Kan gebeuren.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:42 schreef Insomnia_ het volgende:
wist niet dat ik m had gesloten
stond nog 1 reactie te gaan
Komt wel goedquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:42 schreef Insomnia_ het volgende:
wist niet dat ik m had gesloten
stond nog 1 reactie te gaan
Ik heb juist helemaal geen spanning. Ik maak me er dit seizoen niet meer druk om. Die quote van die Lammers gisteren snijdt wel hout. 'Winnaars hebben een plan. Verliezers hebben een excuus' Ajax voetbalde aan het begin van het seizoen ook als een natte krant. Maar De Boer houdt vast aan zijn visie en dat team groeit vanzelf naar een goede vorm toe. Dat maakt dat ze nu hun momentum hebben. De tijd dat het ook echt moet. Daarom zie ik PSV eerlijk gezegd niet winnen aankomende zondag. Dus kan het alleen maar meevallen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad niet dat we winnen, maar kans heb je altijd. Tegen Napoli (B-team of niet) stonden ze er ook opeens. Het is dat Ajax in een betere vorm steekt dan PSV, maar dat kan na deze wedstrijd zomaar omdraaien.
Er zijn wel gekkere dingen gebeurd (2007bv). Of, volgens mijn pa, PSV-Ajax '93.
Maar deze spanning heb ik in geen tijden gehad, en ik zie alles als een voorteken. Ik zal ook een week niet aanspreekbaar zijn als we winnen of verliezen.
Er zijn veel open deuren die ik nu kan gebruiken iniedergeval
Het kan ook zomaar weer 1-5 oid worden.
Evoque blauw.quote:
Misschien heeft hij andere dingen aan zijn hoofd?quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:45 schreef Caland het volgende:
Heeft Stijn nou weer een jubileumtopic gemist? Valt tegen.
Serieus. Gast.quote:
Qua irritatiegehalte past ze wel bij Powned. Maar ze is wel bloedje geil jaquote:
Ja jongen ik baal er ook van dat ik ja heb gezegd maar een keer op vrijdagavond de knaken op zak houden scheelt toch al gauw zo'n 100 euroquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:45 schreef GGMM het volgende:
x
[..]
Hoezo niet? Elk normaal mens heeft toch weekend nu?
Koop dan voortaan een half grammetje.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja jongen ik baal er ook van dat ik ja heb gezegd maar een keer op vrijdagavond de knaken op zak houden scheelt toch al gauw zo'n 100 euro
Jij leeft op internet man. Dat is de enige plek waar ik haar van ken.quote:
Goede dealers doen niet aan halve grammetjes.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Koop dan voortaan een half grammetje.
Ik had ooit wel eens pics van haar gezien, maar kende haar naam niet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij leeft op internet man. Dat is de enige plek waar ik haar van ken.
Heb je nu een andere dag vrij of werk je gewoon 6 dagen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja jongen ik baal er ook van dat ik ja heb gezegd maar een keer op vrijdagavond de knaken op zak houden scheelt toch al gauw zo'n 100 euro
range rover is niks meer tegenwoordig imo.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er komt een limited edition gele versie op de markt. Ik schaam me steeds meer...![]()
[ afbeelding ]
Ik heb er maar 2 gewerkt deze week.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je nu een andere dag vrij of werk je gewoon 6 dagen?
Die tijd heb ik vorig seizoen gehad. Maar dat betekent dat ik net zo goed mijn SK op kan zeggen en geen uitwedstrijden meer hoef te bezoeken. Zo lang er een kans, hoop ik onbewust toch. Dus dan ik er net zo goed wel iets om gaan gevenquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb juist helemaal geen spanning. Ik maak me er dit seizoen niet meer druk om. Die quote van die Lammers gisteren snijdt wel hout. 'Winnaars hebben een plan. Verliezers hebben een excuus' Ajax voetbalde aan het begin van het seizoen ook als een natte krant. Maar De Boer houdt vast aan zijn visie en dat team groeit vanzelf naar een goede vorm toe. Dat maakt dat ze nu hun momentum hebben. De tijd dat het ook echt moet. Daarom zie ik PSV eerlijk gezegd niet winnen aankomende zondag. Dus kan het alleen maar meevallen.
Begrijp ik. Koop of lease?quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er komt een limited edition gele versie op de markt. Ik schaam me steeds meer...![]()
[ afbeelding ]
De echt goeie wel. Die knalt ter plekke die halve gram naar binnen om aan de wensen van zijn klant te kunnen voldoen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Goede dealers doen niet aan halve grammetjes.
Is ook. Helemaal omdat er een kenkerdure maand zit aan te komen. Maar ik hou mijn weekenden graag vrij.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat je dan nog loopt te klagen.Een keer op zaterdag werken moet kunnen man.
Je hebt gelijk. Ik heb al een poosje geen SK meer. Dus ik heb de spanning op wedstrijddagen niet meer zo. Heb ik eerlijk gezegd ook altijd wat minder gehad. In mijn tijd was een thuiswinst van PSV eigenlijk een zekerheidje.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Die tijd heb ik vorig seizoen gehad. Maar dat betekent dat ik net zo goed mijn SK op kan zeggen en geen uitwedstrijden meer hoef te bezoeken. Zo lang er een kans, hoop ik onbewust toch. Dus dan ik er net zo goed wel iets om gaan geven
Ik vind thuiswedstrijden ook niet zo boeiend meer. Ik zou nog liever een scc voor uitwedstrijden kopen, alsof dat ooit kanquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik heb al een poosje geen SK meer. Dus ik heb de spanning op wedstrijddagen niet meer zo. Heb ik eerlijk gezegd ook altijd wat minder gehad. In mijn tijd was een thuiswinst van PSV eigenlijk een zekerheidje.
Was t voor mij ook, tot 2-3 jaar geledenquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik heb al een poosje geen SK meer. Dus ik heb de spanning op wedstrijddagen niet meer zo. Heb ik eerlijk gezegd ook altijd wat minder gehad. In mijn tijd was een thuiswinst van PSV eigenlijk een zekerheidje.
Bij ons kan je gewoon een clubcard kopen, uitkaart er opzetten, en alleen uitwedstrijden bezoeken. Je moet voor PSV staan man.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind thuiswedstrijden ook niet zo boeiend meer. Ik zou nog liever een scc voor uitwedstrijden kopen, alsof dat ooit kan
Uit is inderdaad leuker. Maar dat is helaas helemaal niet meer te doen nu.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind thuiswedstrijden ook niet zo boeiend meer. Ik zou nog liever een scc voor uitwedstrijden kopen, alsof dat ooit kan
Kan je wel altijd gaan omdat het toch nooit uitverkocht is.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:56 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Bij ons kan je gewoon een clubcard kopen, uitkaart er opzetten, en alleen uitwedstrijden bezoeken. Je moet voor PSV staan man.
Ja kut man. Ik heb er nu ook spijt van dat ik een bruine heb genomen, maar ik moet nog 3 jaar of ruim 120k KM.quote:
win-win situatie dusquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan je wel altijd gaan omdat het toch nooit uitverkocht is.
Ja alleen straks kom je opeens in de schoenzwaaibus te zitten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
win-win situatie dus [ afbeelding ]
Die heeft zich rijk geneukt. Die hoeft niet meer voor een voetballer te gaan.quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja alleen straks kom je opeens in de schoenzwaaibus te zitten.
Masturbeer ze.quote:
[..]
Turkse toch?quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die heeft zich rijk geneukt. Die hoeft niet meer voor een voetballer te gaan.
Wel leuk dat Raf een Marokkaanse te pakken heeft. Die is het gewend thuis klappen te krijgen.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die heeft zich rijk geneukt. Die hoeft niet meer voor een voetballer te gaan.
Wel leuk dat Raf een Marokkaanse te pakken heeft. Die is het gewend thuis klappen te krijgen.
Welke wagen heb jij dan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja kut man. Ik heb er nu ook spijt van dat ik een bruine heb genomen, maar ik moet nog 3 jaar of ruim 120k KM.
[..]
Lood om oud ijzer.quote:
Lexus.quote:
Ik kan Turken wel waarderen.quote:
nooit problemen gehad met marokkanenquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:02 schreef Caland het volgende:
Eigenlijk alles wel op Marokkanen na. Hekel aan generaliseren maar goede ervaringen met dat volk zijn op een hand te tellen.
Dat wisten we al een tijdjequote:Op vrijdag 12 april 2013 17:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Conclusie: Sylvie is de hoer van Amsterdaaaaammm!
Ze wil gewoon Rafa kwetsenquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Conclusie: Sylvie is de hoer van Amsterdaaaaammm!
Zeker een verschil jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan Turken wel waarderen.
Eigenlijk alles wel op Marokkanen na. Hekel aan generaliseren maar goede ervaringen met dat volk zijn op een hand te tellen.
Ik ook niet. Maar vaak vragen ze het wel aan mij voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nooit problemen gehad met marokkanen
Ik ben dezelfde mening toegedaan, maar Turkse mannen hebben ook losse handjes hoor.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan Turken wel waarderen.
Viespeuk.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop dat er een film van komt. Dan ga ik hem niet kijken.
Ja.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ja, had je al eens verteld. Maar ook bruin dus
Het houdt niet op, niet vanzelf.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben dezelfde mening toegedaan, maar Turkse mannen hebben ook losse handjes hoor.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[youtube]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/6.gif[/youtube]
Er gaat iets niet goed...quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[youtube]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/6.gif[/youtube]
Die was ik aan het zoeken.quote:
Die Rafa was ook zo dom om met die slet te gaan na Zlatan, jammer dat Koeman hem er niet om weg stuurde maar Zlatan, Sneijder zat toen al in de wachtkamer, heeft een titel gekost die kankerhoerquote:
Ze heeft zichzelf wel goed omhoog geneukt, zometeen trouwen met die manquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die Rafa was ook zo dom om met die slet te gaan na Zlatan, jammer dat Koeman hem er niet om weg stuurde maar Zlatan, Sneijder zat toen al in de wachtkamer, heeft een titel gekost die kankerhoer
quote:
Het is zeker te makkelijk om hier aap-gerelateerde grapjes over te maken?quote:
24kitchen. Niet 24 cooking.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:10 schreef Caland het volgende:
24 cooking op hebben staan als je honger hebt is nooit een goed idee
Wat ze daar allemaal maken.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:10 schreef Caland het volgende:
Zit jij op voetbal?quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik denk dat die Zimra binnenkort ook wel een voetballer binnenhaalt.ook zo'n type.
Wow.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die Rafa was ook zo dom om met die slet te gaan na Zlatan, jammer dat Koeman hem er niet om weg stuurde maar Zlatan, Sneijder zat toen al in de wachtkamer, heeft een titel gekost die kankerhoer
Die is al bij Hugh op bezoek geweest dus kans dat zij die voetballer stap overslaatquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik denk dat die Zimra binnenkort ook wel een voetballer binnenhaalt.ook zo'n type.
Goffetomme goeie zender, goffetomme.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:10 schreef Caland het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou er nu nog op gaan als ik jou was.
Ohja, dat is inderdaad zo.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die is al bij Hugh op bezoek geweest dus kans dat zij die voetballer stap overslaat
quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Weet je dat die geen homo is?quote:
Dat wordt leuk jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:14 schreef Caland het volgende:
Als Chelsea - Fenerbahce in Amsterdam is zak ik denk ik ook wel een dagje af richting dat dorp om de ramptoerist te spelen.
Het gerucht gaat dat die blonde geen homo is.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kijk jij dit echt?![]()
[ afbeelding ]
Hahahahahahahaquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Weet je dat die geen homo is?
Die heeft gewoon een vrouw en 2 kinderen.
Zijn wel meer homo's die dat hebbenquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pics.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wil je wel in dat grafstadion zitten dan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:14 schreef Caland het volgende:
Als Chelsea - Fenerbahce in Amsterdam is zak ik denk ik ook wel een dagje af richting dat dorp om de ramptoerist te spelen.
Nee niet naar het stadion. Gewoon alleen sfeer proeven in centrum.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wil je wel in dat grafstadion zitten dan?
Benfica heeft wel een leuk team trouwens. Hoe makkelijk die gisterenavond overeind bleven.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:14 schreef Caland het volgende:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vooral met die Turken zal het wel lachen zijn.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee niet naar het stadion. Gewoon alleen sfeer proeven in centrum.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:14 schreef Caland het volgende:
Ja zal je zien dat het Benfica - Basel wordt. Dikke party bij de burgemeester dan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Benfica heeft wel een leuk team trouwens. Hoe makkelijk die gisterenavond overeind bleven.
Bijna. Stel je niet aan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:17 schreef vandermar het volgende:
Zonet bijna een ongelukeen of andere stinkhoer besloot door rood te rijden en zat bijna met 80 per uur in de zijkant van mijn auto
Dan had ik te laat voor mijn tentamen geweestquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Hahahahahahaha
Hahahahahahahahahahahaha
quote:
http://www.nu.nl/achterkl(...)-homo-aangezien.htmlquote:
I kid you not neger.quote:
Is ook niet gebeurd, dus stel je niet aan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan had ik te laat voor mijn tentamen geweest
Ik moest ook al eerder weg omdat ik geen parkeerboete wil
Basel is mooi team manquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja zal je zien dat het Benfica - Basel wordt. Dikke party bij de burgemeester dan.
Dat is een manquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
[..]
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)-homo-aangezien.html
En een picca van zijn vrouw. [ afbeelding ]
Overtuigd nu?
Dat tweede welquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is ook niet gebeurd, dus stel je niet aan.
Die baard van Benfica ziet er wel uit als een lijpo.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja zal je zien dat het Benfica - Basel wordt. Dikke party bij de burgemeester dan.
Hij blijft hardnekkig ontkennen. Net als Fischer.quote:
Dan ga ik 15 mei dönner halen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:19 schreef Insomnia_ het volgende:
als fenerbahce uefa wint sowieso dat ik turkenbak huur en ga toeteren overal hahaha
Nee man.quote:
Ben ooit in het stadion geweest. Jeugd van Basel zien spelen.quote:
Ik heb met zo'n gast samengewerkt: getrouwd met een vrouw, kindje en zo gay als een mofo. De kast waar hij inzat moet enorm zijn geweest...quote:
altijd heel veul knoflook en dan van die moeilijk hete saus erbij.quote:
Helikoptersaus.quote:
Dat noemen ze ook wel sambal.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
altijd heel veul knoflook en dan van die moeilijk hete saus erbij.
Zat op slot waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb met zo'n gast samengewerkt: getrouwd met een vrouw, kindje en zo gay als een mofo. De kast waar hij inzat moet enorm zijn geweest...
net zoals die ene man van ik vertrek toen, heb je dat wel eens gezien?quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb met zo'n gast samengewerkt: getrouwd met een vrouw, kindje en zo gay als een mofo. De kast waar hij inzat moet enorm zijn geweest...
Heb jij fucking lang naar moeten zoeken. Ik kon hem namelijk niet vinden.quote:
Soms komen ze er pas 3 kinderen en 20 jaar later uit.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope, ken ik niet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
net zoals die ene man van ik vertrek toen, heb je dat wel eens gezien?
Die bomen ging knuffelen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
net zoals die ene man van ik vertrek toen, heb je dat wel eens gezien?
quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
altijd heel veul knoflook en dan van die moeilijk hete saus erbij.
quote:
quote:
'Ruldolp van Veen vriendin'quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb jij fucking lang naar moeten zoeken. Ik kon hem namelijk niet vinden.
Was zo'n stel en die kochten een kasteel in Frankrijk. Man was echt enorm nicht, Gerard en Gordon waren er niets bij. God wat heb ik toen gelachen, ik moet 'm weer eens kijken.quote:
quote:
Fucking player man. Hij is ook getrouwd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
'Ruldolp van Veen vriendin'
quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb jij fucking lang naar moeten zoeken. Ik kon hem namelijk niet vinden.
Ik kan me nog zo'n zweefteef herinneren. Die een camping in Tsjechië ofzo haddenquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet niet meer man, zo'n stel die kasteel kocht.
hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:26 schreef Caland het volgende:
Ik ben van knoflook sambal bij de doner afgestapt. Helemaal na het uitgaan
quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:26 schreef Caland het volgende:
Ik ben van knoflook sambal bij de doner afgestapt. Helemaal na het uitgaan
Ja ik ook. Maar de ochtend erna is doorgaans geen pretje. Gewoon cocktailsaus, dan maar iets minder lekkerquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo dat dan?
ik crave juist altijd knoflook saus als ik heb gezopen.
Die undercover faggots hebben t nog niet zo slecht bekeken niequote:Op vrijdag 12 april 2013 17:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Fucking player man. Hij is ook getrouwd.
Dan komt het er bij mij net zo hard weer uitquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo dat dan?
whiskeysaus fuckyeahquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo dat dan?
Ik neem gewoon een pot piccalilly en doe daar madame jeanette bij, staafmixer en klaarquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:28 schreef DonRaja het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan zelf vers gemaakt
Ik snij de peper in stukjes, doe er wat gesnipperde uitjes bij, een beetje azijn en een beetje limoensap. Good to goquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik neem gewoon een pot piccalilly en doe daar madame jeanette bij, staafmixer en klaar
Is ook goed jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik snij de peper in stukjes, doe er wat gesnipperde uitjes bij, een beetje azijn en een beetje limoensap. Good to go
Daar zit alcohol in manquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:27 schreef ajacied4lf het volgende:
cocktailsaus is ook![]()
Maar ik ga voor Sambal en Knoflook.
Die is goed ja.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:28 schreef DonRaja het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan zelf vers gemaakt
Hoe gaat het met sporten?quote:
Ik heb het even voor je gevraagd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:20 schreef GGMM het volgende:
R&P / Niet kunnen wennen aan sommige soorten mensen
Wat de fuck heb ik zojuist gelezen.
Vanaf nu zijn alle 'pijntjes' die je gaat krijgen heerlijk. ( ik weetquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje.geen spierpijn meer
![]()
Ja, leuk. Bedankt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb het even voor je gevraagd.
Je bent te laatquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb het even voor je gevraagd.
Niet heerlijk, maar voelt wel goed ('je bent goed bezig pijntjes')quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vanaf nu zijn alle 'pijntjes' die je gaat krijgen heerlijk. ( ik weet). Wanneer je boven lichaam traint en dan die pijn daarna. Heerlijk man.
Spierpijn kan je vermidneren door na je kracht gewoon lekker 20 min cardio doen, verzuring eruit fietsen bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vanaf nu zijn alle 'pijntjes' die je gaat krijgen heerlijk. ( ik weet). Wanneer je boven lichaam traint en dan die pijn daarna. Heerlijk man.
Een troll post.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:20 schreef GGMM het volgende:
R&P / Niet kunnen wennen aan sommige soorten mensen
Wat de fuck heb ik zojuist gelezen.
Ik heb hem al op zijn plaats gezet.quote:
Ja dat.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet heerlijk, maar voelt wel goed ('je bent goed bezig pijntjes')![]()
Doe ik ook.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Spierpijn kan je vermidneren door na je kracht gewoon lekker 20 min cardio doen, verzuring eruit fietsen bijvoorbeeld
Ik ga het wel afhandelen, die persoon kan nu niet gemakkelijk door het levenquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, die optie zie ik soms nog wel eens over het hoofd. Maar dat zal het wel zijn inderdaad.
Je weet dit een hele slechte grap is? Als je Ajax zei kon het nog wel kloppen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de nieuwe aankoop van PSV. Hij schijnt keeper te zijn.
Leuk?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik merk het ja.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je weet dit een hele slechte grap is? Als je Ajax zei kon het nog wel kloppen.
Dit is je slechtste grap ooit.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Familie van?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Davy grap dit, want het is totaal niet grappig.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Dus jij vindt de grappen van Davy totaal niet grappig?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Davy grap dit, want het is totaal niet grappig.
Ze gaan er nog serieus op in ookquote:Heb je dit alleen bij negers of ook bij Marokkanen/Turken ed? En alleen bij mannen of ook bij vrouwen? Ook bang voor Aziaten trouwens?
Davy is anders wel grappig hoor.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Davy grap dit, want het is totaal niet grappig.
Kloptquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus jij vindt de grappen van Davy totaal niet grappig?
Ik kan niet wachten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bedankt. Op naar een hoger niveau.
Ken ik al. Leuk als het op de radio langs komt, maar niet om het op te zoeken.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:44 schreef Doublepain het volgende:
Stylo, nummer van jou gisteren was niet goed
hier een betere
Wat een smakeloze tattoo zeg.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:41 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben achter gekomen, dat Onlogisch in het echt Ron heet.
Auto/radio muziek.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:44 schreef Doublepain het volgende:
Stylo, nummer van jou gisteren was niet goed
hier een betere
Die baard van die kerelquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:41 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben achter gekomen, dat Onlogisch in het echt Ron heet.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:45 schreef mrstylo het volgende:
Ken ik al. Leuk als het op de radio langs komt, maar niet om het op te zoeken.
Boks ouwe.quote:
Doe maar niet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Spierpijn kan je vermidneren door na je kracht gewoon lekker 20 min cardio doen, verzuring eruit fietsen bijvoorbeeld
Spieren opwarmen. Al kan je dat ook zonder cardio doen.quote:
Gebakken aardappelen en een hamburger. Dat mijn ouders ruzie gingen maken was wel weer leuk dan. Altijd leuk als je vader kinderachtig doetquote:
Die ene dikke wou nergens aan mee doenquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:49 schreef DonRaja het volgende:
Al een oudje, maar ik ga gewoon stuk hier![]()
Vertel.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gebakken aardappelen en een hamburger. Dat mijn ouders ruzie gingen maken was wel weer leuk dan. Altijd leuk als je vader kinderachtig doet
Te veel wel jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, wat een onzin. Te veel cardio zorgt ervoor dat er een spierafbrekend hormoon vrijkomt.
Cardio doe je imo alleen als je vet wilt verliezen of specifieke loopconditie wilt opbouwen. Niet echt om een andere reden.quote:
Mijn vader houdt er van om steken onder water te geven. Continu dan. En daar zei mijn moeder wat van met volle mond. En toen ging mijn pa expres kinderachtig ook zo pratenquote:
Je zegt ervoor en erna. Dat zijn al 20 minuten op z'n minst. Warming up kan ik nog wel inkomen. Erna slaat imo nergens op, al weet ik niet wat voor training jij doet. Ik ben persoonlijk vaak 2 uur verder als ik de sportschool uitloop.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
10 minuutjes maar, valt reuze mee
Volwassen hoor.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn vader houdt er van om steken onder water te geven. Continu dan. En daar zei mijn moeder wat van met volle mond. En toen ging mijn pa expres kinderachtig ook zo praten
Altijd leuk toch.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn vader houdt er van om steken onder water te geven. Continu dan. En daar zei mijn moeder wat van met volle mond. En toen ging mijn pa expres kinderachtig ook zo praten
Train je alleen of samen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je zegt ervoor en erna. Dat zijn al 20 minuten op z'n minst. Warming up kan ik nog wel inkomen. Erna slaat imo nergens op, al weet ik niet wat voor training jij doet. Ik ben persoonlijk vaak 2 uur verder als ik de sportschool uitloop.
Ja maar ik bedoel niet extreem 20 minuutjes als een gek op de fietsquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je zegt ervoor en erna. Dat zijn al 20 minuten op z'n minst. Warming up kan ik nog wel inkomen. Erna slaat imo nergens op, al weet ik niet wat voor training jij doet. Ik ben persoonlijk vaak 2 uur verder als ik de sportschool uitloop.
Ja dat soort dingen zijn altijd apart. Mensen moeten niet van mij gaan verwachten dat ik een gesprek open aan tafel.quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ze werd boos en ging schreeuwen. En toen gingen ze kinderachtig ruzie maken. En moest ik ze opvoeden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik heb echt een gruwelijke hekel aan mensen die met volle mond praten.
Dat sowieso. Wanneer ze praten komen hun tanden tegen je lul aan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik heb echt een gruwelijke hekel aan mensen die met volle mond praten.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat sowieso. Wanneer ze praten komen hun tanden tegen je lul aan.
Nogmaals; stel me dan ook geen vragen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het liefst train ik alleen eigenlijk, maar voor dingen als bankdrukken en incline dumgbell press met zware gewichten vind ik 't wel fijn als er iemand bij staat zodat je tot 't uiterste kan gaan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Altijd leuk toch.
[..]
Train je alleen of samen?
Mogen Koerden een relatie hebben met hetzelfde geslacht?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weet Kapiteintje wel van jullie relatie?
Denkt het wel, hij heeft het gefilmd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weet Kapiteintje wel van jullie relatie?
Dat vind ik geen cardio.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel niet extreem 20 minuutjes als een gek op de fiets, gewoon lekker lage level uitfietsen.
Dat maakt toch niet uit zolang GGMM de vrouw is in de relatie?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mogen Koerden een relatie hebben met hetzelfde geslacht?
Ik heb een hekel aan aan tafel eten met een doodse stilte danquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die overdreven hard smekken
Ik moest hieraan denken bij je eerste 2 zinnen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ze werd boos en ging schreeuwen. En toen gingen ze kinderachtig ruzie maken. En moest ik ze opvoeden.
Hoezo doe je er 2 uur dan over? Best lang als je in je eentje traint.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het liefst train ik alleen eigenlijk, maar voor dingen als bankdrukken en incline dumgbell press met zware gewichten vind ik 't wel fijn als er iemand bij staat zodat je tot 't uiterste kan gaan.
Ff luisteren.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ook fijn voor in de auto.Vergeet je meestal de snelheid.
Ja oke dat is wel weer mijn fout.quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik moest hieraan denken bij je eerste 2 zinnen.
Ik heb daar geen hekel aan. Ik geniet van het eten, ik steek het eten in mijn mond. Ik ga er op zitten kauwen en van genieten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan aan tafel eten met een doodse stilte dan
Dan moet hij zich om laten bouwen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit zolang GGMM de vrouw is in de relatie?
quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja maar ik doe er altijd lang over. Dus duurt het lang. Heb ik liever wat geluid. Desnoods luisteren naar gesprekken of naar de afzuiger. Het liefst voor de TV natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb daar geen hekel aan. Ik geniet van het eten, ik steek het eten in mijn mond. Ik ga er op zitten kauwen en van genieten.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb daar geen hekel aan. Ik geniet van het eten, ik steek het eten in mijn mond. Ik ga er op zitten kauwen en van genieten.
Dacht dat die moslima's geen varken's vlees mochten..quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik hoop Bayern-Real dan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja. Hopelijk Bayern - Dortmund in de finale.
In m'n eentje idd geen 2 uur, wel met z'n 2en. Onze sportschool is vaak druk en dan sta je soms helaas te wachten op je apparaat of dumbbells.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik moest hieraan denken bij je eerste 2 zinnen.
[..]
Hoezo doe je er 2 uur dan over? Best lang als je in je eentje traint.
[..]
Ff luisteren.
[..]
Ja oke dat is wel weer mijn fout.
Kanker jongquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry, ik heb een zeer apart gevoel voor humor.
Kapi, wat vind je van dit nummer?
47462.
Bayern-Real joh.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja. Hopelijk Bayern - Dortmund in de finale.
Prima nummertje vond ik 't. Beter dan die bagger die hier op dit moment allemaal gepost wordt.quote:
Wordt spannend in ieder gevalquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Normaal gesproken zeg ik Barca, maar Bayern is wel heel goed
Oh dat, ik snap 'm.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ik doe er altijd lang over. Dus duurt het lang. Heb ik liever wat geluid. Desnoods luisteren naar gesprekken of naar de afzuiger. Het liefst voor de TV natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |