Wat ze daar allemaal maken.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:10 schreef Caland het volgende:
24 cooking op hebben staan als je honger hebt is nooit een goed idee
Zit jij op voetbal?quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik denk dat die Zimra binnenkort ook wel een voetballer binnenhaalt.ook zo'n type.
Wow.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die Rafa was ook zo dom om met die slet te gaan na Zlatan, jammer dat Koeman hem er niet om weg stuurde maar Zlatan, Sneijder zat toen al in de wachtkamer, heeft een titel gekost die kankerhoer
Die is al bij Hugh op bezoek geweest dus kans dat zij die voetballer stap overslaatquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik denk dat die Zimra binnenkort ook wel een voetballer binnenhaalt.ook zo'n type.
Goffetomme goeie zender, goffetomme.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:10 schreef Caland het volgende:
24 cooking op hebben staan als je honger hebt is nooit een goed idee
Nee.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou er nu nog op gaan als ik jou was.
Ohja, dat is inderdaad zo.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die is al bij Hugh op bezoek geweest dus kans dat zij die voetballer stap overslaat
quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die Rafa was ook zo dom om met die slet te gaan na Zlatan, jammer dat Koeman hem er niet om weg stuurde maar Zlatan, Sneijder zat toen al in de wachtkamer, heeft een titel gekost die kankerhoer
Weet je dat die geen homo is?quote:
Dat wordt leuk jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:14 schreef Caland het volgende:
Als Chelsea - Fenerbahce in Amsterdam is zak ik denk ik ook wel een dagje af richting dat dorp om de ramptoerist te spelen.
Het gerucht gaat dat die blonde geen homo is.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kijk jij dit echt?![]()
[ afbeelding ]
Hahahahahahahaquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Weet je dat die geen homo is?
Die heeft gewoon een vrouw en 2 kinderen.
Zijn wel meer homo's die dat hebbenquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pics.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wil je wel in dat grafstadion zitten dan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:14 schreef Caland het volgende:
Als Chelsea - Fenerbahce in Amsterdam is zak ik denk ik ook wel een dagje af richting dat dorp om de ramptoerist te spelen.
Nee niet naar het stadion. Gewoon alleen sfeer proeven in centrum.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wil je wel in dat grafstadion zitten dan?
Benfica heeft wel een leuk team trouwens. Hoe makkelijk die gisterenavond overeind bleven.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:14 schreef Caland het volgende:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vooral met die Turken zal het wel lachen zijn.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee niet naar het stadion. Gewoon alleen sfeer proeven in centrum.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:14 schreef Caland het volgende:
Ja zal je zien dat het Benfica - Basel wordt. Dikke party bij de burgemeester dan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Benfica heeft wel een leuk team trouwens. Hoe makkelijk die gisterenavond overeind bleven.
Bijna. Stel je niet aan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:17 schreef vandermar het volgende:
Zonet bijna een ongelukeen of andere stinkhoer besloot door rood te rijden en zat bijna met 80 per uur in de zijkant van mijn auto
Dan had ik te laat voor mijn tentamen geweestquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Hahahahahahaha
Hahahahahahahahahahahaha
quote:
http://www.nu.nl/achterkl(...)-homo-aangezien.htmlquote:
I kid you not neger.quote:
Is ook niet gebeurd, dus stel je niet aan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan had ik te laat voor mijn tentamen geweest
Ik moest ook al eerder weg omdat ik geen parkeerboete wil
Basel is mooi team manquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja zal je zien dat het Benfica - Basel wordt. Dikke party bij de burgemeester dan.
Dat is een manquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
[..]
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)-homo-aangezien.html
En een picca van zijn vrouw. [ afbeelding ]
Overtuigd nu?
Dat tweede welquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is ook niet gebeurd, dus stel je niet aan.
Die baard van Benfica ziet er wel uit als een lijpo.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja zal je zien dat het Benfica - Basel wordt. Dikke party bij de burgemeester dan.
Hij blijft hardnekkig ontkennen. Net als Fischer.quote:
Dan ga ik 15 mei dönner halen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:19 schreef Insomnia_ het volgende:
als fenerbahce uefa wint sowieso dat ik turkenbak huur en ga toeteren overal hahaha
Nee man.quote:
Ben ooit in het stadion geweest. Jeugd van Basel zien spelen.quote:
Ik heb met zo'n gast samengewerkt: getrouwd met een vrouw, kindje en zo gay als een mofo. De kast waar hij inzat moet enorm zijn geweest...quote:
altijd heel veul knoflook en dan van die moeilijk hete saus erbij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |