Ik denk dat de spin in kwestie een warme plek voor de nacht heeft gezocht. Je mond in andere woorden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:53 schreef j0rdiiii het volgende:
smerig vieze grote tering spin in mijn kamer afgelopen nacht, kan hem niet meer vinden
Bij mij kwamen er steeds zwarte beestjes uit de muurhoeken, heb het toen maar geverfd en heb er geen last meer van.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:53 schreef j0rdiiii het volgende:
smerig vieze grote tering spin in mijn kamer afgelopen nacht, kan hem niet meer vinden
huh? ik heb wat gemist geloof ik ?quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het "Hoe groot is jouw penis" wat minuten lang doorging gisternacht wordt nooit meer overtroffen. Dus voel je er niet zo onzeker over.
raam een keer opgelaten in de nacht, fucking grote schaduw draai ik mij om vliegt er een vleermuis door de kamer.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij mij kwamen er steeds zwarte beestjes uit de muurhoeken, heb het toen maar geverfd en heb er geen last meer van.
Het zit trouwens wel diep bij Kapiteintje.
Wat een opmerkelijk verhaal, maar wat heb je Kapiteintje aangedaan dan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij mij kwamen er steeds zwarte beestjes uit de muurhoeken, heb het toen maar geverfd en heb er geen last meer van.
Het zit trouwens wel diep bij Kapiteintje.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
raam een keer opgelaten in de nacht, fucking grote schaduw draai ik mij om vliegt er een vleermuis door de kamer.
ook die kon ik daarna niet meer vinden trouwens, waarschijnlijk weer naar buiten
Ik zou inlikkend/slijmend gedrag vertonen naar mods toe omdat ik trots was dat ik mezelf heb beheerst en niet meeging in het gekloot bij Lesbeau. Ik zou hen moeten steunen ipv de andere kant.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een opmerkelijk verhaal, maar wat heb je Kapiteintje aangedaan dan?
quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:32 schreef kapiteintje het volgende:
Als je wilt lachen moet je dit filmpje even kijken:
http://2be.be/foute-vrien(...)-think-you-can-dance![]()
Ik houd nooit mijn raam open in de nacht, waarom deed je dat danquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
raam een keer opgelaten in de nacht, fucking grote schaduw draai ik mij om vliegt er een vleermuis door de kamer.
ook die kon ik daarna niet meer vinden trouwens, waarschijnlijk weer naar buiten
Pas op dat die niet in je oor zit. Kun je aan overlijden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:53 schreef j0rdiiii het volgende:
Bij mij vliegen er vet veel in de buurt rond s'avonds. Sta je te roken buiten komt er weer één op je af gevlogen. Zijn freaky man die beesten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kun je aan overlijden hč.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:06 schreef inZanity het volgende:
[..]
Bij mij vliegen er vet veel in de buurt rond s'avonds. Sta je te roken buiten komt er weer één op je af gevlogen. Zijn freaky man die beesten.
Ik moest inderdaad hardop lachenquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:32 schreef kapiteintje het volgende:
Als je wilt lachen moet je dit filmpje even kijken:
http://2be.be/foute-vrien(...)-think-you-can-dance![]()
In de zomer zijn ze wel nuttig aangezien ze veel muggen vreten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:06 schreef inZanity het volgende:
[..]
Bij mij vliegen er vet veel in de buurt rond s'avonds. Sta je te roken buiten komt er weer één op je af gevlogen. Zijn freaky man die beesten.
in de wedstrijd soms ook welquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
jordi, ik zie nu dat Sigthorsson op de training wel goede aannames heeft en in de wedstrijd niet.
Nogal logisch he dat het op de training beter/makkelijker gaat.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
jordi, ik zie nu dat Sigthorsson op de training wel goede aannames heeft en in de wedstrijd niet.
Incidenteel zal het inderdaad wel zijn.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
in de wedstrijd soms ook wel
incidenteel wil er nog wel eens wat lukken he, van wat ik tot nu toe allemaal heb gezien vind ik het onvoldoende
He, hebben ze jou weer vrijgelaten?quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:06 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik was ook altijd zo'n sterspeler op de training en in de wedstrijd hield ik 't simpel.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nogal logisch he dat het op de training beter/makkelijker gaat.
Jammer dat je zo kinderachtig doet naar mij.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik was ook altijd zo'n sterspeler op de training en in de wedstrijd hield ik 't simpel.
Hij kwoot je niet eensquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat je zo kinderachtig doet naar mij.
Linksback toch?quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik was ook altijd zo'n sterspeler op de training en in de wedstrijd hield ik 't simpel.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet perse meer tijd, gewoon dat het niet zoveel uitmaakt als het een keer fout gaat.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:20 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Het ging mij meer om het feit dat je op de training meer tijd hebt, makkelijkere ballen krijgt e.d. Logisch dat je dan een bal beter aanneemt.
Terechtquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij negeert me al sinds zijn ban en nu doet hij alsof ik een Noord-Koreaan ben.
Niet logisch hoor. Op de training ging het vaak op het scherpst van de snede. Om de trainer ervan te overtuigen dat jij in de basis hoort. En niet je concurrent voor die positie.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:20 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Het ging mij meer om het feit dat je op de training meer tijd hebt, makkelijkere ballen krijgt e.d. Logisch dat je dan een bal beter aanneemt.
Haal dat Noord-Koreaan weg. Je riskeert een ban.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
meestal is na 2 of 3 weken wel duidelijk wie waar ongeveer speelt en wie de wissels zijn. Althans bij ons wel.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niet logisch hoor. Op de training ging het vaak op het scherpst van de snede. Om de trainer ervan te overtuigen dat jij in de basis hoort. En niet je concurrent voor die positie.
gewoon slaan, gaat vanzelf doodquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
toen zat ik ook ondergedoken, is toch niet normaal zo de tering man
Oh. Niveautje dan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
meestal is na 2 of 3 weken wel duidelijk wie waar ongeveer speelt en wie de wissels zijn. Althans bij ons wel.
smullen ditquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ham of Kaas.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:25 schreef kapiteintje het volgende:
Wat voor beleg zal ik op mijn tweede Italiaanse bol doen?
Pesto met wat ham Ham met wat pesto natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:25 schreef kapiteintje het volgende:
Wat voor beleg zal ik op mijn tweede Italiaanse bol doen?
Kaas dus.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb geen ham en geen pesto. Ik heb kaas, pindakaas, kipfilet.
Kaas met wat kipfilet en wat van die aparte slasaus.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb geen ham en geen pesto. Ik heb kaas, pindakaas, kipfilet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |