Negers die een universitaire opleiding doen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:18 schreef Uitkeringstrekker het volgende:
Ik schat in dat ik hooguit een neger of 2 per jaar zag totdat ik 18 jaar oud was en naar de universiteit ging.
Een herkenbaar verhaal. Kent iedere boerenlul uit een klein boeren gehucht. Niets mis mee.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:21 schreef Doublepain het volgende:
GGMM vraagt zich what the fuck hij zojuist heeft gelezen
Maar dat wil ik niet zijn. En nu?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Negers die een universitaire opleiding doen?![]()
Wat een fake topic.
Maar ja, je komt best racistisch over.
Ik weet niet wat je geslacht is?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:25 schreef Uitkeringstrekker het volgende:
[..]
Maar dat wil ik niet zijn. En nu?
Ik groeide op in het Hoge Noorden. Meer woorden maak ik niet aan vuilquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:24 schreef beerten het volgende:
[..]
Een herkenbaar verhaal. Kent iedere boerenlul uit een klein boeren gehucht. Niets mis mee.
De enige neger die ik tegenkwam was mijn eigen vader als zijn kop zwart was als ie aan de auto gesleuteld had.
Je anaal laten vernederen door een neger?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:25 schreef Uitkeringstrekker het volgende:
[..]
Maar dat wil ik niet zijn. En nu?
Heb ik al vaker gedaan maar dan gaat mijn angst door het dak.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je geslacht is?
Maar om te beginnen met een paar praten?
Angst voor wat?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:27 schreef Uitkeringstrekker het volgende:
[..]
Heb ik al vaker gedaan maar dan gaat mijn angst door het dak.
Nee geen optie. Kneus.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je anaal laten vernederen door een neger?
Maak korte filmpjes en zet het op keek.com. Daar komen veel negers en kan je zo met ze in contact komen.quote:
Klopt, jij snapt het.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:27 schreef RunForrestRun het volgende:
Ik kan me dat van vroegah ook nog wel herinneren. De enige 'gekleurde' die ik kende zat bij mij in groep 3 en verhuisde toen naar Amsterdam. Daarna nooit meer een getinte medelander gezien totdat ik naar de middelbare school ging en als ik er eentje zag, deed ik altijd extra mijn best ze niet te laten merken dat ik zag dat ze anders waren dan de 95% witte kinderen op de school.
En omdat je daar zo krampachtig over aan het doen bent, ben je uiteindelijk nog discriminerend bezig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat weet ik zelf ook niet maar als het een jongere, of grotere is, denk ik dat ze mij gaan slaan.quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:30 schreef Uitkeringstrekker het volgende:
[..]
Klopt, jij snapt het.
En in mijn geval ben ik zelfs bijna geen negee tegen het lijf gelopen totdat ik een jaar of 18 was.
Stel je voor.Expres niet wegkijken als ze keken, want wegkijken kon opgevat worden als afwijzen o.i.d. Maar doordat je zo intens blijft staren komen ze alsnog vragen 'of je het kan zien'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mèn.Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |