Achterlijke toestanden m.b.t. homosensuelen, bizarre verminkingen en verkrachtingen in burgeroorlogen, dat soort zaken.quote:
Ik doe chemie er dan ook gewoon naast he.quote:Op zondag 14 april 2013 23:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat voor opleiding?En hoezo dat ik dat dat je chemicus wilde worden
Wat onhandig van je LR.quote:Op zondag 14 april 2013 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik had dus brie liggen he. Dus dat doe ik op een broodje. Toen dacht ik bij mijzelf
"He, daar kun je ook honing op doen"
Dus ik doe er honing op. Wat denk je; laat ik de helft op de grond van mijn broodje aflopen...
Nu kleven mijn sokken.
Als je nog steeds je haatbaard hebt, dan kan het daar ook gaan plakken. :Squote:Op zondag 14 april 2013 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik had dus brie liggen he. Dus dat doe ik op een broodje. Toen dacht ik bij mijzelf
"He, daar kun je ook honing op doen"
Dus ik doe er honing op. Wat denk je; laat ik de helft op de grond van mijn broodje aflopen...
Nu kleven mijn sokken.
Wordt ook nooit wat met dat land.quote:Op zondag 14 april 2013 23:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Achterlijke toestanden m.b.t. homosensuelen, bizarre verminkingen en verkrachtingen in burgeroorlogen, dat soort zaken.
Aha, klopt.quote:Op zondag 14 april 2013 23:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Achterlijke toestanden m.b.t. homosensuelen, bizarre verminkingen en verkrachtingen in burgeroorlogen, dat soort zaken.
quote:Op zondag 14 april 2013 23:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je nog steeds je haatbaard hebt, dan kan het daar ook gaan plakken. :S
Goed onderzoek. 9/10.quote:Op zondag 14 april 2013 23:59 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb even onderzoek gedaan...
Kapiteintje heeft Yvonne eruit gehaald
Ik ga de boel niet lopen forceren. Yvonne heeft ons ook vaak genoeg geholpen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:59 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb even onderzoek gedaan...
Kapiteintje heeft Yvonne eruit gehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |