Kan gebeuren.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:42 schreef Insomnia_ het volgende:
wist niet dat ik m had gesloten
stond nog 1 reactie te gaan
Komt wel goedquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:42 schreef Insomnia_ het volgende:
wist niet dat ik m had gesloten
stond nog 1 reactie te gaan
Ik heb juist helemaal geen spanning. Ik maak me er dit seizoen niet meer druk om. Die quote van die Lammers gisteren snijdt wel hout. 'Winnaars hebben een plan. Verliezers hebben een excuus' Ajax voetbalde aan het begin van het seizoen ook als een natte krant. Maar De Boer houdt vast aan zijn visie en dat team groeit vanzelf naar een goede vorm toe. Dat maakt dat ze nu hun momentum hebben. De tijd dat het ook echt moet. Daarom zie ik PSV eerlijk gezegd niet winnen aankomende zondag. Dus kan het alleen maar meevallen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad niet dat we winnen, maar kans heb je altijd. Tegen Napoli (B-team of niet) stonden ze er ook opeens. Het is dat Ajax in een betere vorm steekt dan PSV, maar dat kan na deze wedstrijd zomaar omdraaien.
Er zijn wel gekkere dingen gebeurd (2007bv). Of, volgens mijn pa, PSV-Ajax '93.
Maar deze spanning heb ik in geen tijden gehad, en ik zie alles als een voorteken. Ik zal ook een week niet aanspreekbaar zijn als we winnen of verliezen.
Er zijn veel open deuren die ik nu kan gebruiken iniedergeval
Het kan ook zomaar weer 1-5 oid worden.
Evoque blauw.quote:
Misschien heeft hij andere dingen aan zijn hoofd?quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:45 schreef Caland het volgende:
Heeft Stijn nou weer een jubileumtopic gemist? Valt tegen.
Serieus. Gast.quote:
Qua irritatiegehalte past ze wel bij Powned. Maar ze is wel bloedje geil jaquote:
Ja jongen ik baal er ook van dat ik ja heb gezegd maar een keer op vrijdagavond de knaken op zak houden scheelt toch al gauw zo'n 100 euroquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:45 schreef GGMM het volgende:
x
[..]
Hoezo niet? Elk normaal mens heeft toch weekend nu?
Koop dan voortaan een half grammetje.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja jongen ik baal er ook van dat ik ja heb gezegd maar een keer op vrijdagavond de knaken op zak houden scheelt toch al gauw zo'n 100 euro
Jij leeft op internet man. Dat is de enige plek waar ik haar van ken.quote:
Goede dealers doen niet aan halve grammetjes.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Koop dan voortaan een half grammetje.
Ik had ooit wel eens pics van haar gezien, maar kende haar naam niet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij leeft op internet man. Dat is de enige plek waar ik haar van ken.
Heb je nu een andere dag vrij of werk je gewoon 6 dagen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja jongen ik baal er ook van dat ik ja heb gezegd maar een keer op vrijdagavond de knaken op zak houden scheelt toch al gauw zo'n 100 euro
range rover is niks meer tegenwoordig imo.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er komt een limited edition gele versie op de markt. Ik schaam me steeds meer...![]()
[ afbeelding ]
Ik heb er maar 2 gewerkt deze week.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je nu een andere dag vrij of werk je gewoon 6 dagen?
Die tijd heb ik vorig seizoen gehad. Maar dat betekent dat ik net zo goed mijn SK op kan zeggen en geen uitwedstrijden meer hoef te bezoeken. Zo lang er een kans, hoop ik onbewust toch. Dus dan ik er net zo goed wel iets om gaan gevenquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb juist helemaal geen spanning. Ik maak me er dit seizoen niet meer druk om. Die quote van die Lammers gisteren snijdt wel hout. 'Winnaars hebben een plan. Verliezers hebben een excuus' Ajax voetbalde aan het begin van het seizoen ook als een natte krant. Maar De Boer houdt vast aan zijn visie en dat team groeit vanzelf naar een goede vorm toe. Dat maakt dat ze nu hun momentum hebben. De tijd dat het ook echt moet. Daarom zie ik PSV eerlijk gezegd niet winnen aankomende zondag. Dus kan het alleen maar meevallen.
Begrijp ik. Koop of lease?quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er komt een limited edition gele versie op de markt. Ik schaam me steeds meer...![]()
[ afbeelding ]
De echt goeie wel. Die knalt ter plekke die halve gram naar binnen om aan de wensen van zijn klant te kunnen voldoen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Goede dealers doen niet aan halve grammetjes.
Is ook. Helemaal omdat er een kenkerdure maand zit aan te komen. Maar ik hou mijn weekenden graag vrij.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat je dan nog loopt te klagen.Een keer op zaterdag werken moet kunnen man.
Je hebt gelijk. Ik heb al een poosje geen SK meer. Dus ik heb de spanning op wedstrijddagen niet meer zo. Heb ik eerlijk gezegd ook altijd wat minder gehad. In mijn tijd was een thuiswinst van PSV eigenlijk een zekerheidje.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Die tijd heb ik vorig seizoen gehad. Maar dat betekent dat ik net zo goed mijn SK op kan zeggen en geen uitwedstrijden meer hoef te bezoeken. Zo lang er een kans, hoop ik onbewust toch. Dus dan ik er net zo goed wel iets om gaan geven
Ik vind thuiswedstrijden ook niet zo boeiend meer. Ik zou nog liever een scc voor uitwedstrijden kopen, alsof dat ooit kanquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik heb al een poosje geen SK meer. Dus ik heb de spanning op wedstrijddagen niet meer zo. Heb ik eerlijk gezegd ook altijd wat minder gehad. In mijn tijd was een thuiswinst van PSV eigenlijk een zekerheidje.
Was t voor mij ook, tot 2-3 jaar geledenquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik heb al een poosje geen SK meer. Dus ik heb de spanning op wedstrijddagen niet meer zo. Heb ik eerlijk gezegd ook altijd wat minder gehad. In mijn tijd was een thuiswinst van PSV eigenlijk een zekerheidje.
Bij ons kan je gewoon een clubcard kopen, uitkaart er opzetten, en alleen uitwedstrijden bezoeken. Je moet voor PSV staan man.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind thuiswedstrijden ook niet zo boeiend meer. Ik zou nog liever een scc voor uitwedstrijden kopen, alsof dat ooit kan
Uit is inderdaad leuker. Maar dat is helaas helemaal niet meer te doen nu.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind thuiswedstrijden ook niet zo boeiend meer. Ik zou nog liever een scc voor uitwedstrijden kopen, alsof dat ooit kan
Kan je wel altijd gaan omdat het toch nooit uitverkocht is.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:56 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Bij ons kan je gewoon een clubcard kopen, uitkaart er opzetten, en alleen uitwedstrijden bezoeken. Je moet voor PSV staan man.
Ja kut man. Ik heb er nu ook spijt van dat ik een bruine heb genomen, maar ik moet nog 3 jaar of ruim 120k KM.quote:
win-win situatie dusquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan je wel altijd gaan omdat het toch nooit uitverkocht is.
Ja alleen straks kom je opeens in de schoenzwaaibus te zitten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
win-win situatie dus [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |