Arrogant kutwijfquote:Op maandag 15 april 2013 00:26 schreef kapiteintje het volgende:
Kan iemand mij btw eens uitleggen waarom half mannelijk Nederland geilt op die Eva Jinek met haar middeleeuws hoge voorhoofd en poppengezicht?
Omdat ze rauwe harde smerige seks uitstraalt.quote:Op maandag 15 april 2013 00:26 schreef kapiteintje het volgende:
Kan iemand mij btw eens uitleggen waarom half mannelijk Nederland geilt op die Eva Jinek met haar middeleeuws hoge voorhoofd en poppengezicht?
Ik vind die andere presentatrice van Wakker Nederland knapper, die Merelquote:Op maandag 15 april 2013 00:26 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op maandag 15 april 2013 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind die andere presentatrice van Wakker Nederland knapper, die Merel
Juist niet, ze straalt grote oma-onderbroeken en joggingpakken uit...quote:Op maandag 15 april 2013 00:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat ze rauwe harde smerige seks uitstraalt.
Op partijquote:Op maandag 15 april 2013 00:28 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Prima politicus. Gaan we nou op het uiterlijk beoordelen?
Ze lijkt me meer iemand die als een dood plank blijf liggen en zegt 'neuk me maar snel ff, zodat ik mijn boek uit kan lezen'.quote:Op maandag 15 april 2013 00:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat ze rauwe harde smerige seks uitstraalt.
Zo zie je maar wat een keer voor de camera aan je tieten zitten kan opleveren voor je carrierrequote:Op maandag 15 april 2013 00:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Juist niet, ze straalt grote oma-onderbroeken en joggingpakken uit...
Misschien is dat iets wat soortgenoten kunnen spotten, van de een freak to another.quote:Op maandag 15 april 2013 00:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze lijkt me meer iemand die als een dood plank blijf liggen en zegt 'neuk me maar snel ff, zodat ik mijn boek uit kan lezen'.
Joden, wat houd ik van dat volk. Al is het maar omdat iedereen onterecht op ze afgeeft.quote:Op maandag 15 april 2013 00:29 schreef RensAjacied het volgende:
uitgewoond door de Joodse pik van bram
In tegenstelling tot de levende planken die jij normaal hebtquote:Op maandag 15 april 2013 00:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze lijkt me meer iemand die als een dood plank blijf liggen en zegt 'neuk me maar snel ff, zodat ik mijn boek uit kan lezen'.
Dat interesseert mij niet zoveel. Heb liever kundige mensen aan de top dan schreeuwlelijken met charme zonder inhoud.quote:Op maandag 15 april 2013 00:25 schreef ajacied4lf het volgende:
Ben ik de enige die Halbe Zijlstra niet kan uitstaan?
Bram is een held laten we dat vooral niet vergeten. Overigens is Bram z'n moeder niet Joods, z'n pa wel, maar het ligt er aan hoe je het bekijkt wat betreft het vraagstuk eromheen uiteraard.quote:Op maandag 15 april 2013 00:29 schreef RensAjacied het volgende:
uitgewoond door de Joodse pik van bram
Ik voel dus echt 0,0 bij die meid he.quote:Op maandag 15 april 2013 00:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze geeft zo weinig van zichzelf (letterlijk) bloot en daarom is het zo spannend. Verder is ze best knap (niet super lekker) dus ik denk dat de meeste mannen haar wel zouden doen.
Yep, dat was toch wel de perfecte boost voor haar carrière.quote:Op maandag 15 april 2013 00:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo zie je maar wat een keer voor de camera aan je tieten zitten kan opleveren voor je carrierre
quote:Op maandag 15 april 2013 00:30 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Joden, wat houd ik van dat volk. Al is het maar omdat iedereen onterecht op ze afgeeft.
Dat zouden er meer moeten doen.quote:Op maandag 15 april 2013 00:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo zie je maar wat een keer voor de camera aan je tieten zitten kan opleveren voor je carrierre
Prima politicus die tenminste wel fel achter het programma van de VVD staat. Hard in zijn beleid, precies wat de achterban vraagt.quote:
Merel Westrik toch? Die is echt lekker idd.quote:Op maandag 15 april 2013 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind die andere presentatrice van Wakker Nederland knapper, die Merel
Jij weet.quote:
Dat hij achter het programma van de VVD staat is een probleemquote:Op maandag 15 april 2013 00:31 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Prima politicus die tenminste wel fel achter het programma van de VVD staat. Hard in zijn beleid, precies wat de achterban vraagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |