Linksback toch?quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik was ook altijd zo'n sterspeler op de training en in de wedstrijd hield ik 't simpel.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik was ook altijd zo'n sterspeler op de training en in de wedstrijd hield ik 't simpel.
Niet perse meer tijd, gewoon dat het niet zoveel uitmaakt als het een keer fout gaat.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:20 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Het ging mij meer om het feit dat je op de training meer tijd hebt, makkelijkere ballen krijgt e.d. Logisch dat je dan een bal beter aanneemt.
Terechtquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij negeert me al sinds zijn ban en nu doet hij alsof ik een Noord-Koreaan ben.
Niet logisch hoor. Op de training ging het vaak op het scherpst van de snede. Om de trainer ervan te overtuigen dat jij in de basis hoort. En niet je concurrent voor die positie.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:20 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Het ging mij meer om het feit dat je op de training meer tijd hebt, makkelijkere ballen krijgt e.d. Logisch dat je dan een bal beter aanneemt.
Haal dat Noord-Koreaan weg. Je riskeert een ban.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
meestal is na 2 of 3 weken wel duidelijk wie waar ongeveer speelt en wie de wissels zijn. Althans bij ons wel.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niet logisch hoor. Op de training ging het vaak op het scherpst van de snede. Om de trainer ervan te overtuigen dat jij in de basis hoort. En niet je concurrent voor die positie.
gewoon slaan, gaat vanzelf doodquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
toen zat ik ook ondergedoken, is toch niet normaal zo de tering man
Oh. Niveautje dan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
meestal is na 2 of 3 weken wel duidelijk wie waar ongeveer speelt en wie de wissels zijn. Althans bij ons wel.
smullen ditquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ham of Kaas.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:25 schreef kapiteintje het volgende:
Wat voor beleg zal ik op mijn tweede Italiaanse bol doen?
Pesto met wat ham Ham met wat pesto natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:25 schreef kapiteintje het volgende:
Wat voor beleg zal ik op mijn tweede Italiaanse bol doen?
Kaas dus.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb geen ham en geen pesto. Ik heb kaas, pindakaas, kipfilet.
Kaas met wat kipfilet en wat van die aparte slasaus.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb geen ham en geen pesto. Ik heb kaas, pindakaas, kipfilet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |