kipfiletquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb geen ham en geen pesto. Ik heb kaas, pindakaas, kipfilet.
Wel opgedroogd tussendoor?quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet huilen. 2x tot de onderbroek natgeregend vandaag
Ik heb een jas die al helemaal niet meewerkt, als ik even mijn hoofd buig schiet mijn capuchon al los, en dan ga ik nutteloos schelden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet huilen. 2x tot de onderbroek natgeregend vandaag
Ik heb geen slasaus. Wel sla en tomaatjes.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kaas met wat kipfilet en wat van die aparte slasaus.
Nee, Pindakaas met Gelderse gekookte worst of Salami.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
kipfilet
Pindakaas met kipflet, stinho smeer doet dat ook wel eens.![]()
Dat dan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, Pindakaas met Gelderse gekookte worst of Salami.
je had wel even kunnen waarschuwen dat die kooijemans erin zit, tering schrik me dood manquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:32 schreef kapiteintje het volgende:
Als je wilt lachen moet je dit filmpje even kijken:
http://2be.be/foute-vrien(...)-think-you-can-dance![]()
sopsop? :Squote:Op vrijdag 12 april 2013 14:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
je had wel even kunnen waarschuwen dat die kooijemans erin zit, tering schrik me dood man
Natuurlijk, PSV wint van Ajax en alles staat weer dichtbij elkaar. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je er een beetje vertrouwen in met Feyenoord zondag?
Klinkt goed man.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb geen slasaus. Wel sla en tomaatjes.
Je maakt een grote inschattingsfout. Dat je het weet, maar ga hier niet op in. De Eredivisie niet zo voorspelbaar.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Natuurlijk, PSV wint van Ajax en alles staat weer dichtbij elkaar. Niks mis mee.
Hè, wat vervelend zeg. Had je zo een zijden boxer aan?quote:
Waarom heb jij trouwens een UI van jezelf?quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je maakt een grote inschattingsfout. Dat je het weet, maar ga hier niet op in. De Eredivisie niet zo voorspelbaar.
Nee, en ook mijn spandex broek niet. Anders was mijn onderbroek ook niet nat geworden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hè, wat vervelend zeg. Had je zo een zijden boxer aan?
zonquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:34 schreef kapiteintje het volgende:
Wat zijn de voorspellingen voor de kraker van dit weekend?
In de Metro stond gister een artikel dat marathonlopers moesten oppassen voor uitdroging, omdat het wel 20 graden kon worden.quote:
Om mezelf eerlijk en open op te stellen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom heb jij trouwens een UI van jezelf?
Ajax zal PSV kapotdomineren. Dat is het enige dat zeker is.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:34 schreef kapiteintje het volgende:
Wat zijn de voorspellingen voor de kraker van dit weekend?
Ohja, die is er ook weer dit weekendquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In de Metro stond gister een artikel dat marathonlopers moesten oppassen voor uitdroging, omdat het wel 20 graden kon worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |