Heb dat ook steeds meer.quote:
Zal het nooit vergeten.quote:
Ik ben niet zo van Nederlandse filmsquote:Op maandag 15 april 2013 00:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dude...Een van de bekendste Nederlandse actrices man.
Overigens een vrouw die ik wel knap vind, maar waar ik me niet echt tot aangetrokken voel voor de rest.
Vroeger wel, zie foto hierboven ergens.quote:Op maandag 15 april 2013 00:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dude...Een van de bekendste Nederlandse actrices man.
Overigens een vrouw die ik wel knap vind, maar waar ik me niet echt tot aangetrokken voel voor de rest.
D66, enige partij in NL die haar punten op verstand baseert en niet zozeer streeft naar een vervulling van een ideologie die los staat van de maatschappij in concreto.quote:
Had zij niet een liedje met Katja Schuurman en nog een andere wijf?quote:Op maandag 15 april 2013 00:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vroeger wel, zie foto hierboven ergens.
Daarom dat ze ook de bezuinigingen op het onderwijs hebben gesteundquote:Op maandag 15 april 2013 00:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
D66, enige partij in NL die haar punten op verstand baseert en niet zozeer streeft naar een vervulling van een ideologie die los staat van de maatschappij in concreto.
Met-alle-winden-meewaai-politiek.quote:Op maandag 15 april 2013 00:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
D66, enige partij in NL die haar punten op verstand baseert en niet zozeer streeft naar een vervulling van een ideologie die los staat van de maatschappij in concreto.
Linda roos en jessica?quote:Op maandag 15 april 2013 00:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Had zei niet een liedje met Katja Schuurman en nog een andere wijf?
Ik heb echt een hekel aan Carice gekregen door die overload van haar de laatste jaren.quote:Op maandag 15 april 2013 00:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van Nederlandse films
Carice ken ik overigens wel.![]()
zucht... Zijquote:Op maandag 15 april 2013 00:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Had zei niet een liedje met Katja Schuurman en nog een andere wijf?
100% mee eens, daarom heb ik daar ook op gestemd al mag het europa aanbidderij gedeelte wel wat minder.quote:Op maandag 15 april 2013 00:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is toch niksquote:Op maandag 15 april 2013 00:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van Nederlandse films
Carice ken ik overigens wel.![]()
Heel apart met Carice. De ene keer denk ikquote:Op maandag 15 april 2013 00:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan Carice gekregen door die overload van haar de laatste jaren.
Daar zullen ze wel goede redenen voor gehad hebben/toezeggingen voor gekregen hebben. Ik volg 't al een tijd niet meer, want ik word er vrij moedeloos van.quote:Op maandag 15 april 2013 00:38 schreef DeParo het volgende:
[..]
Daarom dat ze ook de bezuinigingen op het onderwijs hebben gesteund![]()
.
Getuigt alleen maar van realisme imo.quote:
Ja dat snap ik nu wel. Maar ze leek op 1 van die 3.quote:Op maandag 15 april 2013 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Angela Schijf is niet van Linda Roos en Jessica
Lijkt wel een kerelquote:
Zat zij niet bij:quote:Op maandag 15 april 2013 00:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Want ik ben in adem nood.. geef je nu maar bloootttt keer op keer blabla passie iets.
D'66 is niets voor mij. Ben fel tegen de Unie. En bovendien is de partij wat betreft referenda totaal ongeloofwaardig wat betreft het beleid jegens de Unie. Ik zal niet weten hoe ik die partij nog serieus kan nemen.quote:
Ik word daar echt totaal niet warm van. Ze verandert toch wel in een kat.quote:Op maandag 15 april 2013 00:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heel apart met Carice. De ene keer denk iken soms denk ik
![]()
Dat gebit van haar moeten we het maar niet over hebben
Moh, als een van je belangrijkste zo niet het belangrijkste speerpunt van je partij onderwijs is, en je hebt al een geschiedenis met speerpunten in te leveren, voordat je uit dat diepe dal bent geklommen, dan ben ik heel benieuwd wat die goede reden dan isquote:Op maandag 15 april 2013 00:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar zullen ze wel goede redenen voor gehad hebben/toezeggingen voor gekregen hebben. Ik volg 't al een tijd niet meer, want ik word er vrij moedeloos van.
[..]
Getuigt alleen maar van realisme imo.
Als ik nu haar foto's bekijk denk ik ook gadver. Maar laatst bij DWDD was zequote:Op maandag 15 april 2013 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik word daar echt totaal niet warm van. Ze verandert toch wel in een kat.
Het hele idee van de EU is fantastisch, de uitvoering is de laatste jaren beneden de maat. Maar het is een makkelijke zondebok voor mensen die er weinig van af weten.quote:Op maandag 15 april 2013 00:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
100% mee eens, daarom heb ik daar ook op gestemd al mag het europa aanbidderij gedeelte wel wat minder.
In GoT vind ik haar al eng.quote:Op maandag 15 april 2013 00:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als ik nu haar foto's bekijk denk ik ook gadver. Maar laatst bij DWDD was ze
Eensquote:Op maandag 15 april 2013 00:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het hele idee van de EU is fantastisch, de uitvoering is de laatste jaren beneden de maat. Maar het is een makkelijke zondebok voor mensen die er weinig van af weten.
Er zitten teveel landen bij die een blok aan je been zijn en je op kosten jagen.quote:Op maandag 15 april 2013 00:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het hele idee van de EU is fantastisch, de uitvoering is de laatste jaren beneden de maat. Maar het is een makkelijke zondebok voor mensen die er weinig van af weten.
De uitvoering is al sinds de oorsprong bagger en één groot bodemloos vat voor belastinggelden.quote:Op maandag 15 april 2013 00:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is helemaal niet fantastisch. Een gezamenlijke munt is absurd. Daarbij is er een gebrek aan subsidiariteit en democratie. Ik hoop dat het zo snel mogelijk uit elkaar dondert. In het belang van Europa uiteraard.quote:Op maandag 15 april 2013 00:43 schreef kapiteintje het volgende:
Best goed eigenlijk.quote:Op maandag 15 april 2013 00:17 schreef DeParo het volgende:
Deze is wel geinig.
http://www.dumpert.nl/med(...)ieke_omroep_uit.html
Ik snap niet hoe je fel tegen de EU kunt zijn. Dat is totaal niet meer van deze tijd. We hebben elkaar nodig om een vuist te kunnen maken in zowel economische als politieke zin. We plukken er de dagelijkse vruchten van. Helaas zijn dat de laatste jaren vaak wrange vruchten gebleken, maar vraag je af hoe dat komt. Wie heeft de economische crisis veroorzaakt? Wie heeft zich niet aan de begrotingsafspraken gehouden? Is dat de schuld van de EU, of is dat de schuld van een select clubje mensen en landen die het voor een groot deel hartgrondig hebben verpest en wat nu met veel pijn en moeite gerepareerd moet worden?quote:Op maandag 15 april 2013 00:40 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
D'66 is niets voor mij. Ben fel tegen de Unie. En bovendien is de partij wat betreft referenda totaal ongeloofwaardig wat betreft het beleid jegens de Unie. Ik zal niet weten hoe ik die partij nog serieus kan nemen.
Het is nu een noodzakelijk kwaad. Veel meer opties dan de boel met kauwgom en spuug bij elkaar houden zijn er niet.quote:Op maandag 15 april 2013 00:45 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Het is helemaal niet fantastisch. Een gezamenlijke munt is absurd. Daarbij is er een gebrek aan subsidiariteit en democratie. Ik hoop dat het zo snel mogelijk uit elkaar dondert. In het belang van Europa uiteraard.
Moh, ik ben het met je eens dat de EU qua ideaal ok is en ook getuigt van voorspoed en verbetering, maar de uitvoering is zodanig onder de maat dat ze de kritiek en verwijten geheel aan zichzelf te wijten hebben zo.quote:Op maandag 15 april 2013 00:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat had vooraf wel gezien kunnen worden alleen liefde maakt blind. De unie moest er komen en dan zie je nogal snel dingen over het hoofd. De problematische landen hadden er nooit bij mogen komen.quote:Op maandag 15 april 2013 00:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je fel tegen de EU kunt zijn. Dat is totaal niet meer van deze tijd. We hebben elkaar nodig om een vuist te kunnen maken in zowel economische als politieke zin. We plukken er de dagelijkse vruchten van. Helaas zijn dat de laatste jaren vaak wrange vruchten gebleken, maar vraag je af hoe dat komt. Wie heeft de economische crisis veroorzaakt? Wie heeft zich niet aan de begrotingsafspraken gehouden? Is dat de schuld van de EU, of is dat de schuld van een select clubje mensen en landen die het voor een groot deel hartgrondig hebben verpest en wat nu met veel pijn en moeite gerepareerd moet worden?
Ben ik met je eens. In mijn ogen is de EU doorgeschoten in haar voornemen om een katalysator voor ontwikkeling van Europese landen te fungeren.quote:Op maandag 15 april 2013 00:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Er zitten teveel landen bij die een blok aan je been zijn en je op kosten jagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |