ook
De gekleurde Peter R de Vries eigenlijk, maar dan wat intelligenter.
3 zelfs.quote:Op maandag 15 april 2013 00:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Trusten en succes morgen met je tentamen.
quote:Op maandag 15 april 2013 00:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je dat denkt, ik ben 1 van de weinigen inderdaad.
DonRaja = Louis?quote:
Weglopen tijdens een discussie bijvoorbeeld?quote:Op maandag 15 april 2013 00:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Johan Derksen is de enige personality op televisie waar ik eindeloos respect voor heb. Die man moet iets heel ergs doen wil hij niet meer mijn televisieheld zijn.
Laat ook meteen zien hoe kanker dom jij bentquote:Op maandag 15 april 2013 00:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Johan Derksen is de enige personality op televisie waar ik eindeloos respect voor heb. Die man moet iets heel ergs doen wil hij niet meer mijn televisieheld zijn.
En, wat inside-info: Het zou ik schelen als hij een keer nuchter op (live) tv verschijnt...quote:Op maandag 15 april 2013 00:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind ik juist niet. Ik vind dat hij vaak verstandige dingen zegt, maar die dan juist weer teniet doet door zo schreeuwerig te discussieren.
Het was dit keer vooral een stem tegen de VVD, en als de PvdA hun ideologie zou waarmaken, maar dat doen ze helaas niet zo jammer.quote:Op maandag 15 april 2013 00:18 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Je kan het ook moeilijk ontkennen. Ik begrijp werkelijk niets van je politieke keuze. De SP is tenminste nog oprecht, maar de PvdA... Maar goed, het partij-programma is al verschrikkelijk.
pffffquote:Op maandag 15 april 2013 00:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Laat ook meteen zien hoe kanker dom jij bent
Voetbal kijken.quote:Op maandag 15 april 2013 00:20 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Wat doe jij in het dagelijks leven?
+1quote:Op maandag 15 april 2013 00:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Laat ook meteen zien hoe kanker dom jij bent
Het maakt geen donder uit welke partij de grootste wordt, dat hebben we wel gemerkt. Hopelijk valt het kabinet snel - wat ook gaat gebeuren - en kunnen we rechtse, oftewel realistische politiek bedrijven.quote:Op maandag 15 april 2013 00:21 schreef DeParo het volgende:
Het was dit keer vooral een stem tegen de VVD, en als de PvdA hun ideologie zou waarmaken, maar dat doen ze helaas niet zo jammer.
Op de radio vond ik 'm altijd leuk om naar te luisteren. In 't weekend had hij altijd een programma op Radio 2(?) in de ochtend.quote:Op maandag 15 april 2013 00:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op de radio komt hij beter over dan op tv, dat is net 1 dimensie teveel
zoveel zuipt ie niet. Klein beetje maarquote:Op maandag 15 april 2013 00:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En, wat inside-info: Het zou ik schelen als hij een keer nuchter op (live) tv verschijnt...
Soms kraamt hij zoveel onzin uit dat hij wel wat afdoet in mijn ogen.quote:Op maandag 15 april 2013 00:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niemand is perfect. Hij is tenminste oprecht.quote:Op maandag 15 april 2013 00:23 schreef kapiteintje het volgende:
Soms kraamt hij zoveel onzin uit dat hij wel wat afdoet in mijn ogen.
Tsja, ik ken 'm niet dus daar kan ik niet over oordelen.quote:Op maandag 15 april 2013 00:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En, wat inside-info: Het zou ik schelen als hij een keer nuchter op (live) tv verschijnt...
Als je er een paar one-liners flitsend uit krijgt ben je al gauw een bigstar in het Nederlandse tv-wereldje. Drie kwart van de mensen rijdt uren naar Hilversum om zijn mond te houden.quote:Op maandag 15 april 2013 00:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is relatief uiteraard, hij drinkt precies genoeg om nooit nuchter te zijn.quote:Op maandag 15 april 2013 00:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zoveel zuipt ie niet. Klein beetje maar
Ik zeg ook niet dat ik altijd achter zijn mening sta. Het is puur hoe die man in elkaar steektquote:Op maandag 15 april 2013 00:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik was juist de voorstander van Prem hier he.quote:Op maandag 15 april 2013 00:24 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Niemand is perfect. Hij is tenminste oprecht.
Haha lekker Johannes.quote:Op maandag 15 april 2013 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je er een paar one-liners flitsend uit krijgt ben je al gauw een bigstar in het Nederlandse tv-wereldje. Drie kwart van de mensen rijdt uren naar Hilversum om zijn mond te houden.
quote:Op maandag 15 april 2013 00:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is relatief uiteraard, hij drinkt precies genoeg om nooit nuchter te zijn.
Het maakt wel iets uit als je het goed uitspeelt maar de prioriteiten liggen vandaag de dag elders kennelijk erg jammer.quote:Op maandag 15 april 2013 00:23 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Het maakt geen donder uit welke partij de grootste wordt, dat hebben we wel gemerkt. Hopelijk valt het kabinet snel - wat ook gaat gebeuren - en kunnen we rechtse, oftewel realistische politiek bedrijven.
Prem is rijp voor een inrichting. Ik doelde op De Snor.quote:Op maandag 15 april 2013 00:25 schreef kapiteintje het volgende:
Ik was juist de voorstander van Prem hier he.
Ik vind dat hij een arrogant hoofd heeft.quote:Op maandag 15 april 2013 00:25 schreef ajacied4lf het volgende:
Ben ik de enige die Halbe Zijlstra niet kan uitstaan?
Nee.quote:Op maandag 15 april 2013 00:25 schreef ajacied4lf het volgende:
Arrogante kop, manier van praten echt allesquote:Op maandag 15 april 2013 00:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind dat hij een arrogant hoofd heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Ja heb hetzelfde man.quote:Op maandag 15 april 2013 00:26 schreef kapiteintje het volgende:
Kan iemand mij btw eens uitleggen waarom half mannelijk Nederland geilt op die Eva Jinek met haar middeleeuws hoge voorhoofd en poppengezicht?
Dat blonde koppie is toch door WNL de laan uit gestuurd. Wel goede omroep trouwens.quote:Op maandag 15 april 2013 00:26 schreef kapiteintje het volgende:
Kan iemand mij btw eens uitleggen waarom half mannelijk Nederland geilt op die Eva Jinek met haar middeleeuws hoge voorhoofd en poppengezicht?
Gladjakker.quote:Op maandag 15 april 2013 00:25 schreef ajacied4lf het volgende:
Ze geeft zo weinig van zichzelf (letterlijk) bloot en daarom is het zo spannend. Verder is ze best knap (niet super lekker) dus ik denk dat de meeste mannen haar wel zouden doen.quote:Op maandag 15 april 2013 00:26 schreef kapiteintje het volgende:
Hij praat als een boer, typisch omhoog gevallen middenstandertjequote:Op maandag 15 april 2013 00:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind dat hij een arrogant hoofd heeft.
Arrogant kutwijfquote:Op maandag 15 april 2013 00:26 schreef kapiteintje het volgende:
Omdat ze rauwe harde smerige seks uitstraalt.quote:Op maandag 15 april 2013 00:26 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind die andere presentatrice van Wakker Nederland knapper, die Merelquote:Op maandag 15 april 2013 00:26 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op maandag 15 april 2013 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind die andere presentatrice van Wakker Nederland knapper, die Merel
Juist niet, ze straalt grote oma-onderbroeken en joggingpakken uit...quote:Op maandag 15 april 2013 00:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat ze rauwe harde smerige seks uitstraalt.
Op partijquote:Op maandag 15 april 2013 00:28 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Prima politicus. Gaan we nou op het uiterlijk beoordelen?
Ze lijkt me meer iemand die als een dood plank blijf liggen en zegt 'neuk me maar snel ff, zodat ik mijn boek uit kan lezen'.quote:Op maandag 15 april 2013 00:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat ze rauwe harde smerige seks uitstraalt.
Zo zie je maar wat een keer voor de camera aan je tieten zitten kan opleveren voor je carrierrequote:Op maandag 15 april 2013 00:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Juist niet, ze straalt grote oma-onderbroeken en joggingpakken uit...
Misschien is dat iets wat soortgenoten kunnen spotten, van de een freak to another.quote:Op maandag 15 april 2013 00:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze lijkt me meer iemand die als een dood plank blijf liggen en zegt 'neuk me maar snel ff, zodat ik mijn boek uit kan lezen'.
Joden, wat houd ik van dat volk. Al is het maar omdat iedereen onterecht op ze afgeeft.quote:Op maandag 15 april 2013 00:29 schreef RensAjacied het volgende:
uitgewoond door de Joodse pik van bram
In tegenstelling tot de levende planken die jij normaal hebtquote:Op maandag 15 april 2013 00:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze lijkt me meer iemand die als een dood plank blijf liggen en zegt 'neuk me maar snel ff, zodat ik mijn boek uit kan lezen'.
Dat interesseert mij niet zoveel. Heb liever kundige mensen aan de top dan schreeuwlelijken met charme zonder inhoud.quote:Op maandag 15 april 2013 00:25 schreef ajacied4lf het volgende:
Bram is een held laten we dat vooral niet vergeten. Overigens is Bram z'n moeder niet Joods, z'n pa wel, maar het ligt er aan hoe je het bekijkt wat betreft het vraagstuk eromheen uiteraard.quote:Op maandag 15 april 2013 00:29 schreef RensAjacied het volgende:
uitgewoond door de Joodse pik van bram
Ik voel dus echt 0,0 bij die meid he.quote:Op maandag 15 april 2013 00:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze geeft zo weinig van zichzelf (letterlijk) bloot en daarom is het zo spannend. Verder is ze best knap (niet super lekker) dus ik denk dat de meeste mannen haar wel zouden doen.
Yep, dat was toch wel de perfecte boost voor haar carrière.quote:Op maandag 15 april 2013 00:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo zie je maar wat een keer voor de camera aan je tieten zitten kan opleveren voor je carrierre
quote:Op maandag 15 april 2013 00:30 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Joden, wat houd ik van dat volk. Al is het maar omdat iedereen onterecht op ze afgeeft.
Dat zouden er meer moeten doen.quote:Op maandag 15 april 2013 00:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo zie je maar wat een keer voor de camera aan je tieten zitten kan opleveren voor je carrierre
Prima politicus die tenminste wel fel achter het programma van de VVD staat. Hard in zijn beleid, precies wat de achterban vraagt.quote:
Merel Westrik toch? Die is echt lekker idd.quote:Op maandag 15 april 2013 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind die andere presentatrice van Wakker Nederland knapper, die Merel
Jij weet.quote:
Dat hij achter het programma van de VVD staat is een probleemquote:Op maandag 15 april 2013 00:31 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Prima politicus die tenminste wel fel achter het programma van de VVD staat. Hard in zijn beleid, precies wat de achterban vraagt.
Ben ook niet zo pro-VVD.quote:Op maandag 15 april 2013 00:32 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat hij achter het programma van de VVD staat is een probleem![]()
.
Kort pittig kapsel.quote:Op maandag 15 april 2013 00:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Schrijfster die nu bij Jinek op Zondag zit (Nederland 1) is ook leuk (schattig).
Dat is Angela Schijf boeler.quote:Op maandag 15 april 2013 00:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Schrijfster die nu bij Jinek op Zondag zit (Nederland 1) is ook leuk (schattig).
Jep.quote:
En Ireen Wust.quote:
Angela Schijf? Is toch actrice?quote:Op maandag 15 april 2013 00:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik lees het net inderdaadquote:Op maandag 15 april 2013 00:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Angela Schijf? Is toch actrice?
[ afbeelding ]
Dat is een zeer goed programma, jammer dat het niet uitgevoerd wordt. Ik krijg een beetje een beeld bij jou - als of je morgen met rode vlaggen voor het torentje staat.quote:Op maandag 15 april 2013 00:32 schreef DeParo het volgende:
Dat hij achter het programma van de VVD staat is een probleem
Dude...quote:
quote:Op maandag 15 april 2013 00:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Overigens een vrouw die ik wel knap vind, maar waar ik me niet echt tot aangetrokken voel voor de rest.
Heb dat ook steeds meer.quote:
Zal het nooit vergeten.quote:
Ik ben niet zo van Nederlandse filmsquote:Op maandag 15 april 2013 00:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dude...Een van de bekendste Nederlandse actrices man.
Overigens een vrouw die ik wel knap vind, maar waar ik me niet echt tot aangetrokken voel voor de rest.
Vroeger wel, zie foto hierboven ergens.quote:Op maandag 15 april 2013 00:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dude...Een van de bekendste Nederlandse actrices man.
D66, enige partij in NL die haar punten op verstand baseert en niet zozeer streeft naar een vervulling van een ideologie die los staat van de maatschappij in concreto.quote:
Had zij niet een liedje met Katja Schuurman en nog een andere wijf?quote:Op maandag 15 april 2013 00:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vroeger wel, zie foto hierboven ergens.
Daarom dat ze ook de bezuinigingen op het onderwijs hebben gesteundquote:Op maandag 15 april 2013 00:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
D66, enige partij in NL die haar punten op verstand baseert en niet zozeer streeft naar een vervulling van een ideologie die los staat van de maatschappij in concreto.
Met-alle-winden-meewaai-politiek.quote:Op maandag 15 april 2013 00:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
D66, enige partij in NL die haar punten op verstand baseert en niet zozeer streeft naar een vervulling van een ideologie die los staat van de maatschappij in concreto.
Linda roos en jessica?quote:Op maandag 15 april 2013 00:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Had zei niet een liedje met Katja Schuurman en nog een andere wijf?
Ik heb echt een hekel aan Carice gekregen door die overload van haar de laatste jaren.quote:Op maandag 15 april 2013 00:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van Nederlandse films
Carice ken ik overigens wel.![]()
zucht... Zijquote:Op maandag 15 april 2013 00:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Had zei niet een liedje met Katja Schuurman en nog een andere wijf?
100% mee eens, daarom heb ik daar ook op gestemd al mag het europa aanbidderij gedeelte wel wat minder.quote:Op maandag 15 april 2013 00:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is toch niksquote:Op maandag 15 april 2013 00:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van Nederlandse films
Carice ken ik overigens wel.![]()
Heel apart met Carice. De ene keer denk ikquote:Op maandag 15 april 2013 00:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan Carice gekregen door die overload van haar de laatste jaren.
Daar zullen ze wel goede redenen voor gehad hebben/toezeggingen voor gekregen hebben. Ik volg 't al een tijd niet meer, want ik word er vrij moedeloos van.quote:Op maandag 15 april 2013 00:38 schreef DeParo het volgende:
[..]
Daarom dat ze ook de bezuinigingen op het onderwijs hebben gesteund![]()
.
Getuigt alleen maar van realisme imo.quote:
Ja dat snap ik nu wel. Maar ze leek op 1 van die 3.quote:Op maandag 15 april 2013 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Angela Schijf is niet van Linda Roos en Jessica
Lijkt wel een kerelquote:
Zat zij niet bij:quote:Op maandag 15 april 2013 00:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Want ik ben in adem nood.. geef je nu maar bloootttt keer op keer blabla passie iets.
D'66 is niets voor mij. Ben fel tegen de Unie. En bovendien is de partij wat betreft referenda totaal ongeloofwaardig wat betreft het beleid jegens de Unie. Ik zal niet weten hoe ik die partij nog serieus kan nemen.quote:
Ik word daar echt totaal niet warm van. Ze verandert toch wel in een kat.quote:Op maandag 15 april 2013 00:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heel apart met Carice. De ene keer denk iken soms denk ik
![]()
Dat gebit van haar moeten we het maar niet over hebben
Moh, als een van je belangrijkste zo niet het belangrijkste speerpunt van je partij onderwijs is, en je hebt al een geschiedenis met speerpunten in te leveren, voordat je uit dat diepe dal bent geklommen, dan ben ik heel benieuwd wat die goede reden dan isquote:Op maandag 15 april 2013 00:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar zullen ze wel goede redenen voor gehad hebben/toezeggingen voor gekregen hebben. Ik volg 't al een tijd niet meer, want ik word er vrij moedeloos van.
[..]
Getuigt alleen maar van realisme imo.
Als ik nu haar foto's bekijk denk ik ook gadver. Maar laatst bij DWDD was zequote:Op maandag 15 april 2013 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik word daar echt totaal niet warm van. Ze verandert toch wel in een kat.
Het hele idee van de EU is fantastisch, de uitvoering is de laatste jaren beneden de maat. Maar het is een makkelijke zondebok voor mensen die er weinig van af weten.quote:Op maandag 15 april 2013 00:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
100% mee eens, daarom heb ik daar ook op gestemd al mag het europa aanbidderij gedeelte wel wat minder.
In GoT vind ik haar al eng.quote:Op maandag 15 april 2013 00:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als ik nu haar foto's bekijk denk ik ook gadver. Maar laatst bij DWDD was ze
Eensquote:Op maandag 15 april 2013 00:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het hele idee van de EU is fantastisch, de uitvoering is de laatste jaren beneden de maat. Maar het is een makkelijke zondebok voor mensen die er weinig van af weten.
Er zitten teveel landen bij die een blok aan je been zijn en je op kosten jagen.quote:Op maandag 15 april 2013 00:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het hele idee van de EU is fantastisch, de uitvoering is de laatste jaren beneden de maat. Maar het is een makkelijke zondebok voor mensen die er weinig van af weten.
De uitvoering is al sinds de oorsprong bagger en één groot bodemloos vat voor belastinggelden.quote:Op maandag 15 april 2013 00:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is helemaal niet fantastisch. Een gezamenlijke munt is absurd. Daarbij is er een gebrek aan subsidiariteit en democratie. Ik hoop dat het zo snel mogelijk uit elkaar dondert. In het belang van Europa uiteraard.quote:Op maandag 15 april 2013 00:43 schreef kapiteintje het volgende:
Best goed eigenlijk.quote:Op maandag 15 april 2013 00:17 schreef DeParo het volgende:
Deze is wel geinig.
http://www.dumpert.nl/med(...)ieke_omroep_uit.html
Ik snap niet hoe je fel tegen de EU kunt zijn. Dat is totaal niet meer van deze tijd. We hebben elkaar nodig om een vuist te kunnen maken in zowel economische als politieke zin. We plukken er de dagelijkse vruchten van. Helaas zijn dat de laatste jaren vaak wrange vruchten gebleken, maar vraag je af hoe dat komt. Wie heeft de economische crisis veroorzaakt? Wie heeft zich niet aan de begrotingsafspraken gehouden? Is dat de schuld van de EU, of is dat de schuld van een select clubje mensen en landen die het voor een groot deel hartgrondig hebben verpest en wat nu met veel pijn en moeite gerepareerd moet worden?quote:Op maandag 15 april 2013 00:40 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
D'66 is niets voor mij. Ben fel tegen de Unie. En bovendien is de partij wat betreft referenda totaal ongeloofwaardig wat betreft het beleid jegens de Unie. Ik zal niet weten hoe ik die partij nog serieus kan nemen.
Het is nu een noodzakelijk kwaad. Veel meer opties dan de boel met kauwgom en spuug bij elkaar houden zijn er niet.quote:Op maandag 15 april 2013 00:45 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Het is helemaal niet fantastisch. Een gezamenlijke munt is absurd. Daarbij is er een gebrek aan subsidiariteit en democratie. Ik hoop dat het zo snel mogelijk uit elkaar dondert. In het belang van Europa uiteraard.
Moh, ik ben het met je eens dat de EU qua ideaal ok is en ook getuigt van voorspoed en verbetering, maar de uitvoering is zodanig onder de maat dat ze de kritiek en verwijten geheel aan zichzelf te wijten hebben zo.quote:Op maandag 15 april 2013 00:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat had vooraf wel gezien kunnen worden alleen liefde maakt blind. De unie moest er komen en dan zie je nogal snel dingen over het hoofd. De problematische landen hadden er nooit bij mogen komen.quote:Op maandag 15 april 2013 00:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je fel tegen de EU kunt zijn. Dat is totaal niet meer van deze tijd. We hebben elkaar nodig om een vuist te kunnen maken in zowel economische als politieke zin. We plukken er de dagelijkse vruchten van. Helaas zijn dat de laatste jaren vaak wrange vruchten gebleken, maar vraag je af hoe dat komt. Wie heeft de economische crisis veroorzaakt? Wie heeft zich niet aan de begrotingsafspraken gehouden? Is dat de schuld van de EU, of is dat de schuld van een select clubje mensen en landen die het voor een groot deel hartgrondig hebben verpest en wat nu met veel pijn en moeite gerepareerd moet worden?
Ben ik met je eens. In mijn ogen is de EU doorgeschoten in haar voornemen om een katalysator voor ontwikkeling van Europese landen te fungeren.quote:Op maandag 15 april 2013 00:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Er zitten teveel landen bij die een blok aan je been zijn en je op kosten jagen.
Giros op elke hoek van de straat in elk gehuchtquote:
Ja dat heet een de ja vu.quote:Op maandag 15 april 2013 00:48 schreef RensAjacied het volgende:
Ik word helemaal gek![]()
Lijkt net of die post van Kapi en DonRaja al een tijde geleden exact hetzelfde heb zien posten. Heb dit wel vaker in de SC gehad. Heb ik een toekomstige paranormale gave of herhalen we discussie's en gebruiken jullie precies dezelfde woorden?
Serieus ik heb nu een beetje een raar gevoel... alsof ik dit ooit heb gezien.
quote:Op maandag 15 april 2013 00:48 schreef RensAjacied het volgende:
Lijkt net of die post van Kapi en DonRaja al een tijde geleden exact hetzelfde heb zien posten. Heb dit wel vaker in de SC gehad. Heb ik een toekomstige paranormale gave of herhalen we discussie's en gebruiken jullie precies dezelfde woorden?
quote:Op maandag 15 april 2013 00:48 schreef RensAjacied het volgende:
Heb ik ook hoor.quote:Op maandag 15 april 2013 00:48 schreef RensAjacied het volgende:
Vind ik een enigszins ongenuanceerde uitspraak, maar soit.quote:Op maandag 15 april 2013 00:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De uitvoering is al sinds de oorsprong bagger en één groot bodemloos vat voor belastinggelden.
Dat heeft niks met de Unie te maken. Economisch samenwerken kan prima zonder een Unie. Dat hebben we met de Europese Economische Gemeenschap al gemerkt.quote:Op maandag 15 april 2013 00:46 schreef kapiteintje het volgende:
We plukken er de dagelijkse vruchten van
Het is juist vroeg.quote:
Het mbo tast je hersenen aan.quote:Op maandag 15 april 2013 00:48 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb dit gevoel ook wel eens wanneer ik discussies in het VI topic lees en 9 van de 10 keer ben ik zelf deelnemer.quote:Op maandag 15 april 2013 00:48 schreef RensAjacied het volgende:
Deja vu dus.quote:Op maandag 15 april 2013 00:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja maar dat betekent dat je het inbeeld en ik weet het zeker. Of ik denk het wel
Nee.quote:Op maandag 15 april 2013 00:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja maar dat betekent dat je het inbeeld en ik weet het zeker. Of ik denk het wel
Ja quotes die eindeloos herhaalt wordenquote:Op maandag 15 april 2013 00:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb dit gevoel ook wel eens wanneer ik discussies in het VI topic lees en 9 van de 10 keer ben ik zelf deelnemer.
De euro is een zegening voor landen als Nederland man.quote:Op maandag 15 april 2013 00:45 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Het is helemaal niet fantastisch. Een gezamenlijke munt is absurd. Daarbij is er een gebrek aan subsidiariteit en democratie. Ik hoop dat het zo snel mogelijk uit elkaar dondert. In het belang van Europa uiteraard.
Ik spreek uit ervaring Kapo, ik heb projecten gedaan voor de EU en diverse EU agentschappen.quote:Op maandag 15 april 2013 00:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind ik een enigszins ongenuanceerde uitspraak, maar soit.
Totaal geen last van.quote:Op maandag 15 april 2013 00:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb dit gevoel ook wel eens wanneer ik discussies in het VI topic lees en 9 van de 10 keer ben ik zelf deelnemer.
Wat doe je voor werk?quote:Op maandag 15 april 2013 00:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik spreek uit ervaring Kapo, ik heb projecten gedaan voor de EU en diverse EU agentschappen.
ze ze ze...alle landen zijn er nog altijd zelf bij hoor.quote:Op maandag 15 april 2013 00:47 schreef DeParo het volgende:
[..]
Moh, ik ben het met je eens dat de EU qua ideaal ok is en ook getuigt van voorspoed en verbetering, maar de uitvoering is zodanig onder de maat dat ze de kritiek en verwijten geheel aan zichzelf te wijten hebben zo.
quote:Op maandag 15 april 2013 00:52 schreef vandermar het volgende:
GEWOON HET COMMUNISME, TERUG NAAR STALIN EN DE RUSSEN EN DE SINEZEN.
Dat is dus wat ik net zei. Die ongenuanceerde uitbreidingsdrang was te veel van het goede.quote:Op maandag 15 april 2013 00:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat had vooraf wel gezien kunnen worden alleen liefde maakt blind. De unie moest er komen en dan zie je nogal snel dingen over het hoofd. De problematische landen hadden er nooit bij mogen komen.
Waar staat die HR voor?quote:
En samen proberen ze op deze manier vorm te geven aan de EU.quote:Op maandag 15 april 2013 00:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
ze ze ze...alle landen zijn er nog altijd zelf bij hoor.
Dat mag.quote:Op maandag 15 april 2013 00:53 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga over een uurtje ook maar slapen. 6.45 wekker.
Voor de zekerheid nu de laptop alvast weg doen zodat ik rustig televisie kan kijken en dan in slaap kan vallen. Anders gaat het weer een hele nacht FOK!en worden en nog minder slaap.
Trusten.quote:Op maandag 15 april 2013 00:53 schreef RensAjacied het volgende:
Voor de zekerheid nu de laptop alvast weg doen zodat ik rustig televisie kan kijken en dan in slaap kan vallen. Anders gaat het weer een hele nacht FOK!en worden en nog minder slaap.
Haha Rensie.quote:Op maandag 15 april 2013 00:48 schreef RensAjacied het volgende:
Homo-rectusquote:
Trustenquote:Op maandag 15 april 2013 00:53 schreef RensAjacied het volgende:
Wanneer stap jij over? Krijg je een KLB sjaal van mequote:Op zaterdag 13 april 2013 01:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vriend Mortaxx is ook al een overtuigd KLB Hooligan geworden, dus ik begin mij langzaam af te vragen of er meer is daar aan het einde van de regenboog.
Zat dus best dichtbij.quote:Op maandag 15 april 2013 00:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
human resources, al is het tegenwoordig HCM --> human capital management.
Kan prima, is alleen veel lastiger dan hoe we het nu doen.quote:Op maandag 15 april 2013 00:50 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Dat heeft niks met de Unie te maken. Economisch samenwerken kan prima zonder een Unie. Dat hebben we met de Europese Economische Gemeenschap al gemerkt.
Deze business hangt van hypes aan elkaar. Elke 2 jaar verandert de naam.quote:Op maandag 15 april 2013 00:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zat dus best dichtbij.
Maar dacht dat je het HRM noemde, daarom wist ik het ff niet.
Fix voor mij ff een stage dan Don.quote:Op maandag 15 april 2013 00:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik spreek uit ervaring Kapo, ik heb projecten gedaan voor de EU en diverse EU agentschappen.
Wat een discussies zo laat op de avond.quote:Op maandag 15 april 2013 00:57 schreef vandermar het volgende:
Wat wel gestopt kan worden is de financiering van hulp aan derde wereld landen.
* vandermar gooit een nieuw bot in het hondenhok
Dat je dit nog kan zeggen. Echt absurd. Maar goed, ik heb dan ook niets met D'66.quote:Op maandag 15 april 2013 00:51 schreef kapiteintje het volgende:
De euro is een zegening voor landen als Nederland man.
Allereerst moeten alle oplossingen die op nationaal niveau genomen worden, ook daadwerkelijk daar genomen worden. De EU heeft niks te maken met interne aangelegenheden als immigratie, abortus of iets dergelijks. De EU bemoeit zich met veel te veel zaken. Democratie? Moet je eens kijken hoe voorzitters en dergelijke gekozen worden, absurd.quote:Op maandag 15 april 2013 00:51 schreef kapiteintje het volgende:
Hoe zou jij dat gebrek aan democratie willen oplossen dan?
Shell.quote:Op maandag 15 april 2013 00:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fix voor mij ff een stage dan Don.![]()
Maar ff serieus, noem mij 1 grote organisatie of multinational waar niet onnodig met geld gesmeten wordt door een gebrek aan efficientie en onderlinge coordinatie?
quote:Op maandag 15 april 2013 00:57 schreef vandermar het volgende:
Wat wel gestopt kan worden is de financiering van hulp aan derde wereld landen.
* vandermar gooit een nieuw bot in het hondenhok
Als je 43 jaar mee loopt in de voetballerij krijg je vanzelf wel een aantal vaste uitspraken natuurlijk. Niks mis mee ouwe reus.quote:Op maandag 15 april 2013 00:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja quotes die eindeloos herhaalt worden
Ik zou serieus graag met je in discussie gaan, maar ik heb er om 01:00 op zondagnacht echt geen zin meer in. Zullen we dit een andere keer doen?quote:Op maandag 15 april 2013 00:58 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Dat je dit nog kan zeggen. Echt absurd. Maar goed, ik heb dan ook niets met D'66.
[..]
Allereerst moeten alle oplossingen die op nationaal niveau genomen worden, ook daadwerkelijk daar genomen worden. De EU heeft niks te maken met interne aangelegenheden als immigratie, abortus of iets dergelijks. De EU bemoeit zich met veel te veel zaken. Democratie? Moet je eens kijken hoe voorzitters en dergelijke gekozen worden, absurd.
Mijn vader heeft daar gewerkt en werkt er nog steeds mee samen. Hoorde daar nooit zoveel rare verhalen over idd.quote:
Ik heb bij EASA (Keulen), ECDC (Stockholm), OAMI (Allicante), PMO (Brussel) en EMEA (Londen) gezeten. Kies maar.quote:Op maandag 15 april 2013 00:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fix voor mij ff een stage dan Don.![]()
Maar ff serieus, noem mij 1 grote organisatie of multinational waar niet onnodig met geld gesmeten wordt door een gebrek aan efficientie en onderlinge coordinatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |