Je kan het ook moeilijk ontkennen. Ik begrijp werkelijk niets van je politieke keuze. De SP is tenminste nog oprecht, maar de PvdA... Maar goed, het partij-programma is al verschrikkelijk.quote:Op maandag 15 april 2013 00:17 schreef DeParo het volgende:
Ondanks dat ik PvdA heb gestemd kan ik het slechts beamen wat je zegt.
Voor GGMM is dat lesboquote:Op maandag 15 april 2013 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou eigenlijk niet weten welke SC er nog meer populair is behalve deze
Behalve Louis natuurlijk.quote:Op maandag 15 april 2013 00:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laat Louis je maar niet horen
Dwaasquote:Op maandag 15 april 2013 00:17 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ondanks dat ik PvdA heb gestemd kan ik het slechts beamen wat je zegt.
[..]
Ja dat is vaak zo met dit soort dingen.quote:Op maandag 15 april 2013 00:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nummer klinkt daar mooier dan ik net stuurde
Op de radio komt hij beter over dan op tv, dat is net 1 dimensie teveelquote:Op maandag 15 april 2013 00:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hmmm ja, van Prem kan ik 't gewoon wel hebben. Ik voel me over 't algemeen wel snel aangetrokken tot mensen die anders dan de rest zijn. Zie dat ook veel in m'n vrienden terug.
Trusten en succes morgen met je tentamen.quote:Op maandag 15 april 2013 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben kapot. Ik kies voor optie C en ga richting bed.
Johan Derksen is de enige personality op televisie waar ik eindeloos respect voor heb. Die man moet iets heel ergs doen wil hij niet meer mijn televisieheld zijn.quote:Op maandag 15 april 2013 00:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zijn maar heel weinig van de zogenaamde mensen die zichzelf voetbal expert vinden die ik echt serieus neem. Johan Derksen is bijvoorbeeld een eindbaas, maar serieus kan je 'm niet echt nemen. Hoeft ook niet wmb.
Vind ik juist niet. Ik vind dat hij vaak verstandige dingen zegt, maar die dan juist weer teniet doet door zo schreeuwerig te discussieren.quote:Op maandag 15 april 2013 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan hem niet uitstaan. Hij doet daar te absurde stellingen voor om ze vervolgens vol te verdedigen.
Door zijn geschreeuw laten mensen een discussie al snel lopen, waardoor Nederlanders zijn onzin nog vaak als warme koek aannemen ook
De gekleurde Peter R de Vries eigenlijk, maar dan wat intelligenter.
3 zelfs.quote:Op maandag 15 april 2013 00:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Trusten en succes morgen met je tentamen.
quote:Op maandag 15 april 2013 00:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je dat denkt, ik ben 1 van de weinigen inderdaad.
DonRaja = Louis?quote:
Weglopen tijdens een discussie bijvoorbeeld?quote:Op maandag 15 april 2013 00:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Johan Derksen is de enige personality op televisie waar ik eindeloos respect voor heb. Die man moet iets heel ergs doen wil hij niet meer mijn televisieheld zijn.
Laat ook meteen zien hoe kanker dom jij bentquote:Op maandag 15 april 2013 00:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Johan Derksen is de enige personality op televisie waar ik eindeloos respect voor heb. Die man moet iets heel ergs doen wil hij niet meer mijn televisieheld zijn.
En, wat inside-info: Het zou ik schelen als hij een keer nuchter op (live) tv verschijnt...quote:Op maandag 15 april 2013 00:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind ik juist niet. Ik vind dat hij vaak verstandige dingen zegt, maar die dan juist weer teniet doet door zo schreeuwerig te discussieren.
Het was dit keer vooral een stem tegen de VVD, en als de PvdA hun ideologie zou waarmaken, maar dat doen ze helaas niet zo jammer.quote:Op maandag 15 april 2013 00:18 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Je kan het ook moeilijk ontkennen. Ik begrijp werkelijk niets van je politieke keuze. De SP is tenminste nog oprecht, maar de PvdA... Maar goed, het partij-programma is al verschrikkelijk.
pffffquote:Op maandag 15 april 2013 00:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Laat ook meteen zien hoe kanker dom jij bent
Voetbal kijken.quote:Op maandag 15 april 2013 00:20 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Wat doe jij in het dagelijks leven?
+1quote:Op maandag 15 april 2013 00:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Laat ook meteen zien hoe kanker dom jij bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |