Hoe gaat het met sporten?quote:

Ik heb het even voor je gevraagd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:20 schreef GGMM het volgende:
R&P / Niet kunnen wennen aan sommige soorten mensen
Wat de fuck heb ik zojuist gelezen.

Vanaf nu zijn alle 'pijntjes' die je gaat krijgen heerlijk. ( ik weetquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje.geen spierpijn meer

). Wanneer je boven lichaam traint en dan die pijn daarna. Heerlijk man.
 ). Wanneer je boven lichaam traint en dan die pijn daarna. Heerlijk man.  

Ja, leuk. Bedankt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb het even voor je gevraagd.

Je bent te laatquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb het even voor je gevraagd.

Niet heerlijk, maar voelt wel goed ('je bent goed bezig pijntjes')quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vanaf nu zijn alle 'pijntjes' die je gaat krijgen heerlijk. ( ik weet). Wanneer je boven lichaam traint en dan die pijn daarna. Heerlijk man.

Spierpijn kan je vermidneren door na je kracht gewoon lekker 20 min cardio doen, verzuring eruit fietsen bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vanaf nu zijn alle 'pijntjes' die je gaat krijgen heerlijk. ( ik weet). Wanneer je boven lichaam traint en dan die pijn daarna. Heerlijk man.

Een troll post.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:20 schreef GGMM het volgende:
R&P / Niet kunnen wennen aan sommige soorten mensen
Wat de fuck heb ik zojuist gelezen.

Ik heb hem al op zijn plaats gezet.quote:
Ja dat.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet heerlijk, maar voelt wel goed ('je bent goed bezig pijntjes')

Doe ik ook.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Spierpijn kan je vermidneren door na je kracht gewoon lekker 20 min cardio doen, verzuring eruit fietsen bijvoorbeeld

Ik ga het wel afhandelen, die persoon kan nu niet gemakkelijk door het levenquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, die optie zie ik soms nog wel eens over het hoofd. Maar dat zal het wel zijn inderdaad.

Je weet dit een hele slechte grap is? Als je Ajax zei kon het nog wel kloppen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de nieuwe aankoop van PSV. Hij schijnt keeper te zijn.

Leuk?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]

Ik merk het ja.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je weet dit een hele slechte grap is? Als je Ajax zei kon het nog wel kloppen.

Dit is je slechtste grap ooit.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]

Familie van?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]

Davy grap dit, want het is totaal niet grappig.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]

Dus jij vindt de grappen van Davy totaal niet grappig?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Davy grap dit, want het is totaal niet grappig.

Ze gaan er nog serieus op in ookquote:Heb je dit alleen bij negers of ook bij Marokkanen/Turken ed? En alleen bij mannen of ook bij vrouwen? Ook bang voor Aziaten trouwens?

Davy is anders wel grappig hoor.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Davy grap dit, want het is totaal niet grappig.

Kloptquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus jij vindt de grappen van Davy totaal niet grappig?

Ik kan niet wachten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bedankt. Op naar een hoger niveau.

Ken ik al. Leuk als het op de radio langs komt, maar niet om het op te zoeken.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:44 schreef Doublepain het volgende:
Stylo, nummer van jou gisteren was niet goed
hier een betere

Wat een smakeloze tattoo zeg.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:41 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben achter gekomen, dat Onlogisch in het echt Ron heet.

Auto/radio muziek.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:44 schreef Doublepain het volgende:
Stylo, nummer van jou gisteren was niet goed
hier een betere

Die baard van die kerelquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:41 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben achter gekomen, dat Onlogisch in het echt Ron heet.

quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:45 schreef mrstylo het volgende:
Ken ik al. Leuk als het op de radio langs komt, maar niet om het op te zoeken.
Boks ouwe.quote:

Doe maar niet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Spierpijn kan je vermidneren door na je kracht gewoon lekker 20 min cardio doen, verzuring eruit fietsen bijvoorbeeld

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |