Je kan het ook moeilijk ontkennen. Ik begrijp werkelijk niets van je politieke keuze. De SP is tenminste nog oprecht, maar de PvdA... Maar goed, het partij-programma is al verschrikkelijk.quote:Op maandag 15 april 2013 00:17 schreef DeParo het volgende:
Ondanks dat ik PvdA heb gestemd kan ik het slechts beamen wat je zegt.
Voor GGMM is dat lesboquote:Op maandag 15 april 2013 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou eigenlijk niet weten welke SC er nog meer populair is behalve deze
Behalve Louis natuurlijk.quote:Op maandag 15 april 2013 00:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laat Louis je maar niet horen
Dwaasquote:Op maandag 15 april 2013 00:17 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ondanks dat ik PvdA heb gestemd kan ik het slechts beamen wat je zegt.
[..]
Ja dat is vaak zo met dit soort dingen.quote:Op maandag 15 april 2013 00:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nummer klinkt daar mooier dan ik net stuurde
Op de radio komt hij beter over dan op tv, dat is net 1 dimensie teveelquote:Op maandag 15 april 2013 00:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hmmm ja, van Prem kan ik 't gewoon wel hebben. Ik voel me over 't algemeen wel snel aangetrokken tot mensen die anders dan de rest zijn. Zie dat ook veel in m'n vrienden terug.
Trusten en succes morgen met je tentamen.quote:Op maandag 15 april 2013 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben kapot. Ik kies voor optie C en ga richting bed.
Johan Derksen is de enige personality op televisie waar ik eindeloos respect voor heb. Die man moet iets heel ergs doen wil hij niet meer mijn televisieheld zijn.quote:Op maandag 15 april 2013 00:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zijn maar heel weinig van de zogenaamde mensen die zichzelf voetbal expert vinden die ik echt serieus neem. Johan Derksen is bijvoorbeeld een eindbaas, maar serieus kan je 'm niet echt nemen. Hoeft ook niet wmb.
Vind ik juist niet. Ik vind dat hij vaak verstandige dingen zegt, maar die dan juist weer teniet doet door zo schreeuwerig te discussieren.quote:Op maandag 15 april 2013 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan hem niet uitstaan. Hij doet daar te absurde stellingen voor om ze vervolgens vol te verdedigen.
Door zijn geschreeuw laten mensen een discussie al snel lopen, waardoor Nederlanders zijn onzin nog vaak als warme koek aannemen ook
De gekleurde Peter R de Vries eigenlijk, maar dan wat intelligenter.
3 zelfs.quote:Op maandag 15 april 2013 00:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Trusten en succes morgen met je tentamen.
quote:Op maandag 15 april 2013 00:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je dat denkt, ik ben 1 van de weinigen inderdaad.
DonRaja = Louis?quote:
Weglopen tijdens een discussie bijvoorbeeld?quote:Op maandag 15 april 2013 00:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Johan Derksen is de enige personality op televisie waar ik eindeloos respect voor heb. Die man moet iets heel ergs doen wil hij niet meer mijn televisieheld zijn.
Laat ook meteen zien hoe kanker dom jij bentquote:Op maandag 15 april 2013 00:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Johan Derksen is de enige personality op televisie waar ik eindeloos respect voor heb. Die man moet iets heel ergs doen wil hij niet meer mijn televisieheld zijn.
En, wat inside-info: Het zou ik schelen als hij een keer nuchter op (live) tv verschijnt...quote:Op maandag 15 april 2013 00:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind ik juist niet. Ik vind dat hij vaak verstandige dingen zegt, maar die dan juist weer teniet doet door zo schreeuwerig te discussieren.
Het was dit keer vooral een stem tegen de VVD, en als de PvdA hun ideologie zou waarmaken, maar dat doen ze helaas niet zo jammer.quote:Op maandag 15 april 2013 00:18 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Je kan het ook moeilijk ontkennen. Ik begrijp werkelijk niets van je politieke keuze. De SP is tenminste nog oprecht, maar de PvdA... Maar goed, het partij-programma is al verschrikkelijk.
pffffquote:Op maandag 15 april 2013 00:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Laat ook meteen zien hoe kanker dom jij bent
Voetbal kijken.quote:Op maandag 15 april 2013 00:20 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Wat doe jij in het dagelijks leven?
+1quote:Op maandag 15 april 2013 00:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Laat ook meteen zien hoe kanker dom jij bent
Het maakt geen donder uit welke partij de grootste wordt, dat hebben we wel gemerkt. Hopelijk valt het kabinet snel - wat ook gaat gebeuren - en kunnen we rechtse, oftewel realistische politiek bedrijven.quote:Op maandag 15 april 2013 00:21 schreef DeParo het volgende:
Het was dit keer vooral een stem tegen de VVD, en als de PvdA hun ideologie zou waarmaken, maar dat doen ze helaas niet zo jammer.
Op de radio vond ik 'm altijd leuk om naar te luisteren. In 't weekend had hij altijd een programma op Radio 2(?) in de ochtend.quote:Op maandag 15 april 2013 00:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op de radio komt hij beter over dan op tv, dat is net 1 dimensie teveel
zoveel zuipt ie niet. Klein beetje maarquote:Op maandag 15 april 2013 00:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En, wat inside-info: Het zou ik schelen als hij een keer nuchter op (live) tv verschijnt...
Soms kraamt hij zoveel onzin uit dat hij wel wat afdoet in mijn ogen.quote:Op maandag 15 april 2013 00:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niemand is perfect. Hij is tenminste oprecht.quote:Op maandag 15 april 2013 00:23 schreef kapiteintje het volgende:
Soms kraamt hij zoveel onzin uit dat hij wel wat afdoet in mijn ogen.
Tsja, ik ken 'm niet dus daar kan ik niet over oordelen.quote:Op maandag 15 april 2013 00:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En, wat inside-info: Het zou ik schelen als hij een keer nuchter op (live) tv verschijnt...
Als je er een paar one-liners flitsend uit krijgt ben je al gauw een bigstar in het Nederlandse tv-wereldje. Drie kwart van de mensen rijdt uren naar Hilversum om zijn mond te houden.quote:Op maandag 15 april 2013 00:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is relatief uiteraard, hij drinkt precies genoeg om nooit nuchter te zijn.quote:Op maandag 15 april 2013 00:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zoveel zuipt ie niet. Klein beetje maar
Ik zeg ook niet dat ik altijd achter zijn mening sta. Het is puur hoe die man in elkaar steektquote:Op maandag 15 april 2013 00:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik was juist de voorstander van Prem hier he.quote:Op maandag 15 april 2013 00:24 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Niemand is perfect. Hij is tenminste oprecht.
Haha lekker Johannes.quote:Op maandag 15 april 2013 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je er een paar one-liners flitsend uit krijgt ben je al gauw een bigstar in het Nederlandse tv-wereldje. Drie kwart van de mensen rijdt uren naar Hilversum om zijn mond te houden.
quote:Op maandag 15 april 2013 00:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is relatief uiteraard, hij drinkt precies genoeg om nooit nuchter te zijn.
Het maakt wel iets uit als je het goed uitspeelt maar de prioriteiten liggen vandaag de dag elders kennelijk erg jammer.quote:Op maandag 15 april 2013 00:23 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Het maakt geen donder uit welke partij de grootste wordt, dat hebben we wel gemerkt. Hopelijk valt het kabinet snel - wat ook gaat gebeuren - en kunnen we rechtse, oftewel realistische politiek bedrijven.
Prem is rijp voor een inrichting. Ik doelde op De Snor.quote:Op maandag 15 april 2013 00:25 schreef kapiteintje het volgende:
Ik was juist de voorstander van Prem hier he.
Ik vind dat hij een arrogant hoofd heeft.quote:Op maandag 15 april 2013 00:25 schreef ajacied4lf het volgende:
Ben ik de enige die Halbe Zijlstra niet kan uitstaan?
Nee.quote:Op maandag 15 april 2013 00:25 schreef ajacied4lf het volgende:
Arrogante kop, manier van praten echt allesquote:Op maandag 15 april 2013 00:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind dat hij een arrogant hoofd heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Ja heb hetzelfde man.quote:Op maandag 15 april 2013 00:26 schreef kapiteintje het volgende:
Kan iemand mij btw eens uitleggen waarom half mannelijk Nederland geilt op die Eva Jinek met haar middeleeuws hoge voorhoofd en poppengezicht?
Dat blonde koppie is toch door WNL de laan uit gestuurd. Wel goede omroep trouwens.quote:Op maandag 15 april 2013 00:26 schreef kapiteintje het volgende:
Kan iemand mij btw eens uitleggen waarom half mannelijk Nederland geilt op die Eva Jinek met haar middeleeuws hoge voorhoofd en poppengezicht?
Gladjakker.quote:Op maandag 15 april 2013 00:25 schreef ajacied4lf het volgende:
Ze geeft zo weinig van zichzelf (letterlijk) bloot en daarom is het zo spannend. Verder is ze best knap (niet super lekker) dus ik denk dat de meeste mannen haar wel zouden doen.quote:Op maandag 15 april 2013 00:26 schreef kapiteintje het volgende:
Hij praat als een boer, typisch omhoog gevallen middenstandertjequote:Op maandag 15 april 2013 00:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind dat hij een arrogant hoofd heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |