Giros op elke hoek van de straat in elk gehuchtquote:
Ja dat heet een de ja vu.quote:Op maandag 15 april 2013 00:48 schreef RensAjacied het volgende:
Ik word helemaal gek![]()
Lijkt net of die post van Kapi en DonRaja al een tijde geleden exact hetzelfde heb zien posten. Heb dit wel vaker in de SC gehad. Heb ik een toekomstige paranormale gave of herhalen we discussie's en gebruiken jullie precies dezelfde woorden?
Serieus ik heb nu een beetje een raar gevoel... alsof ik dit ooit heb gezien.
quote:Op maandag 15 april 2013 00:48 schreef RensAjacied het volgende:
Lijkt net of die post van Kapi en DonRaja al een tijde geleden exact hetzelfde heb zien posten. Heb dit wel vaker in de SC gehad. Heb ik een toekomstige paranormale gave of herhalen we discussie's en gebruiken jullie precies dezelfde woorden?
quote:Op maandag 15 april 2013 00:48 schreef RensAjacied het volgende:
Heb ik ook hoor.quote:Op maandag 15 april 2013 00:48 schreef RensAjacied het volgende:
Vind ik een enigszins ongenuanceerde uitspraak, maar soit.quote:Op maandag 15 april 2013 00:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De uitvoering is al sinds de oorsprong bagger en één groot bodemloos vat voor belastinggelden.
Dat heeft niks met de Unie te maken. Economisch samenwerken kan prima zonder een Unie. Dat hebben we met de Europese Economische Gemeenschap al gemerkt.quote:Op maandag 15 april 2013 00:46 schreef kapiteintje het volgende:
We plukken er de dagelijkse vruchten van
Het is juist vroeg.quote:
Het mbo tast je hersenen aan.quote:Op maandag 15 april 2013 00:48 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb dit gevoel ook wel eens wanneer ik discussies in het VI topic lees en 9 van de 10 keer ben ik zelf deelnemer.quote:Op maandag 15 april 2013 00:48 schreef RensAjacied het volgende:
Deja vu dus.quote:Op maandag 15 april 2013 00:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja maar dat betekent dat je het inbeeld en ik weet het zeker. Of ik denk het wel
Nee.quote:Op maandag 15 april 2013 00:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja maar dat betekent dat je het inbeeld en ik weet het zeker. Of ik denk het wel
Ja quotes die eindeloos herhaalt wordenquote:Op maandag 15 april 2013 00:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb dit gevoel ook wel eens wanneer ik discussies in het VI topic lees en 9 van de 10 keer ben ik zelf deelnemer.
De euro is een zegening voor landen als Nederland man.quote:Op maandag 15 april 2013 00:45 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Het is helemaal niet fantastisch. Een gezamenlijke munt is absurd. Daarbij is er een gebrek aan subsidiariteit en democratie. Ik hoop dat het zo snel mogelijk uit elkaar dondert. In het belang van Europa uiteraard.
Ik spreek uit ervaring Kapo, ik heb projecten gedaan voor de EU en diverse EU agentschappen.quote:Op maandag 15 april 2013 00:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind ik een enigszins ongenuanceerde uitspraak, maar soit.
Totaal geen last van.quote:Op maandag 15 april 2013 00:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb dit gevoel ook wel eens wanneer ik discussies in het VI topic lees en 9 van de 10 keer ben ik zelf deelnemer.
Wat doe je voor werk?quote:Op maandag 15 april 2013 00:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik spreek uit ervaring Kapo, ik heb projecten gedaan voor de EU en diverse EU agentschappen.
ze ze ze...alle landen zijn er nog altijd zelf bij hoor.quote:Op maandag 15 april 2013 00:47 schreef DeParo het volgende:
[..]
Moh, ik ben het met je eens dat de EU qua ideaal ok is en ook getuigt van voorspoed en verbetering, maar de uitvoering is zodanig onder de maat dat ze de kritiek en verwijten geheel aan zichzelf te wijten hebben zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |