Spieren opwarmen. Al kan je dat ook zonder cardio doen.quote:
Gebakken aardappelen en een hamburger. Dat mijn ouders ruzie gingen maken was wel weer leuk dan. Altijd leuk als je vader kinderachtig doetquote:
Die ene dikke wou nergens aan mee doenquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:49 schreef DonRaja het volgende:
Al een oudje, maar ik ga gewoon stuk hier![]()
Vertel.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gebakken aardappelen en een hamburger. Dat mijn ouders ruzie gingen maken was wel weer leuk dan. Altijd leuk als je vader kinderachtig doet
Te veel wel jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, wat een onzin. Te veel cardio zorgt ervoor dat er een spierafbrekend hormoon vrijkomt.
Cardio doe je imo alleen als je vet wilt verliezen of specifieke loopconditie wilt opbouwen. Niet echt om een andere reden.quote:
Mijn vader houdt er van om steken onder water te geven. Continu dan. En daar zei mijn moeder wat van met volle mond. En toen ging mijn pa expres kinderachtig ook zo pratenquote:
Je zegt ervoor en erna. Dat zijn al 20 minuten op z'n minst. Warming up kan ik nog wel inkomen. Erna slaat imo nergens op, al weet ik niet wat voor training jij doet. Ik ben persoonlijk vaak 2 uur verder als ik de sportschool uitloop.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
10 minuutjes maar, valt reuze mee
Volwassen hoor.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn vader houdt er van om steken onder water te geven. Continu dan. En daar zei mijn moeder wat van met volle mond. En toen ging mijn pa expres kinderachtig ook zo praten
Altijd leuk toch.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn vader houdt er van om steken onder water te geven. Continu dan. En daar zei mijn moeder wat van met volle mond. En toen ging mijn pa expres kinderachtig ook zo praten
Train je alleen of samen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je zegt ervoor en erna. Dat zijn al 20 minuten op z'n minst. Warming up kan ik nog wel inkomen. Erna slaat imo nergens op, al weet ik niet wat voor training jij doet. Ik ben persoonlijk vaak 2 uur verder als ik de sportschool uitloop.
Ja maar ik bedoel niet extreem 20 minuutjes als een gek op de fietsquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je zegt ervoor en erna. Dat zijn al 20 minuten op z'n minst. Warming up kan ik nog wel inkomen. Erna slaat imo nergens op, al weet ik niet wat voor training jij doet. Ik ben persoonlijk vaak 2 uur verder als ik de sportschool uitloop.
Ja dat soort dingen zijn altijd apart. Mensen moeten niet van mij gaan verwachten dat ik een gesprek open aan tafel.quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ze werd boos en ging schreeuwen. En toen gingen ze kinderachtig ruzie maken. En moest ik ze opvoeden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik heb echt een gruwelijke hekel aan mensen die met volle mond praten.
Dat sowieso. Wanneer ze praten komen hun tanden tegen je lul aan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik heb echt een gruwelijke hekel aan mensen die met volle mond praten.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat sowieso. Wanneer ze praten komen hun tanden tegen je lul aan.
Nogmaals; stel me dan ook geen vragen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat sowieso. Wanneer ze praten komen hun tanden tegen je lul aan.
Het liefst train ik alleen eigenlijk, maar voor dingen als bankdrukken en incline dumgbell press met zware gewichten vind ik 't wel fijn als er iemand bij staat zodat je tot 't uiterste kan gaan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Altijd leuk toch.
[..]
Train je alleen of samen?
Mogen Koerden een relatie hebben met hetzelfde geslacht?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weet Kapiteintje wel van jullie relatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |