Ik ben nu bezig met een shake.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
elke x als ik aan dat poeder denk moet ik aan een maat van me denken
die gast ging voor t eerst sporten, keihard aan die shakes gegaan... vervolgens nog 2x gegaan maar wel die shakes blijven tikken
suddenly 10kg dikker was ie een tijdje later
doe dan gewoon net alsof je em eet en gooi hem in je capuchon oid.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je komt soms in situaties terecht waar je de gewoontes van de lokale bevolking moet respecteren.
harlem shakequote:
Mijn dag is weer goedquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:04 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
.
[..]
je zal dr flink wat moeten eten voor je sportdieetje ?
Dat effect heb ik soms op mensen.quote:
Was een keer in Noord Oost China en daar waren van die hele grote glibberige zeeslakken een delicatesse, wat heb ik een whiskey moeten zuipen om 1 zo'n slak weg te krijgen en dan moet je nog heel voorzichtig zijn met eten zodat ze net op zijn als jij aan je laatste hap begint.quote:
ik ben nooit verder dan europa gekomen nogquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was een keer in Noord Oost China en daar waren van die hele grote glibberige zeeslakken een delicatesse, wat heb ik een whiskey moeten zuipen om 1 zo'n slak weg te krijgen en dan moet je nog heel voorzichtig zijn met eten zodat ze net op zijn als jij aan je laatste hap begint.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:10 schreef Jimbo het volgende:
stiekem is het ook niet for kidsik doe dit soort dingen regelmatig voor mn vriendin.. heb zelfs met halloween zn meloen uitgesneden, gezicht erin, toen spagetti in saus als hersenen gemaakt enzo supertof
![]()
Van die shakes wordt je niet dik hoor. En ik zou niet weten waarom je die shakes blijft drinken als je niet meer sport, want zo lekker zijn ze nu ook weer niet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
elke x als ik aan dat poeder denk moet ik aan een maat van me denken
die gast ging voor t eerst sporten, keihard aan die shakes gegaan... vervolgens nog 2x gegaan maar wel die shakes blijven tikken
suddenly 10kg dikker was ie een tijdje later
Je vriendin is 9?quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:10 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.cutefoodforkid(...)s-day-breakfast.html
die is ook baas
stiekem is het ook niet for kidsik doe dit soort dingen regelmatig voor mn vriendin.. heb zelfs met halloween zn meloen uitgesneden, gezicht erin, toen spagetti in saus als hersenen gemaakt enzo supertof
![]()
dat tweede weet ik ook nietquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Van die shakes wordt je niet dik hoor. En ik zou niet weten waarom je die shakes blijft drinken als je niet meer sport, want zo lekker zijn ze nu ook weer niet.
19quote:
Waarschijnlijk kwam hij aan omdat hij dezelfde calorie-inname bleef hanteren. Dan word je wel snel dik ja als je bijna 1000kcal boven je onderhoud gaat eten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat tweede weet ik ook nietmaar hij kwam iig vna die eiwitshakes aan
[..]
19maar zulke dingen zijn gewoon leuk man. Eerst lekker koken en daarna er iets moois van maken op het bord.
Tot zover de meest homofiele opmerking van vandaag - we gaan weer verder op de ' hamas hamas alle joden aan het gas ' toer ter compensatie.
Ja, maar dude...een watermeloen opensnijden en dan spaghetti als hersenen gebruiken is wel erg basisschool imo.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
19maar zulke dingen zijn gewoon leuk man. Eerst lekker koken en daarna er iets moois van maken op het bord.
Tot zover de meest homofiele opmerking van vandaag - we gaan weer verder op de ' hamas hamas alle joden aan het gas ' toer ter compensatie.
Die gaat meestal direct uit de potquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar dude...een watermeloen opensnijden en dan spaghetti als hersenen gebruiken is wel erg basisschool imo.Maak je ook gezichtjes in de appelmoes voor haar?
Hehe, dat laatste snap ik nog wel.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Die gaat meestal direct uit de pot
maar als ik eitjes bak zijn ze soms wel in smilies
het is gewoon leuk om te doen, punt
Het "Hoe groot is jouw penis" wat minuten lang doorging gisternacht wordt nooit meer overtroffen. Dus voel je er niet zo onzeker over.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |