Ben een weekje lekker vakantie geweest niks van meegekregen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Typisch dacht jou te kunnen aftroeven als Game redactielid. Ik heb hem al op zijn plek gezet
Snap jij deze Knudde als Psv-insider? Waterman staat ook niet op de tekening, dus om hem kan het niet draaien.quote:Op zondag 14 april 2013 23:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die van knetterjorum zijn toch beter.
Insidegamer?quote:
Ze zoeken altijd wel, Je schrijft voor iets anders?quote:
Knudde is nog nooit leuk geweestquote:Op zondag 14 april 2013 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Snap jij deze Knudde als Psv-insider? Waterman staat ook niet op de tekening, dus om hem kan het niet draaien.
[ afbeelding ]
Iets met sponsor Freo?quote:Op zondag 14 april 2013 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Snap jij deze Knudde als Psv-insider? Waterman staat ook niet op de tekening, dus om hem kan het niet draaien.
[ afbeelding ]
Jep.quote:Op zondag 14 april 2013 23:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze zoeken altijd wel, Je schrijft voor iets anders?
Nee man. Zal ik Thijs tweeten?quote:Op zondag 14 april 2013 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tof wie wat waar wat doe je?quote:
Nou niet echt vaak, maar ik heb wel eens gezien dat er ontzettend veel baggerspamtopics werden gemaakt en die bleven dan rustig staan dus ik denk dat de modjes daar te druk zijn met fappen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:47 schreef ajacied4lf het volgende:
Alors, jij komt wel eens in B&H toch? Zijn daar wel eens modjes aanwezig?
Sinds een maandje of wat nieuwsberichten en reviews voor een gamesite, geen zin om de naam te noemen.quote:
Gamekings?quote:Op zondag 14 april 2013 23:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sinds een maandje of wat nieuwsberichten en reviews voor een gamesite, geen zin om de naam te noemen.
Ah ok bevalt het?quote:Op zondag 14 april 2013 23:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sinds een maandje of wat nieuwsberichten en reviews voor een gamesite, geen zin om de naam te noemen.
Oh, vond het wel een forumdeel voor jou. Maar oke, die zijn dus te druk met fappen, ik weet genoeg.quote:Op zondag 14 april 2013 23:49 schreef alors het volgende:
[..]
Nou niet echt vaak, maar ik heb wel eens gezien dat er ontzettend veel baggerspamtopics werden gemaakt en die bleven dan rustig staan dus ik denk dat de modjes daar te druk zijn met fappen.
Ze zit altijd in Show je moet gtst kijken wil je een kans maken.quote:Op zondag 14 april 2013 23:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh, vond het wel een forumdeel voor jou. Maar oke, die zijn dus te druk met fappen, ik weet genoeg.
Neen.quote:
Jawel. Ben bezig met intake opdrachten voor een tweede opleiding die game-gealtereerd is. Dus leek mij wel goed om dit op mijn cv te kunnen zetten en ik vind het nog wel leuk ook.quote:
quote:Op zondag 14 april 2013 23:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze zit altijd in Show je moet gtst kijken wil je een kans maken.
quote:Op zondag 14 april 2013 23:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze zit altijd in Show je moet gtst kijken wil je een kans maken.
Vertel...quote:Op zondag 14 april 2013 23:55 schreef kapiteintje het volgende:
Afrika is echt het continent van uitersten he.
Wat voor opleiding?quote:Op zondag 14 april 2013 23:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Neen.
[..]
Jawel. Ben bezig met intake opdrachten voor een tweede opleiding die game-gealtereerd is. Dus leek mij wel goed om dit op mijn cv te kunnen zetten en ik vind het nog wel leuk ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |