Kan gebeuren.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:42 schreef Insomnia_ het volgende:
wist niet dat ik m had gesloten
stond nog 1 reactie te gaan
Komt wel goedquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:42 schreef Insomnia_ het volgende:
wist niet dat ik m had gesloten
stond nog 1 reactie te gaan
Ik heb juist helemaal geen spanning. Ik maak me er dit seizoen niet meer druk om. Die quote van die Lammers gisteren snijdt wel hout. 'Winnaars hebben een plan. Verliezers hebben een excuus' Ajax voetbalde aan het begin van het seizoen ook als een natte krant. Maar De Boer houdt vast aan zijn visie en dat team groeit vanzelf naar een goede vorm toe. Dat maakt dat ze nu hun momentum hebben. De tijd dat het ook echt moet. Daarom zie ik PSV eerlijk gezegd niet winnen aankomende zondag. Dus kan het alleen maar meevallen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad niet dat we winnen, maar kans heb je altijd. Tegen Napoli (B-team of niet) stonden ze er ook opeens. Het is dat Ajax in een betere vorm steekt dan PSV, maar dat kan na deze wedstrijd zomaar omdraaien.
Er zijn wel gekkere dingen gebeurd (2007bv). Of, volgens mijn pa, PSV-Ajax '93.
Maar deze spanning heb ik in geen tijden gehad, en ik zie alles als een voorteken. Ik zal ook een week niet aanspreekbaar zijn als we winnen of verliezen.
Er zijn veel open deuren die ik nu kan gebruiken iniedergeval
Het kan ook zomaar weer 1-5 oid worden.
Evoque blauw.quote:
Misschien heeft hij andere dingen aan zijn hoofd?quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:45 schreef Caland het volgende:
Heeft Stijn nou weer een jubileumtopic gemist? Valt tegen.
Serieus. Gast.quote:
Qua irritatiegehalte past ze wel bij Powned. Maar ze is wel bloedje geil jaquote:
Ja jongen ik baal er ook van dat ik ja heb gezegd maar een keer op vrijdagavond de knaken op zak houden scheelt toch al gauw zo'n 100 euroquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:45 schreef GGMM het volgende:
x
[..]
Hoezo niet? Elk normaal mens heeft toch weekend nu?
Koop dan voortaan een half grammetje.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja jongen ik baal er ook van dat ik ja heb gezegd maar een keer op vrijdagavond de knaken op zak houden scheelt toch al gauw zo'n 100 euro
Jij leeft op internet man. Dat is de enige plek waar ik haar van ken.quote:
Goede dealers doen niet aan halve grammetjes.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Koop dan voortaan een half grammetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |