Hoe gaat het met sporten?quote:
Ik heb het even voor je gevraagd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:20 schreef GGMM het volgende:
R&P / Niet kunnen wennen aan sommige soorten mensen
Wat de fuck heb ik zojuist gelezen.
Vanaf nu zijn alle 'pijntjes' die je gaat krijgen heerlijk. ( ik weetquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje.geen spierpijn meer
![]()
Ja, leuk. Bedankt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb het even voor je gevraagd.
Je bent te laatquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb het even voor je gevraagd.
Niet heerlijk, maar voelt wel goed ('je bent goed bezig pijntjes')quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vanaf nu zijn alle 'pijntjes' die je gaat krijgen heerlijk. ( ik weet). Wanneer je boven lichaam traint en dan die pijn daarna. Heerlijk man.
Spierpijn kan je vermidneren door na je kracht gewoon lekker 20 min cardio doen, verzuring eruit fietsen bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vanaf nu zijn alle 'pijntjes' die je gaat krijgen heerlijk. ( ik weet). Wanneer je boven lichaam traint en dan die pijn daarna. Heerlijk man.
Een troll post.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:20 schreef GGMM het volgende:
R&P / Niet kunnen wennen aan sommige soorten mensen
Wat de fuck heb ik zojuist gelezen.
Ik heb hem al op zijn plaats gezet.quote:
Ja dat.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet heerlijk, maar voelt wel goed ('je bent goed bezig pijntjes')![]()
Doe ik ook.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Spierpijn kan je vermidneren door na je kracht gewoon lekker 20 min cardio doen, verzuring eruit fietsen bijvoorbeeld
Ik ga het wel afhandelen, die persoon kan nu niet gemakkelijk door het levenquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, die optie zie ik soms nog wel eens over het hoofd. Maar dat zal het wel zijn inderdaad.
Je weet dit een hele slechte grap is? Als je Ajax zei kon het nog wel kloppen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de nieuwe aankoop van PSV. Hij schijnt keeper te zijn.
Leuk?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik merk het ja.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je weet dit een hele slechte grap is? Als je Ajax zei kon het nog wel kloppen.
Dit is je slechtste grap ooit.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Familie van?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Davy grap dit, want het is totaal niet grappig.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Dus jij vindt de grappen van Davy totaal niet grappig?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Davy grap dit, want het is totaal niet grappig.
Ze gaan er nog serieus op in ookquote:Heb je dit alleen bij negers of ook bij Marokkanen/Turken ed? En alleen bij mannen of ook bij vrouwen? Ook bang voor Aziaten trouwens?
Davy is anders wel grappig hoor.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Davy grap dit, want het is totaal niet grappig.
Kloptquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus jij vindt de grappen van Davy totaal niet grappig?
Ik kan niet wachten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bedankt. Op naar een hoger niveau.
Ken ik al. Leuk als het op de radio langs komt, maar niet om het op te zoeken.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:44 schreef Doublepain het volgende:
Stylo, nummer van jou gisteren was niet goed
hier een betere
Wat een smakeloze tattoo zeg.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:41 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben achter gekomen, dat Onlogisch in het echt Ron heet.
Auto/radio muziek.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:44 schreef Doublepain het volgende:
Stylo, nummer van jou gisteren was niet goed
hier een betere
Die baard van die kerelquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:41 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben achter gekomen, dat Onlogisch in het echt Ron heet.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:45 schreef mrstylo het volgende:
Ken ik al. Leuk als het op de radio langs komt, maar niet om het op te zoeken.
Boks ouwe.quote:
Doe maar niet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Spierpijn kan je vermidneren door na je kracht gewoon lekker 20 min cardio doen, verzuring eruit fietsen bijvoorbeeld
Spieren opwarmen. Al kan je dat ook zonder cardio doen.quote:
Gebakken aardappelen en een hamburger. Dat mijn ouders ruzie gingen maken was wel weer leuk dan. Altijd leuk als je vader kinderachtig doetquote:
Die ene dikke wou nergens aan mee doenquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:49 schreef DonRaja het volgende:
Al een oudje, maar ik ga gewoon stuk hier![]()
Vertel.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gebakken aardappelen en een hamburger. Dat mijn ouders ruzie gingen maken was wel weer leuk dan. Altijd leuk als je vader kinderachtig doet
Te veel wel jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, wat een onzin. Te veel cardio zorgt ervoor dat er een spierafbrekend hormoon vrijkomt.
Cardio doe je imo alleen als je vet wilt verliezen of specifieke loopconditie wilt opbouwen. Niet echt om een andere reden.quote:
Mijn vader houdt er van om steken onder water te geven. Continu dan. En daar zei mijn moeder wat van met volle mond. En toen ging mijn pa expres kinderachtig ook zo pratenquote:
Je zegt ervoor en erna. Dat zijn al 20 minuten op z'n minst. Warming up kan ik nog wel inkomen. Erna slaat imo nergens op, al weet ik niet wat voor training jij doet. Ik ben persoonlijk vaak 2 uur verder als ik de sportschool uitloop.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
10 minuutjes maar, valt reuze mee
Volwassen hoor.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn vader houdt er van om steken onder water te geven. Continu dan. En daar zei mijn moeder wat van met volle mond. En toen ging mijn pa expres kinderachtig ook zo praten
Altijd leuk toch.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn vader houdt er van om steken onder water te geven. Continu dan. En daar zei mijn moeder wat van met volle mond. En toen ging mijn pa expres kinderachtig ook zo praten
Train je alleen of samen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je zegt ervoor en erna. Dat zijn al 20 minuten op z'n minst. Warming up kan ik nog wel inkomen. Erna slaat imo nergens op, al weet ik niet wat voor training jij doet. Ik ben persoonlijk vaak 2 uur verder als ik de sportschool uitloop.
Ja maar ik bedoel niet extreem 20 minuutjes als een gek op de fietsquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je zegt ervoor en erna. Dat zijn al 20 minuten op z'n minst. Warming up kan ik nog wel inkomen. Erna slaat imo nergens op, al weet ik niet wat voor training jij doet. Ik ben persoonlijk vaak 2 uur verder als ik de sportschool uitloop.
Ja dat soort dingen zijn altijd apart. Mensen moeten niet van mij gaan verwachten dat ik een gesprek open aan tafel.quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ze werd boos en ging schreeuwen. En toen gingen ze kinderachtig ruzie maken. En moest ik ze opvoeden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik heb echt een gruwelijke hekel aan mensen die met volle mond praten.
Dat sowieso. Wanneer ze praten komen hun tanden tegen je lul aan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik heb echt een gruwelijke hekel aan mensen die met volle mond praten.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat sowieso. Wanneer ze praten komen hun tanden tegen je lul aan.
Nogmaals; stel me dan ook geen vragen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het liefst train ik alleen eigenlijk, maar voor dingen als bankdrukken en incline dumgbell press met zware gewichten vind ik 't wel fijn als er iemand bij staat zodat je tot 't uiterste kan gaan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Altijd leuk toch.
[..]
Train je alleen of samen?
Mogen Koerden een relatie hebben met hetzelfde geslacht?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weet Kapiteintje wel van jullie relatie?
Denkt het wel, hij heeft het gefilmd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weet Kapiteintje wel van jullie relatie?
Dat vind ik geen cardio.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel niet extreem 20 minuutjes als een gek op de fiets, gewoon lekker lage level uitfietsen.
Dat maakt toch niet uit zolang GGMM de vrouw is in de relatie?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mogen Koerden een relatie hebben met hetzelfde geslacht?
Ik heb een hekel aan aan tafel eten met een doodse stilte danquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die overdreven hard smekken
Ik moest hieraan denken bij je eerste 2 zinnen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ze werd boos en ging schreeuwen. En toen gingen ze kinderachtig ruzie maken. En moest ik ze opvoeden.
Hoezo doe je er 2 uur dan over? Best lang als je in je eentje traint.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het liefst train ik alleen eigenlijk, maar voor dingen als bankdrukken en incline dumgbell press met zware gewichten vind ik 't wel fijn als er iemand bij staat zodat je tot 't uiterste kan gaan.
Ff luisteren.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ook fijn voor in de auto.Vergeet je meestal de snelheid.
Ja oke dat is wel weer mijn fout.quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik moest hieraan denken bij je eerste 2 zinnen.
Ik heb daar geen hekel aan. Ik geniet van het eten, ik steek het eten in mijn mond. Ik ga er op zitten kauwen en van genieten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan aan tafel eten met een doodse stilte dan
Dan moet hij zich om laten bouwen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit zolang GGMM de vrouw is in de relatie?
quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja maar ik doe er altijd lang over. Dus duurt het lang. Heb ik liever wat geluid. Desnoods luisteren naar gesprekken of naar de afzuiger. Het liefst voor de TV natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb daar geen hekel aan. Ik geniet van het eten, ik steek het eten in mijn mond. Ik ga er op zitten kauwen en van genieten.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb daar geen hekel aan. Ik geniet van het eten, ik steek het eten in mijn mond. Ik ga er op zitten kauwen en van genieten.
Dacht dat die moslima's geen varken's vlees mochten..quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik hoop Bayern-Real dan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja. Hopelijk Bayern - Dortmund in de finale.
In m'n eentje idd geen 2 uur, wel met z'n 2en. Onze sportschool is vaak druk en dan sta je soms helaas te wachten op je apparaat of dumbbells.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik moest hieraan denken bij je eerste 2 zinnen.
[..]
Hoezo doe je er 2 uur dan over? Best lang als je in je eentje traint.
[..]
Ff luisteren.
[..]
Ja oke dat is wel weer mijn fout.
Kanker jongquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry, ik heb een zeer apart gevoel voor humor.
Kapi, wat vind je van dit nummer?
47462.
Bayern-Real joh.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja. Hopelijk Bayern - Dortmund in de finale.
Prima nummertje vond ik 't. Beter dan die bagger die hier op dit moment allemaal gepost wordt.quote:
Wordt spannend in ieder gevalquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Normaal gesproken zeg ik Barca, maar Bayern is wel heel goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |