Ga je ook? Of ga je weer tof doen over dat uitvak op fok?quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daarom gaat het uitvak (wat in 2 minuten was uitverkocht) ook die boeren qua geluid overtreffen. En qua voetbal? Lijkt me duidelijke zaak.
Bayern - Real dan maarquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:14 schreef Caland het volgende:
Wel geilen halven finales trouwens in de CL. Als de finale maar niet een Duitse of Spaanse wordt.
Hij staat met de vlag bij Heracles uit dit weekend joh.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga je ook? Of ga je weer tof doen over dat uitvak op fok?
Dit ben ik wel met je eens.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:10 schreef RensAjacied het volgende:
Verder staat Ajax er bekend om dat er bij uitwedstrijden meer sfeer is dan bij thuiswedstrijd. Elke uitwedstrijd stijf uitverkocht en 90 minuten massaal zingen. En daarvan is dan ong 25% trommelboy dus valt best mee.
Ja die finale is weer tijdens emporium dus zien ga ik hem toch nietquote:
Emporium? Is dat een festival of iets dergelijks?quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja die finale is weer tijdens emporium dus zien ga ik hem toch niet
Si.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Emporium? Is dat een festival of iets dergelijks?
Ook weer lekker voorspelbaar die loting. Als je daar 1.000 euro op durft te zetten was 't makkelijk cashen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:14 schreef Caland het volgende:
Wel geilen halven finales trouwens in de CL. Als de finale maar niet een Duitse of Spaanse wordt.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:11 schreef kapiteintje het volgende:
Rens, ik vind dat jij een hoog Ton Ojers gehalte hebt.
[ afbeelding ]
Ah. Die man was ook erg boos op J. Derksen, welke hij claimde niet te kennen.quote:
Emporium Armani. Caland met z'n zonnebril.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Emporium? Is dat een festival of iets dergelijks?
Ik had eerder op Dortmund - Barca ingezetquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook weer lekker voorspelbaar die loting. Als je daar 1.000 euro op durft te zetten was 't makkelijk cashen.
Dan kunnen ze het thuis afmaken, Uebaquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft het trouwens een reden dat Barça standaard eerst uit speelt met de knockoutfases?
Je kunt vast ook wel inzetten op Spaanse club - Duitse club denk ik.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had eerder op Dortmund - Barca ingezet
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Die man was ook erg boos op J. Derksen, welke hij claimde niet te kennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |