Of van die thee eieren:quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:59 schreef Jimbo het volgende:
bah, ziet dr niet lekker uit zn eitje.
net als die zwarte dingen die ze onder de grond bewaren enzo
Mensen verpesten eieren...quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Of van die thee eieren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
zo moet ei gewoon worden gegeten.
beetje meer kaas en ham nog
ogenquote:
Ik ben wel weer uitgekeken op spiegeleieren voor de komende periode.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
zo moet ei gewoon worden gegeten.
beetje meer kaas en ham nog
Thousend year egg noemen ze dat in China, is een gemarineerd ei, niet lekker, één keer geproefd.quote:
sowieso, zo even langs bij m'n omaquote:
je zal dr flink wat moeten eten voor je sportdieetje ?quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben wel weer uitgekeken op spiegeleieren voor de komende periode.
Ik denk niet dat ik het zou kunnen proberen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Thousend year egg noemen ze dat in China, is een gemarineerd ei, niet lekker, één keer geproefd.
Waarom denk je dat het zo heet? Gatverdamme man, ik vind 't niet gek dat die Chinezen zo stinken.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Thousend year egg noemen ze dat in China, is een gemarineerd ei, niet lekker, één keer geproefd.
Dan kook ik ze wel. Heb genoeg wheypoeder en andere eiwitbronnen overigens, eten van spiegeleieren is niet noodzakelijk wat mij betreft.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:04 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
.
[..]
je zal dr flink wat moeten eten voor je sportdieetje ?
speelt dortmund tegen real ja, had t gemist?quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Goedemiddag.
Waarom moeten alweer Barça en Real eerst de uitwedstrijd spelen net als vorig jaar.
Hopelijk wint Borussia Dortmund van Real
Wat ik me nou afvraag, normaal als je flink eieren eet ga je zo heerlijk meur-ruftenquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb ook amper eieren in m'n voeding.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:05 schreef kapiteintje het volgende:
Dan kook ik ze wel. Heb genoeg wheypoeder en andere eiwitbronnen overigens, eten van spiegeleieren is niet noodzakelijk wat mij betreft.
Je komt soms in situaties terecht waar je de gewoontes van de lokale bevolking moet respecteren.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik het zou kunnen proberen.
Ik heb een redelijk lage ei-tolerantie. Ik ben 't gewoon snel beu, die ei-smaak.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb ook amper eieren in m'n voeding.
moet wel leuk blijven.
daarom zolderkamer natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je komt soms in situaties terecht waar je de gewoontes van de lokale bevolking moet respecteren.
elke x als ik aan dat poeder denk moet ik aan een maat van me denkenquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan kook ik ze wel. Heb genoeg wheypoeder en andere eiwitbronnen overigens, eten van spiegeleieren is niet noodzakelijk wat mij betreft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |