Of van die thee eieren:quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:59 schreef Jimbo het volgende:
bah, ziet dr niet lekker uit zn eitje.
net als die zwarte dingen die ze onder de grond bewaren enzo
Mensen verpesten eieren...quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Of van die thee eieren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
zo moet ei gewoon worden gegeten.
beetje meer kaas en ham nog
ogenquote:
Ik ben wel weer uitgekeken op spiegeleieren voor de komende periode.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
zo moet ei gewoon worden gegeten.
beetje meer kaas en ham nog
Thousend year egg noemen ze dat in China, is een gemarineerd ei, niet lekker, één keer geproefd.quote:
sowieso, zo even langs bij m'n omaquote:
je zal dr flink wat moeten eten voor je sportdieetje ?quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben wel weer uitgekeken op spiegeleieren voor de komende periode.
Ik denk niet dat ik het zou kunnen proberen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Thousend year egg noemen ze dat in China, is een gemarineerd ei, niet lekker, één keer geproefd.
Waarom denk je dat het zo heet? Gatverdamme man, ik vind 't niet gek dat die Chinezen zo stinken.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Thousend year egg noemen ze dat in China, is een gemarineerd ei, niet lekker, één keer geproefd.
Dan kook ik ze wel. Heb genoeg wheypoeder en andere eiwitbronnen overigens, eten van spiegeleieren is niet noodzakelijk wat mij betreft.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:04 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
.
[..]
je zal dr flink wat moeten eten voor je sportdieetje ?
speelt dortmund tegen real ja, had t gemist?quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Goedemiddag.
Waarom moeten alweer Barça en Real eerst de uitwedstrijd spelen net als vorig jaar.
Hopelijk wint Borussia Dortmund van Real
Wat ik me nou afvraag, normaal als je flink eieren eet ga je zo heerlijk meur-ruftenquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb ook amper eieren in m'n voeding.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:05 schreef kapiteintje het volgende:
Dan kook ik ze wel. Heb genoeg wheypoeder en andere eiwitbronnen overigens, eten van spiegeleieren is niet noodzakelijk wat mij betreft.
Je komt soms in situaties terecht waar je de gewoontes van de lokale bevolking moet respecteren.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik het zou kunnen proberen.
Ik heb een redelijk lage ei-tolerantie. Ik ben 't gewoon snel beu, die ei-smaak.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb ook amper eieren in m'n voeding.
moet wel leuk blijven.
daarom zolderkamer natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je komt soms in situaties terecht waar je de gewoontes van de lokale bevolking moet respecteren.
elke x als ik aan dat poeder denk moet ik aan een maat van me denkenquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan kook ik ze wel. Heb genoeg wheypoeder en andere eiwitbronnen overigens, eten van spiegeleieren is niet noodzakelijk wat mij betreft.
Ik ben nu bezig met een shake.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
elke x als ik aan dat poeder denk moet ik aan een maat van me denken
die gast ging voor t eerst sporten, keihard aan die shakes gegaan... vervolgens nog 2x gegaan maar wel die shakes blijven tikken
suddenly 10kg dikker was ie een tijdje later
doe dan gewoon net alsof je em eet en gooi hem in je capuchon oid.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je komt soms in situaties terecht waar je de gewoontes van de lokale bevolking moet respecteren.
harlem shakequote:
Mijn dag is weer goedquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:04 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
.
[..]
je zal dr flink wat moeten eten voor je sportdieetje ?
Dat effect heb ik soms op mensen.quote:
Was een keer in Noord Oost China en daar waren van die hele grote glibberige zeeslakken een delicatesse, wat heb ik een whiskey moeten zuipen om 1 zo'n slak weg te krijgen en dan moet je nog heel voorzichtig zijn met eten zodat ze net op zijn als jij aan je laatste hap begint.quote:
ik ben nooit verder dan europa gekomen nogquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was een keer in Noord Oost China en daar waren van die hele grote glibberige zeeslakken een delicatesse, wat heb ik een whiskey moeten zuipen om 1 zo'n slak weg te krijgen en dan moet je nog heel voorzichtig zijn met eten zodat ze net op zijn als jij aan je laatste hap begint.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:10 schreef Jimbo het volgende:
stiekem is het ook niet for kidsik doe dit soort dingen regelmatig voor mn vriendin.. heb zelfs met halloween zn meloen uitgesneden, gezicht erin, toen spagetti in saus als hersenen gemaakt enzo supertof
![]()
Van die shakes wordt je niet dik hoor. En ik zou niet weten waarom je die shakes blijft drinken als je niet meer sport, want zo lekker zijn ze nu ook weer niet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
elke x als ik aan dat poeder denk moet ik aan een maat van me denken
die gast ging voor t eerst sporten, keihard aan die shakes gegaan... vervolgens nog 2x gegaan maar wel die shakes blijven tikken
suddenly 10kg dikker was ie een tijdje later
Je vriendin is 9?quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:10 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.cutefoodforkid(...)s-day-breakfast.html
die is ook baas
stiekem is het ook niet for kidsik doe dit soort dingen regelmatig voor mn vriendin.. heb zelfs met halloween zn meloen uitgesneden, gezicht erin, toen spagetti in saus als hersenen gemaakt enzo supertof
![]()
dat tweede weet ik ook nietquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Van die shakes wordt je niet dik hoor. En ik zou niet weten waarom je die shakes blijft drinken als je niet meer sport, want zo lekker zijn ze nu ook weer niet.
19quote:
Waarschijnlijk kwam hij aan omdat hij dezelfde calorie-inname bleef hanteren. Dan word je wel snel dik ja als je bijna 1000kcal boven je onderhoud gaat eten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat tweede weet ik ook nietmaar hij kwam iig vna die eiwitshakes aan
[..]
19maar zulke dingen zijn gewoon leuk man. Eerst lekker koken en daarna er iets moois van maken op het bord.
Tot zover de meest homofiele opmerking van vandaag - we gaan weer verder op de ' hamas hamas alle joden aan het gas ' toer ter compensatie.
Ja, maar dude...een watermeloen opensnijden en dan spaghetti als hersenen gebruiken is wel erg basisschool imo.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
19maar zulke dingen zijn gewoon leuk man. Eerst lekker koken en daarna er iets moois van maken op het bord.
Tot zover de meest homofiele opmerking van vandaag - we gaan weer verder op de ' hamas hamas alle joden aan het gas ' toer ter compensatie.
Die gaat meestal direct uit de potquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar dude...een watermeloen opensnijden en dan spaghetti als hersenen gebruiken is wel erg basisschool imo.Maak je ook gezichtjes in de appelmoes voor haar?
Hehe, dat laatste snap ik nog wel.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Die gaat meestal direct uit de pot
maar als ik eitjes bak zijn ze soms wel in smilies
het is gewoon leuk om te doen, punt
Het "Hoe groot is jouw penis" wat minuten lang doorging gisternacht wordt nooit meer overtroffen. Dus voel je er niet zo onzeker over.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat de spin in kwestie een warme plek voor de nacht heeft gezocht. Je mond in andere woorden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:53 schreef j0rdiiii het volgende:
smerig vieze grote tering spin in mijn kamer afgelopen nacht, kan hem niet meer vinden
Bij mij kwamen er steeds zwarte beestjes uit de muurhoeken, heb het toen maar geverfd en heb er geen last meer van.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:53 schreef j0rdiiii het volgende:
smerig vieze grote tering spin in mijn kamer afgelopen nacht, kan hem niet meer vinden
huh? ik heb wat gemist geloof ik ?quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het "Hoe groot is jouw penis" wat minuten lang doorging gisternacht wordt nooit meer overtroffen. Dus voel je er niet zo onzeker over.
raam een keer opgelaten in de nacht, fucking grote schaduw draai ik mij om vliegt er een vleermuis door de kamer.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij mij kwamen er steeds zwarte beestjes uit de muurhoeken, heb het toen maar geverfd en heb er geen last meer van.
Het zit trouwens wel diep bij Kapiteintje.
Wat een opmerkelijk verhaal, maar wat heb je Kapiteintje aangedaan dan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij mij kwamen er steeds zwarte beestjes uit de muurhoeken, heb het toen maar geverfd en heb er geen last meer van.
Het zit trouwens wel diep bij Kapiteintje.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
raam een keer opgelaten in de nacht, fucking grote schaduw draai ik mij om vliegt er een vleermuis door de kamer.
ook die kon ik daarna niet meer vinden trouwens, waarschijnlijk weer naar buiten
Ik zou inlikkend/slijmend gedrag vertonen naar mods toe omdat ik trots was dat ik mezelf heb beheerst en niet meeging in het gekloot bij Lesbeau. Ik zou hen moeten steunen ipv de andere kant.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een opmerkelijk verhaal, maar wat heb je Kapiteintje aangedaan dan?
quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:32 schreef kapiteintje het volgende:
Als je wilt lachen moet je dit filmpje even kijken:
http://2be.be/foute-vrien(...)-think-you-can-dance![]()
Ik houd nooit mijn raam open in de nacht, waarom deed je dat danquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
raam een keer opgelaten in de nacht, fucking grote schaduw draai ik mij om vliegt er een vleermuis door de kamer.
ook die kon ik daarna niet meer vinden trouwens, waarschijnlijk weer naar buiten
Pas op dat die niet in je oor zit. Kun je aan overlijden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:53 schreef j0rdiiii het volgende:
Bij mij vliegen er vet veel in de buurt rond s'avonds. Sta je te roken buiten komt er weer één op je af gevlogen. Zijn freaky man die beesten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kun je aan overlijden hè.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:06 schreef inZanity het volgende:
[..]
Bij mij vliegen er vet veel in de buurt rond s'avonds. Sta je te roken buiten komt er weer één op je af gevlogen. Zijn freaky man die beesten.
Ik moest inderdaad hardop lachenquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:32 schreef kapiteintje het volgende:
In de zomer zijn ze wel nuttig aangezien ze veel muggen vreten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:06 schreef inZanity het volgende:
[..]
Bij mij vliegen er vet veel in de buurt rond s'avonds. Sta je te roken buiten komt er weer één op je af gevlogen. Zijn freaky man die beesten.
in de wedstrijd soms ook welquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
jordi, ik zie nu dat Sigthorsson op de training wel goede aannames heeft en in de wedstrijd niet.
Nogal logisch he dat het op de training beter/makkelijker gaat.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
jordi, ik zie nu dat Sigthorsson op de training wel goede aannames heeft en in de wedstrijd niet.
Incidenteel zal het inderdaad wel zijn.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
in de wedstrijd soms ook wel
incidenteel wil er nog wel eens wat lukken he, van wat ik tot nu toe allemaal heb gezien vind ik het onvoldoende
He, hebben ze jou weer vrijgelaten?quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:06 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik was ook altijd zo'n sterspeler op de training en in de wedstrijd hield ik 't simpel.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nogal logisch he dat het op de training beter/makkelijker gaat.
Jammer dat je zo kinderachtig doet naar mij.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik was ook altijd zo'n sterspeler op de training en in de wedstrijd hield ik 't simpel.
Hij kwoot je niet eensquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat je zo kinderachtig doet naar mij.
Linksback toch?quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik was ook altijd zo'n sterspeler op de training en in de wedstrijd hield ik 't simpel.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet perse meer tijd, gewoon dat het niet zoveel uitmaakt als het een keer fout gaat.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:20 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Het ging mij meer om het feit dat je op de training meer tijd hebt, makkelijkere ballen krijgt e.d. Logisch dat je dan een bal beter aanneemt.
Terechtquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij negeert me al sinds zijn ban en nu doet hij alsof ik een Noord-Koreaan ben.
Niet logisch hoor. Op de training ging het vaak op het scherpst van de snede. Om de trainer ervan te overtuigen dat jij in de basis hoort. En niet je concurrent voor die positie.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:20 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Het ging mij meer om het feit dat je op de training meer tijd hebt, makkelijkere ballen krijgt e.d. Logisch dat je dan een bal beter aanneemt.
Haal dat Noord-Koreaan weg. Je riskeert een ban.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
meestal is na 2 of 3 weken wel duidelijk wie waar ongeveer speelt en wie de wissels zijn. Althans bij ons wel.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niet logisch hoor. Op de training ging het vaak op het scherpst van de snede. Om de trainer ervan te overtuigen dat jij in de basis hoort. En niet je concurrent voor die positie.
gewoon slaan, gaat vanzelf doodquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
toen zat ik ook ondergedoken, is toch niet normaal zo de tering man
Oh. Niveautje dan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
meestal is na 2 of 3 weken wel duidelijk wie waar ongeveer speelt en wie de wissels zijn. Althans bij ons wel.
smullen ditquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ham of Kaas.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:25 schreef kapiteintje het volgende:
Wat voor beleg zal ik op mijn tweede Italiaanse bol doen?
Pesto met wat ham Ham met wat pesto natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:25 schreef kapiteintje het volgende:
Wat voor beleg zal ik op mijn tweede Italiaanse bol doen?
Kaas dus.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb geen ham en geen pesto. Ik heb kaas, pindakaas, kipfilet.
Kaas met wat kipfilet en wat van die aparte slasaus.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
kipfiletquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel opgedroogd tussendoor?quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet huilen. 2x tot de onderbroek natgeregend vandaag
Ik heb een jas die al helemaal niet meewerkt, als ik even mijn hoofd buig schiet mijn capuchon al los, en dan ga ik nutteloos schelden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet huilen. 2x tot de onderbroek natgeregend vandaag
Ik heb geen slasaus. Wel sla en tomaatjes.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kaas met wat kipfilet en wat van die aparte slasaus.
Nee, Pindakaas met Gelderse gekookte worst of Salami.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
kipfilet
Pindakaas met kipflet, stinho smeer doet dat ook wel eens.![]()
Dat dan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, Pindakaas met Gelderse gekookte worst of Salami.
je had wel even kunnen waarschuwen dat die kooijemans erin zit, tering schrik me dood manquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:32 schreef kapiteintje het volgende:
sopsop? :Squote:Op vrijdag 12 april 2013 14:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
je had wel even kunnen waarschuwen dat die kooijemans erin zit, tering schrik me dood man
Natuurlijk, PSV wint van Ajax en alles staat weer dichtbij elkaar. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je er een beetje vertrouwen in met Feyenoord zondag?
Klinkt goed man.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb geen slasaus. Wel sla en tomaatjes.
Je maakt een grote inschattingsfout. Dat je het weet, maar ga hier niet op in. De Eredivisie niet zo voorspelbaar.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Natuurlijk, PSV wint van Ajax en alles staat weer dichtbij elkaar. Niks mis mee.
Hè, wat vervelend zeg. Had je zo een zijden boxer aan?quote:
Waarom heb jij trouwens een UI van jezelf?quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je maakt een grote inschattingsfout. Dat je het weet, maar ga hier niet op in. De Eredivisie niet zo voorspelbaar.
Nee, en ook mijn spandex broek niet. Anders was mijn onderbroek ook niet nat geworden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hè, wat vervelend zeg. Had je zo een zijden boxer aan?
zonquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:34 schreef kapiteintje het volgende:
Wat zijn de voorspellingen voor de kraker van dit weekend?
In de Metro stond gister een artikel dat marathonlopers moesten oppassen voor uitdroging, omdat het wel 20 graden kon worden.quote:
Om mezelf eerlijk en open op te stellen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom heb jij trouwens een UI van jezelf?
Ajax zal PSV kapotdomineren. Dat is het enige dat zeker is.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:34 schreef kapiteintje het volgende:
Ohja, die is er ook weer dit weekendquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In de Metro stond gister een artikel dat marathonlopers moesten oppassen voor uitdroging, omdat het wel 20 graden kon worden.
Doe een foto van kapi als ava, dan zal ie stoppen met je negerenquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om mezelf eerlijk en open op te stellen.
Ik laat hem wel met rust.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Doe een foto van kapi als ava, dan zal ie stoppen met je negeren
quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Doe een foto van kapi als ava, dan zal ie stoppen met je negeren
Niet zo liggen te zuigen Captain.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:36 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zie PSV wel winnen eerlijk gezegd.
Waarom niet. This is mickey mouse.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:36 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zie PSV wel winnen eerlijk gezegd.
Doet ie nu misschien ook al..quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:42 schreef Typisch het volgende:
[..]Dan zit ie met een stijfje elke post van Stinho te bekijken man.
Ik ben er bang voor inderdaad. De kenners roepen echter dat het een wedstrijd op zich is. Feit is dat PSV thuis al 4 jaar niet meer heeft gewonnen van Ajax. Terwijl het voor die tijd eerlijk gezegd meestal wel een zekerheidje was.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax zal PSV kapotdomineren. Dat is het enige dat zeker is.
De uitslag zal een 1-3/1-4 worden om maar een gokje te wagen
Prachtig evenement man die marathon van Rotterdam. Kijk elk jaar.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In de Metro stond gister een artikel dat marathonlopers moesten oppassen voor uitdroging, omdat het wel 20 graden kon worden.
Uiteraard. Lekker pagga slaan alles.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:42 schreef Typisch het volgende:
[..]Dan zit ie met een stijfje elke post van Stinho te bekijken man.
stopquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Doet ie nu misschien ook al..
je weet het niet he..
Ik meen 't.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niet zo liggen te zuigen Captain.
Op jezelf?quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Uiteraard. Lekker pagga slaan alles.
Al 4 jaar?quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor inderdaad. De kenners roepen echter dat het een wedstrijd op zich is. Feit is dat PSV thuis al 4 jaar niet meer heeft gewonnen van Ajax. Terwijl het voor die tijd eerlijk gezegd meestal wel een zekerheidje was.
Ik vond die film eigenlijk best aardig.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Prachtig evenement man die marathon van Rotterdam. Kijk elk jaar.
Dat PSV gaat winnen?quote:
Op PSV-Netwerk zijn ze overtuigd van een Kolkend Phillipsstadion en ze denken dat Ajax er onder de indruk van zal zijn.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:46 schreef Caland het volgende:
20 graden, een getergd PSV dat tot op het bot gemotiveerd is. Een kolkend phili.... oh wacht.
Begin jij nu ook te zuigen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:46 schreef Caland het volgende:
20 graden, een getergd PSV dat tot op het bot gemotiveerd is. Een kolkend phili.... oh wacht.
de film was tofquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vond die film eigenlijk best aardig.![]()
Eigenlijk alleen Waardenburg trouwens.
Ja Ajax wordt wat dat aangaat ook niet echt verwend thuis.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op PSV-Netwerk zijn ze overtuigd van een Kolkend Phillipsstadion en ze denken dat Ajax er onder de indruk van zal zijn.
Ik weet niet man, ik moet 't nog zien of Ajax kan winnen uit bij PSV.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:46 schreef Caland het volgende:
Ajax heeft in de afgelopen paar jaar wel meer kolkende stadions meegemaakt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja Ajax wordt wat dat aangaat ook niet echt verwend thuis.
3 Jaar dan. Veel te lang in ieder geval. Eerste jaar De Boer, PSV-Ajax was toen wel schandalig van Ajax. Deed pijn aan de ogen die 0-0.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al 4 jaar?
Augustus 2009 -> Psv - Ajax 4-3, is al minder dan 4 jaar geleden
April/Mei 2009 -> PSV - Ajax 6-2
Elfrink heeft me weer een beschamende foto gepost.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op PSV-Netwerk zijn ze overtuigd van een Kolkend Phillipsstadion en ze denken dat Ajax er onder de indruk van zal zijn.
Hoezo denk je dat dan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet niet man, ik moet 't nog zien of Ajax kan winnen uit bij PSV.
Ja, toen zat ik met zweethanden omdat het wel 7-0 leek te worden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
3 Jaar dan. Veel te lang in ieder geval. Eerste jaar De Boer, PSV-Ajax was toen wel schandalig van Ajax. Deed pijn aan de ogen die 0-0.
Steaua uit bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax heeft in de afgelopen paar jaar wel meer kolkende stadions meegemaakt.
Steek was toen indrukwekkend.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, toen zat ik met zweethanden omdat het wel 7-0 leek te worden.
Jazeker.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:49 schreef Caland het volgende:
Gaat de kidsclub weer die march of sadness organiseren?
Haal de 'n' overal weg en je krijgt een beetje het idee wat ze zou roepen als ik met haar klaar was.quote:
Is toch leuk man. Hooligantje spelen dit dat. Enige keer per jaar dat ze dat gevoel hebben. En wie weet krijg je er wat sfeer door.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:49 schreef Caland het volgende:
Gaat de kidsclub weer die march of sadness organiseren?
quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Haal de 'n' overal weg en je krijgt een beetje het idee wat ze zou roepen als ik met haar klaar was.
Heel ander type sfeer. Bij dat soort clubs wordt er gewoon 90 minuten lang gezongen, daar kan je je als speler beter voor afsluiten denk ik. In De Kuip en wellicht in Roemenie toen reageren de supporters op alles wat je doet, agressie, dicht op het veld. Dat is toch intimiderender.quote:
krijg watquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Haal de 'n' overal weg en je krijgt een beetje het idee wat ze zou roepen als ik met haar klaar was.
Ik vind het maar een treurige bedoening. Helemaal als je ziet wat er tussen looptquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is toch leuk man. Hooligantje spelen dit dat. Enige keer per jaar dat ze dat gevoel hebben. En wie weet krijg je er wat sfeer door.
Ik ben benieuwd of ze in Eindhoven een intimiderende sfeer kunnen creëren.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Heel ander type sfeer. Bij dat soort clubs wordt er gewoon 90 minuten lang gezongen, daar kan je je als speler beter voor afsluiten denk ik. In De Kuip en wellicht in Roemenie toen reageren de supporters op alles wat je doet, agressie, dicht op het veld. Dat is toch intimiderender.
Stilte kan ook heel intimiderend zijn. Denk maar aan de stiltes die Louis laat vallen als een journalist een in zijn ogen domme vraag stelt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze in Eindhoven een intimiderende sfeer kunnen creëren.
In tegenstelling tot de arena zijn ze daar in ieder geval niet ergens op de tweede ring weggezet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze in Eindhoven een intimiderende sfeer kunnen creëren.
Je moet je bek houden, vieze lesbienne.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:54 schreef Caland het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de arena zijn ze daar in ieder geval niet ergens op de tweede ring weggezet.
Dat kan zeker weten wel. Weet je wat ook intimiderend is. De tribunes die leegstromen in de ArenA voordat de 'Fergietime' is ingegaan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stilte kan ook heel intimiderend zijn. Denk maar aan de stiltes die Louis laat vallen als een journalist een in zijn ogen domme vraag stelt.
Dit is niet okequote:
Die gaat met zijn flitser aan, op de eerste rij zitten dit keer. Om de ogen van de spelers kapot te maken.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:56 schreef Caland het volgende:
En als die dikke met die camera die steevast een shirtje draagt (ook bij -10) zich mengt in het geheel, nou ga er maar aanstaan.
OEHHHH AHHHHHquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:56 schreef RensAjacied het volgende:
Ik denk gewoon dat je heel de wedstrijd het uitvak er boven uit hoort.
Je bent je er bewust van dat waarschijnlijk de zon schijnt?quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die gaat met zijn flitser aan, op de eerste rij zitten dit keer. Om de ogen van de spelers kapot te maken.
ajaxquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:34 schreef kapiteintje het volgende:
Vergeten ja.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent je er bewust van dat waarschijnlijk de zon schijnt?
Hopelijk hebben we niet te veel last van verbrande neuzen zondagavond.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent je er bewust van dat waarschijnlijk de zon schijnt?
Primitief, en daarmee beangstigend.quote:
Rens, beheers je. Gisteravond ging je ook al over de schreef.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:01 schreef RensAjacied het volgende:
Kanker toch op man met dat dom geneuzel. Ajax en sfeer dat is al jaren één. Zo kunnen we ook 1 voor 1 die Feyenoord liedjes afkraken (al zijn dat er maar 5).
Heb vannacht gewoon gezellig mee lopen praten hoor. Was heel erg leuk, vooral dat jij er niet was scheelde al een hele boelquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rens, beheers je. Gisteravond ging je ook al over de schreef.
Als Feyenoorders zichzelf willen voorhouden altijd lawaai te maken, gaan ze hun gang maar.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:01 schreef RensAjacied het volgende:
Kanker toch op man met dat dom geneuzel. Ajax en sfeer dat is al jaren één. Zo kunnen we ook 1 voor 1 die Feyenoord liedjes afkraken (al zijn dat er maar 5).
Ik heb het over gisteravond, jij over vannacht. Iets gaat er mis.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb vannacht gewoon gezellig mee lopen praten hoor. Was heel erg leuk, vooral dat jij er niet was scheelde al een hele boel
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:01 schreef RensAjacied het volgende:
haha domme joodquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:01 schreef RensAjacied het volgende:
Oeh Ah is een punt inderdaad. Maar over minutenlang massaal dit is mijn club hoor je ze nooit over.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Feyenoorders zichzelf willen voorhouden altijd lawaai te maken, gaan ze hun gang maar.
Wel heb ik een oordeel als Ajacied over het Oeh Ah van mijn 'eigen' supporters, wat je ook moeilijk een liedje kunt noemen.
Zingen ze in de arena over Heerenveen ja?quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oeh Ah is een punt inderdaad. Maar over minutenlang massaal dit is mijn club hoor je ze nooit over.
Wekelijks sfeer discussie is weer bezigquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
haha domme jood
Die neuzen sfeer is nog nepper dan de orgasmes van je denkbeeldige vriendin man
Oh, de sfeer in de Kuip is vaak zat reet. Zoals afgelopen vrijdag. Maar die zelfgeilerij van dat groepje op de tweede ring in de arena valt niet eens onder die noemer imo. Daar zijn zelfs de meest fanatieke Ajacieden het mee eens. Maar ieder zijn ding. De een houdt zich gewoon bezig met de wedstrijd en reageert daarop, de ander vindt het kick om de hele wedstrijd met zijn rug naar het veld te staan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Feyenoorders zichzelf willen voorhouden altijd lawaai te maken, gaan ze hun gang maar.
Wel heb ik een oordeel als Ajacied over het Oeh Ah van mijn 'eigen' supporters, wat je ook moeilijk een liedje kunt noemen.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zingen ze in de arena over Heerenveen ja?
Doe eens normaal RenSCH.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:01 schreef RensAjacied het volgende:
Waarheid.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, de sfeer in de Kuip is vaak zat reet. Zoals afgelopen vrijdag. Maar die zelfgeilerij van dat groepje op de tweede ring in de arena valt niet eens onder die noemer imo. Daar zijn zelfs de meest fanatieke Ajacieden het mee eens. Maar ieder zijn ding. De een houdt zich gewoon bezig met de wedstrijd en reageert daarop, de ander vindt het kick om de hele wedstrijd met zijn rug naar het veld te staan.
Maar Vak410 staat in jouw ogen voor alle sfeer bij Ajax? F-side/Zuid 1 heb je misschien ook nogquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, de sfeer in de Kuip is vaak zat reet. Zoals afgelopen vrijdag. Maar die zelfgeilerij van dat groepje op de tweede ring in de arena valt niet eens onder die noemer imo. Daar zijn zelfs de meest fanatieke Ajacieden het mee eens. Maar ieder zijn ding. De een houdt zich gewoon bezig met de wedstrijd en reageert daarop, de ander vindt het kick om de hele wedstrijd met zijn rug naar het veld te staan.
Je onderschat Cillessen flink.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:06 schreef inZanity het volgende:
Zou me serieus verbazen als PSV in eigen huis niet gewoon van dit Ajax wint. Zeker aangezien Vermeer niet meedoet.
Daar komt toch alles vandaan. Ben voor het eerst in jaren in de arena geweest dit seizoen en toen hoorde ik 3/4 van de wedstrijd alleen maar vaag getrommel.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar Vak410 staat in jouw ogen voor alle sfeer bij Ajax? F-side/Zuid 1 heb je misschien ook nog
Als die mennekes dat leuk vinden moeten ze dat gewoon doen. Ik zou er ook niet tussen gaan lopen, maar, wie weet, misschien krijgen ze er een gevoel van saamhorigheid door en maken ze wat lawaai.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het maar een treurige bedoening. Helemaal als je ziet wat er tussen loopt
Je vergeet 'half nakend tegen zijn medesupporters opwrijvend'quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga ook uit van een winst van PSV.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:06 schreef inZanity het volgende:
Zou me serieus verbazen als PSV in eigen huis niet gewoon van dit Ajax wint. Zeker aangezien Vermeer niet meedoet.
Training, boeiuh. Alves en Messi deden het in een stadion waarbij veel meer mensen aanwezig waren.quote:
Tsja, dat zeg ik toch. Als ze het tof vinden om als lompe Hollanders Zuid-Amerika te kopieren, iets wat nooit gaat lukken, moeten ze dat vooral doen. Het is alleen niet mijn soort wedstrijdbeleving.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je vergeet 'half nakend tegen zijn medesupporters opwrijvend'
in de kuip is de sfeer bepaald door de plek waar je staat.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is bij elke club zo.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:10 schreef RensAjacied het volgende:
Verder staat Ajax er bekend om dat er bij uitwedstrijden meer sfeer is dan bij thuiswedstrijd. Elke uitwedstrijd stijf uitverkocht en 90 minuten massaal zingen. En daarvan is dan ong 25% trommelboy dus valt best mee.
Want? Prima keeper voor de Eredivisie. Maar lang niet zo goed als Vermeer. Vermeer is ook een keeper die zeker in dit soort wedstrijden beslissend kan zijn.quote:
Daarom gaat het uitvak (wat in 2 minuten was uitverkocht) ook die boeren qua geluid overtreffen. En qua voetbal? Lijkt me duidelijke zaak.quote:
Ga je ook? Of ga je weer tof doen over dat uitvak op fok?quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daarom gaat het uitvak (wat in 2 minuten was uitverkocht) ook die boeren qua geluid overtreffen. En qua voetbal? Lijkt me duidelijke zaak.
Bayern - Real dan maarquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:14 schreef Caland het volgende:
Wel geilen halven finales trouwens in de CL. Als de finale maar niet een Duitse of Spaanse wordt.
Hij staat met de vlag bij Heracles uit dit weekend joh.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga je ook? Of ga je weer tof doen over dat uitvak op fok?
Dit ben ik wel met je eens.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:10 schreef RensAjacied het volgende:
Verder staat Ajax er bekend om dat er bij uitwedstrijden meer sfeer is dan bij thuiswedstrijd. Elke uitwedstrijd stijf uitverkocht en 90 minuten massaal zingen. En daarvan is dan ong 25% trommelboy dus valt best mee.
Ja die finale is weer tijdens emporium dus zien ga ik hem toch nietquote:
Emporium? Is dat een festival of iets dergelijks?quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja die finale is weer tijdens emporium dus zien ga ik hem toch niet
Si.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Emporium? Is dat een festival of iets dergelijks?
Ook weer lekker voorspelbaar die loting. Als je daar 1.000 euro op durft te zetten was 't makkelijk cashen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:14 schreef Caland het volgende:
Wel geilen halven finales trouwens in de CL. Als de finale maar niet een Duitse of Spaanse wordt.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:11 schreef kapiteintje het volgende:
Rens, ik vind dat jij een hoog Ton Ojers gehalte hebt.
[ afbeelding ]
Ah. Die man was ook erg boos op J. Derksen, welke hij claimde niet te kennen.quote:
Emporium Armani. Caland met z'n zonnebril.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Emporium? Is dat een festival of iets dergelijks?
Ik had eerder op Dortmund - Barca ingezetquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook weer lekker voorspelbaar die loting. Als je daar 1.000 euro op durft te zetten was 't makkelijk cashen.
Dan kunnen ze het thuis afmaken, Uebaquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft het trouwens een reden dat Barça standaard eerst uit speelt met de knockoutfases?
Je kunt vast ook wel inzetten op Spaanse club - Duitse club denk ik.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had eerder op Dortmund - Barca ingezet
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Die man was ook erg boos op J. Derksen, welke hij claimde niet te kennen.
Ja. Over het algemeen een feest der herkenning daar, dus meer rondjes lopen dan wat andersquote:
quote:ideale loting, Bayern-Dortmund dus in de finale
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Zien jullie een stuntje van Roda JC gebeuren?
quote:
Was dat die mislukte voorzet?quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:31 schreef GGMM het volgende:
'Je moet het maar zien en je moet het maar kunnen.
Aissati brengt Ajax op voorsprong.'
Tsja. Zo'n bal zeilt er wel eens in inderdaad. Ask Gill Swerts.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was die desalniettemin prachtige goal.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:31 schreef GGMM het volgende:
I know. Prachtig toch.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja. Zo'n bal zeilt er wel eens in inderdaad. Ask Gill Swerts.
wat was ie goed als valse linksbuitenquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:31 schreef GGMM het volgende:
Back to reality, gewoon de middenmoter die ze waren voor Dirkiequote:Op vrijdag 12 april 2013 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Verbeek rekent op vertrek Maher, Viergever en Altidore uit Alkmaar
AZ gaat dus volgend jaar voor degradatie.
Ik gun Schone wel zo'n goaltje zondagquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
wat was ie goed als valse linksbuiten![]()
aissati
Het geroemde AZ beleidquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Verbeek rekent op vertrek Maher, Viergever en Altidore uit Alkmaar
AZ gaat dus volgend jaar voor degradatie.
quote:
gore kankermongolen, die moeten ze ophangen aan hun kloten en publiekelijk stenigen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[Upd] Verdachten beroving meisje (9) melden zich
Je zou toch denken dat je een 9 jarige niet in elkaar hoeft te trappen om haar te kunnen beroven. Met zijn vieren nota bene.
Iemand ervaring mee?
Walgelijkquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Je zou toch denken dat je een 9 jarige niet in elkaar hoeft te trappen om haar te kunnen beroven.
Met zijn vieren nota bene.
Iemand ervaring mee?
Hoezo weer?quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:34 schreef Jimbo het volgende:
real-bayeren is de finale (weer)
(of kan dat al niet meer?)
Die meisjes van 9 bieden tegenwoordig al meer tegenstand dan je zou denken.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Je zou toch denken dat je een 9 jarige niet in elkaar hoeft te trappen om haar te kunnen beroven.
Iemand ervaring mee?
Nee, en ik vind het ook niet leuk dat je dat suggereert.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Iemand ervaring mee?
vorig jaar ook toch?quote:
Ze wilden gewoon een makkelijk slachtoffer om in elkaar te trimmen, en als beloning het geld afpakken. Waarschijnlijk hadden ze een buit van 2,50 oidquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Iemand ervaring mee?
Komt de Prof. Mr. Dr. niet?quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
TV-Tip
[ afbeelding ]
Die middelste dus bij Pauw & Witteman
2004 belde.quote:
Ik suggereer niks. Dit is werkelijk gebeurd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, en ik vind het ook niet leuk dat je dat suggereert.
50%... niet slechtquote:
Ze had gewoon naarquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
TV-Tip
[ afbeelding ]
Eng wijfquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
TV-Tip
[ afbeelding ]
nou ja... ze kreeg er toch niks voor dus maakt weinig uitquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze had gewoon naar![]()
![]()
Johan
![]()
![]()
moeten luisteren, dan had ze een makkelijk baantje kunnen hebben.
Je mag de naam Johan alleen met 6 xquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze had gewoon naar![]()
![]()
Johan
![]()
![]()
moeten luisteren, dan had ze een makkelijk baantje kunnen hebben.
zaadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |