Heb dat ook steeds meer.quote:
Zal het nooit vergeten.quote:
Ik ben niet zo van Nederlandse filmsquote:Op maandag 15 april 2013 00:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dude...Een van de bekendste Nederlandse actrices man.
Overigens een vrouw die ik wel knap vind, maar waar ik me niet echt tot aangetrokken voel voor de rest.
Vroeger wel, zie foto hierboven ergens.quote:Op maandag 15 april 2013 00:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dude...Een van de bekendste Nederlandse actrices man.
Overigens een vrouw die ik wel knap vind, maar waar ik me niet echt tot aangetrokken voel voor de rest.
D66, enige partij in NL die haar punten op verstand baseert en niet zozeer streeft naar een vervulling van een ideologie die los staat van de maatschappij in concreto.quote:
Had zij niet een liedje met Katja Schuurman en nog een andere wijf?quote:Op maandag 15 april 2013 00:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vroeger wel, zie foto hierboven ergens.
Daarom dat ze ook de bezuinigingen op het onderwijs hebben gesteundquote:Op maandag 15 april 2013 00:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
D66, enige partij in NL die haar punten op verstand baseert en niet zozeer streeft naar een vervulling van een ideologie die los staat van de maatschappij in concreto.
Met-alle-winden-meewaai-politiek.quote:Op maandag 15 april 2013 00:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
D66, enige partij in NL die haar punten op verstand baseert en niet zozeer streeft naar een vervulling van een ideologie die los staat van de maatschappij in concreto.
Linda roos en jessica?quote:Op maandag 15 april 2013 00:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Had zei niet een liedje met Katja Schuurman en nog een andere wijf?
Ik heb echt een hekel aan Carice gekregen door die overload van haar de laatste jaren.quote:Op maandag 15 april 2013 00:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van Nederlandse films
Carice ken ik overigens wel.![]()
zucht... Zijquote:Op maandag 15 april 2013 00:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Had zei niet een liedje met Katja Schuurman en nog een andere wijf?
100% mee eens, daarom heb ik daar ook op gestemd al mag het europa aanbidderij gedeelte wel wat minder.quote:Op maandag 15 april 2013 00:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is toch niksquote:Op maandag 15 april 2013 00:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van Nederlandse films
Carice ken ik overigens wel.![]()
Heel apart met Carice. De ene keer denk ikquote:Op maandag 15 april 2013 00:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan Carice gekregen door die overload van haar de laatste jaren.
Daar zullen ze wel goede redenen voor gehad hebben/toezeggingen voor gekregen hebben. Ik volg 't al een tijd niet meer, want ik word er vrij moedeloos van.quote:Op maandag 15 april 2013 00:38 schreef DeParo het volgende:
[..]
Daarom dat ze ook de bezuinigingen op het onderwijs hebben gesteund![]()
.
Getuigt alleen maar van realisme imo.quote:
Ja dat snap ik nu wel. Maar ze leek op 1 van die 3.quote:Op maandag 15 april 2013 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Angela Schijf is niet van Linda Roos en Jessica
Lijkt wel een kerelquote:
Zat zij niet bij:quote:Op maandag 15 april 2013 00:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Want ik ben in adem nood.. geef je nu maar bloootttt keer op keer blabla passie iets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |