haha domme joodquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:01 schreef RensAjacied het volgende:
Kanker toch op man met dat dom geneuzel. Ajax en sfeer dat is al jaren één. Zo kunnen we ook 1 voor 1 die Feyenoord liedjes afkraken (al zijn dat er maar 5).
Oeh Ah is een punt inderdaad. Maar over minutenlang massaal dit is mijn club hoor je ze nooit over.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Feyenoorders zichzelf willen voorhouden altijd lawaai te maken, gaan ze hun gang maar.
Wel heb ik een oordeel als Ajacied over het Oeh Ah van mijn 'eigen' supporters, wat je ook moeilijk een liedje kunt noemen.
Zingen ze in de arena over Heerenveen ja?quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oeh Ah is een punt inderdaad. Maar over minutenlang massaal dit is mijn club hoor je ze nooit over.
Wekelijks sfeer discussie is weer bezigquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
haha domme jood
Die neuzen sfeer is nog nepper dan de orgasmes van je denkbeeldige vriendin man
Oh, de sfeer in de Kuip is vaak zat reet. Zoals afgelopen vrijdag. Maar die zelfgeilerij van dat groepje op de tweede ring in de arena valt niet eens onder die noemer imo. Daar zijn zelfs de meest fanatieke Ajacieden het mee eens. Maar ieder zijn ding. De een houdt zich gewoon bezig met de wedstrijd en reageert daarop, de ander vindt het kick om de hele wedstrijd met zijn rug naar het veld te staan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Feyenoorders zichzelf willen voorhouden altijd lawaai te maken, gaan ze hun gang maar.
Wel heb ik een oordeel als Ajacied over het Oeh Ah van mijn 'eigen' supporters, wat je ook moeilijk een liedje kunt noemen.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zingen ze in de arena over Heerenveen ja?
Doe eens normaal RenSCH.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:01 schreef RensAjacied het volgende:
Kanker toch op man met dat dom geneuzel. Ajax en sfeer dat is al jaren één. Zo kunnen we ook 1 voor 1 die Feyenoord liedjes afkraken (al zijn dat er maar 5).
Waarheid.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, de sfeer in de Kuip is vaak zat reet. Zoals afgelopen vrijdag. Maar die zelfgeilerij van dat groepje op de tweede ring in de arena valt niet eens onder die noemer imo. Daar zijn zelfs de meest fanatieke Ajacieden het mee eens. Maar ieder zijn ding. De een houdt zich gewoon bezig met de wedstrijd en reageert daarop, de ander vindt het kick om de hele wedstrijd met zijn rug naar het veld te staan.
Maar Vak410 staat in jouw ogen voor alle sfeer bij Ajax? F-side/Zuid 1 heb je misschien ook nogquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, de sfeer in de Kuip is vaak zat reet. Zoals afgelopen vrijdag. Maar die zelfgeilerij van dat groepje op de tweede ring in de arena valt niet eens onder die noemer imo. Daar zijn zelfs de meest fanatieke Ajacieden het mee eens. Maar ieder zijn ding. De een houdt zich gewoon bezig met de wedstrijd en reageert daarop, de ander vindt het kick om de hele wedstrijd met zijn rug naar het veld te staan.
Je onderschat Cillessen flink.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:06 schreef inZanity het volgende:
Zou me serieus verbazen als PSV in eigen huis niet gewoon van dit Ajax wint. Zeker aangezien Vermeer niet meedoet.
Daar komt toch alles vandaan. Ben voor het eerst in jaren in de arena geweest dit seizoen en toen hoorde ik 3/4 van de wedstrijd alleen maar vaag getrommel.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar Vak410 staat in jouw ogen voor alle sfeer bij Ajax? F-side/Zuid 1 heb je misschien ook nog
Als die mennekes dat leuk vinden moeten ze dat gewoon doen. Ik zou er ook niet tussen gaan lopen, maar, wie weet, misschien krijgen ze er een gevoel van saamhorigheid door en maken ze wat lawaai.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het maar een treurige bedoening. Helemaal als je ziet wat er tussen loopt
Je vergeet 'half nakend tegen zijn medesupporters opwrijvend'quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga ook uit van een winst van PSV.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:06 schreef inZanity het volgende:
Zou me serieus verbazen als PSV in eigen huis niet gewoon van dit Ajax wint. Zeker aangezien Vermeer niet meedoet.
Training, boeiuh. Alves en Messi deden het in een stadion waarbij veel meer mensen aanwezig waren.quote:
Tsja, dat zeg ik toch. Als ze het tof vinden om als lompe Hollanders Zuid-Amerika te kopieren, iets wat nooit gaat lukken, moeten ze dat vooral doen. Het is alleen niet mijn soort wedstrijdbeleving.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je vergeet 'half nakend tegen zijn medesupporters opwrijvend'
in de kuip is de sfeer bepaald door de plek waar je staat.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is bij elke club zo.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:10 schreef RensAjacied het volgende:
Verder staat Ajax er bekend om dat er bij uitwedstrijden meer sfeer is dan bij thuiswedstrijd. Elke uitwedstrijd stijf uitverkocht en 90 minuten massaal zingen. En daarvan is dan ong 25% trommelboy dus valt best mee.
Want? Prima keeper voor de Eredivisie. Maar lang niet zo goed als Vermeer. Vermeer is ook een keeper die zeker in dit soort wedstrijden beslissend kan zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |