Achterlijke toestanden m.b.t. homosensuelen, bizarre verminkingen en verkrachtingen in burgeroorlogen, dat soort zaken.quote:
Ik doe chemie er dan ook gewoon naast he.quote:Op zondag 14 april 2013 23:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat voor opleiding?En hoezo dat ik dat dat je chemicus wilde worden
Wat onhandig van je LR.quote:Op zondag 14 april 2013 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik had dus brie liggen he. Dus dat doe ik op een broodje. Toen dacht ik bij mijzelf
"He, daar kun je ook honing op doen"
Dus ik doe er honing op. Wat denk je; laat ik de helft op de grond van mijn broodje aflopen...
Nu kleven mijn sokken.
Als je nog steeds je haatbaard hebt, dan kan het daar ook gaan plakken. :Squote:Op zondag 14 april 2013 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik had dus brie liggen he. Dus dat doe ik op een broodje. Toen dacht ik bij mijzelf
"He, daar kun je ook honing op doen"
Dus ik doe er honing op. Wat denk je; laat ik de helft op de grond van mijn broodje aflopen...
Nu kleven mijn sokken.
Wordt ook nooit wat met dat land.quote:Op zondag 14 april 2013 23:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Achterlijke toestanden m.b.t. homosensuelen, bizarre verminkingen en verkrachtingen in burgeroorlogen, dat soort zaken.
Aha, klopt.quote:Op zondag 14 april 2013 23:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Achterlijke toestanden m.b.t. homosensuelen, bizarre verminkingen en verkrachtingen in burgeroorlogen, dat soort zaken.
quote:Op zondag 14 april 2013 23:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je nog steeds je haatbaard hebt, dan kan het daar ook gaan plakken. :S
Goed onderzoek. 9/10.quote:Op zondag 14 april 2013 23:59 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb even onderzoek gedaan...
Kapiteintje heeft Yvonne eruit gehaald
Ik ga de boel niet lopen forceren. Yvonne heeft ons ook vaak genoeg geholpen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:59 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb even onderzoek gedaan...
Kapiteintje heeft Yvonne eruit gehaald
Jijquote:Op maandag 15 april 2013 00:00 schreef DonRaja het volgende:
Godsamme, zojuist bij Rayman:
Welk eiland heeft naast Aruba ook Oranjestad als hoofdstad?
Kiest de enorme muts voor Paramaribo...![]()
![]()
quote:Op maandag 15 april 2013 00:00 schreef DonRaja het volgende:
![]()
Ze heeft de hele OP verneuktquote:Op maandag 15 april 2013 00:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga de boel niet lopen forceren. Yvonne heeft ons ook vaak genoeg geholpen.
Ik vind het wel mooi dat er drones worden ingezet ter bescherming van de neushoorn, terwijl de omliggende dorpen omkomen van de hongerquote:
Sint Eustatius.quote:Op maandag 15 april 2013 00:00 schreef DonRaja het volgende:
![]()
Nog grappiger geweest als ze zelf uit Suriname kwamquote:Op maandag 15 april 2013 00:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
A. Klein Aruba
B. Sint Eustatius
C. Paramaribo
Zou ik ook C kiezen
Geniaal man.quote:Op maandag 15 april 2013 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zie het Van Hooijdonk - Van Bommel filmpje nu pas. Wat een eikel
Rustig man. Laat wat ruimte voor je publiek over om ook te lachen.quote:Op maandag 15 april 2013 00:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nog grappiger geweest als ze zelf uit Suriname kwam![]()
en gezien het publiek van Rayman is dat niet geheel onvoorstelbaar haha.
Goed zo, je wilt geen haatbaard zijn.quote:Op zondag 14 april 2013 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Al begint de Jihad baard wel weer enigszins te komen. Ik scheer mij morgen wel.
Sorryquote:Op maandag 15 april 2013 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig man. Laat wat ruimte voor je publiek over om ook te lachen.
Ik moet mijn snorretje ook ff scheren.quote:Op zondag 14 april 2013 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Al begint de Jihad baard wel weer enigszins te komen. Ik scheer mij morgen wel.
Gelukkig kon ik mijn pa overtuigen om te zappen nadat dit heldere licht aan woord was geweest.quote:Op maandag 15 april 2013 00:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nog grappiger geweest als ze zelf uit Suriname kwam![]()
en gezien het publiek van Rayman is dat niet geheel onvoorstelbaar haha.
Ik vind het een beetje een saai programma maar zo erg is het toch weer niet? Althans niet erger dan wat ik op SBS zie bijvoorbeeld wat misschien een extreem voorbeeld is!quote:Op maandag 15 april 2013 00:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gelukkig kon ik mijn pa overtuigen om te zappen nadat dit heldere licht aan woord was geweest.
Eigenlijk wel, maar dat geheel terzijde.quote:Op maandag 15 april 2013 00:04 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Goed zo, je wilt geen haatbaard zijn.
Rayman haalt het bloed onder mijn nagels vandaan. Zowel qua gevoel voor humor als zijn denkwijze.quote:Op maandag 15 april 2013 00:06 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een saai programma maar zo erg is het toch weer niet? Althans niet erger dan wat ik op SBS zie bijvoorbeeld wat misschien een extreem voorbeeld is!
Scherenquote:Op maandag 15 april 2013 00:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik moet mijn snorretje ook ff scheren.
Hij profileert zich als dé Surinamer, net als 90% van de Surinamers in NL schaam ik mij voor die gast...quote:Op maandag 15 april 2013 00:06 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een saai programma maar zo erg is het toch weer niet? Althans niet erger dan wat ik op SBS zie bijvoorbeeld wat misschien een extreem voorbeeld is!
Als je het heel hard bekijkt: We spelen al decennia lang met het natuurlijk evenwicht. Er komt een punt dat mensen op plan 2 komen te staan.quote:Op maandag 15 april 2013 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi dat er drones worden ingezet ter bescherming van de neushoorn, terwijl de omliggende dorpen omkomen van de honger
En terecht.
?quote:Op maandag 15 april 2013 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zie het Van Hooijdonk - Van Bommel filmpje nu pas. Wat een eikel
Mijn snor lijkt wel op die snorren van 15 jarige Marokkaanse jongens en 15 jarige Turkse meisjes. Moet dus scheren.quote:
SV: Pierre meldt ff tussen neus en lippen dat Bommel gaat stoppen, want hij heeft gehoord dat er spelers benaderd zijn voor een afscheidswedstrijd. Waterreus vond dat niet netjes en gaat daar over door na de uitzending.quote:
quote:
En klopt.quote:Op maandag 15 april 2013 00:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je het heel hard bekijkt: We spelen al decennia lang met het natuurlijk evenwicht. Er komt een punt dat mensen op plan 2 komen te staan.
Dan wel jaquote:Op maandag 15 april 2013 00:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mijn snor lijkt wel op die snorren van 15 jarige Marokkanse jongens en 15 jarige Turkse meisjes. Moet dus scheren.
Is daar beeld van?quote:Op maandag 15 april 2013 00:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
SV: Pierre meldt ff tussen neus en lippen dat Bommel gaat stoppen, want hij heeft gehoord dat er spelers benaderd zijn voor een afscheidswedstrijd. Waterreus vond dat niet netjes en gaat daar over door na de uitzending.
Dit wordt toch geen hit.quote:Op maandag 15 april 2013 00:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Probeert teveel gangnam style na te maken.
Ik zou me meer schamen voor Prem.quote:Op maandag 15 april 2013 00:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij profileert zich als dé Surinamer, net als 90% van de Surinamers in NL schaam ik mij voor die gast...
Nah alleen spijtig dat hij op de VVD stemt (of heeft gestemd) voor de rest vind ik hem wel een toffe peer met een saai programma.quote:Op maandag 15 april 2013 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar dat geheel terzijde.
[..]
Rayman haalt het bloed onder mijn nagels vandaan. Zowel qua gevoel voor humor als zijn denkwijze.
Rayman, VVD? Dat lijkt mij heel stug.quote:Op maandag 15 april 2013 00:10 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nah alleen spijtig dat hij op de VVD stemt (of heeft gestemd) voor de rest vind ik hem wel een toffe peer met een saai programma.
Was al bekend hoor.quote:Op maandag 15 april 2013 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rayman, VVD? Dat lijkt mij heel stug.
http://www.bbrussen.nl/20(...)-is-een-strontvlieg/quote:Op maandag 15 april 2013 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rayman, VVD? Dat lijkt mij heel stug.
Hij is de Hans Kraay van de tafelgasten, te vaak lopen schreeuwen om nog serieus genomen te kunnen worden. Maar het is geen domme kerel.quote:
Nee, dit gaat mij niet overtuigen. Je zal vast gelijk hebben hoor, maar wtf heb ik zojuist gelezen in enkele zinnenquote:Op maandag 15 april 2013 00:12 schreef DeParo het volgende:
[..]
http://www.bbrussen.nl/20(...)-is-een-strontvlieg/
Een matige link wellicht maar het is toch echt zo.
Ja, als ik zo ga kijken naar al de VARA-lui word ik ook niet blij. PvdAquote:Op maandag 15 april 2013 00:10 schreef DeParo het volgende:
Nah alleen spijtig dat hij op de VVD stemt (of heeft gestemd)
Ja dat sloeg nergens op net zoals zijn optredens bij VI. Soms heeft hij wel verstand van zaken maar dan heeft hij zo'n enorme over-acting dat het niet aanslaat.quote:Op maandag 15 april 2013 00:13 schreef DeParo het volgende:
[..]
Maakte hij niet ooit iemand uit voor pedo in DWDD?
Geen ideequote:Op maandag 15 april 2013 00:13 schreef DeParo het volgende:
[..]
Maakte hij niet ooit iemand uit voor pedo in DWDD?
Die NBA commercial toch met oud spelers samen met hedendaagse spelers?quote:Op maandag 15 april 2013 00:13 schreef Doublepain het volgende:
Stylo, waar herken je dit nummer van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |