Helikoptersaus.quote:

Dat noemen ze ook wel sambal.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
altijd heel veul knoflook en dan van die moeilijk hete saus erbij.

Zat op slot waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb met zo'n gast samengewerkt: getrouwd met een vrouw, kindje en zo gay als een mofo. De kast waar hij inzat moet enorm zijn geweest...

net zoals die ene man van ik vertrek toen, heb je dat wel eens gezien?quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb met zo'n gast samengewerkt: getrouwd met een vrouw, kindje en zo gay als een mofo. De kast waar hij inzat moet enorm zijn geweest...

Heb jij fucking lang naar moeten zoeken. Ik kon hem namelijk niet vinden.quote:

Soms komen ze er pas 3 kinderen en 20 jaar later uit.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]

Nope, ken ik niet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
net zoals die ene man van ik vertrek toen, heb je dat wel eens gezien?

Die bomen ging knuffelen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
net zoals die ene man van ik vertrek toen, heb je dat wel eens gezien?

quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
altijd heel veul knoflook en dan van die moeilijk hete saus erbij.
quote:
quote:

'Ruldolp van Veen vriendin'quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb jij fucking lang naar moeten zoeken. Ik kon hem namelijk niet vinden.

Was zo'n stel en die kochten een kasteel in Frankrijk. Man was echt enorm nicht, Gerard en Gordon waren er niets bij. God wat heb ik toen gelachen, ik moet 'm weer eens kijken.quote:

quote:

Fucking player man. Hij is ook getrouwd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
'Ruldolp van Veen vriendin'

quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb jij fucking lang naar moeten zoeken. Ik kon hem namelijk niet vinden.
 Ik kon ook niks vinden.
  Ik kon ook niks vinden.

Ik kan me nog zo'n zweefteef herinneren. Die een camping in Tsjechië ofzo haddenquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet niet meer man, zo'n stel die kasteel kocht.

hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:26 schreef Caland het volgende:
Ik ben van knoflook sambal bij de doner afgestapt. Helemaal na het uitgaan

quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:26 schreef Caland het volgende:
Ik ben van knoflook sambal bij de doner afgestapt. Helemaal na het uitgaan

Ja ik ook. Maar de ochtend erna is doorgaans geen pretje. Gewoon cocktailsaus, dan maar iets minder lekkerquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo dat dan?
ik crave juist altijd knoflook saus als ik heb gezopen.

Die undercover faggots hebben t nog niet zo slecht bekeken niequote:Op vrijdag 12 april 2013 17:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Fucking player man. Hij is ook getrouwd.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |