Ik ook niet. Maar vaak vragen ze het wel aan mij voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nooit problemen gehad met marokkanen

Ik ben dezelfde mening toegedaan, maar Turkse mannen hebben ook losse handjes hoor.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan Turken wel waarderen.
Eigenlijk alles wel op Marokkanen na. Hekel aan generaliseren maar goede ervaringen met dat volk zijn op een hand te tellen.

Viespeuk.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop dat er een film van komt. Dan ga ik hem niet kijken.

Ja.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ja, had je al eens verteld. Maar ook bruin dus

Het houdt niet op, niet vanzelf.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben dezelfde mening toegedaan, maar Turkse mannen hebben ook losse handjes hoor.

quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[youtube]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/6.gif[/youtube]

Er gaat iets niet goed...quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[youtube]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/6.gif[/youtube]

Die was ik aan het zoeken.quote:

Die Rafa was ook zo dom om met die slet te gaan na Zlatan, jammer dat Koeman hem er niet om weg stuurde maar Zlatan, Sneijder zat toen al in de wachtkamer, heeft een titel gekost die kankerhoerquote:

Ze heeft zichzelf wel goed omhoog geneukt, zometeen trouwen met die manquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die Rafa was ook zo dom om met die slet te gaan na Zlatan, jammer dat Koeman hem er niet om weg stuurde maar Zlatan, Sneijder zat toen al in de wachtkamer, heeft een titel gekost die kankerhoer

quote:

Het is zeker te makkelijk om hier aap-gerelateerde grapjes over te maken?quote:

24kitchen. Niet 24 cooking.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:10 schreef Caland het volgende:
24 cooking op hebben staan als je honger hebt is nooit een goed idee

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |