3 Jaar dan. Veel te lang in ieder geval. Eerste jaar De Boer, PSV-Ajax was toen wel schandalig van Ajax. Deed pijn aan de ogen die 0-0.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al 4 jaar?
Augustus 2009 -> Psv - Ajax 4-3, is al minder dan 4 jaar geleden
April/Mei 2009 -> PSV - Ajax 6-2
Elfrink heeft me weer een beschamende foto gepost.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op PSV-Netwerk zijn ze overtuigd van een Kolkend Phillipsstadion en ze denken dat Ajax er onder de indruk van zal zijn.
Hoezo denk je dat dan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet niet man, ik moet 't nog zien of Ajax kan winnen uit bij PSV.
Ja, toen zat ik met zweethanden omdat het wel 7-0 leek te worden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
3 Jaar dan. Veel te lang in ieder geval. Eerste jaar De Boer, PSV-Ajax was toen wel schandalig van Ajax. Deed pijn aan de ogen die 0-0.
Steaua uit bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax heeft in de afgelopen paar jaar wel meer kolkende stadions meegemaakt.
Steek was toen indrukwekkend.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, toen zat ik met zweethanden omdat het wel 7-0 leek te worden.
Jazeker.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:49 schreef Caland het volgende:
Gaat de kidsclub weer die march of sadness organiseren?
Haal de 'n' overal weg en je krijgt een beetje het idee wat ze zou roepen als ik met haar klaar was.quote:
Is toch leuk man. Hooligantje spelen dit dat. Enige keer per jaar dat ze dat gevoel hebben. En wie weet krijg je er wat sfeer door.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:49 schreef Caland het volgende:
Gaat de kidsclub weer die march of sadness organiseren?
quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Haal de 'n' overal weg en je krijgt een beetje het idee wat ze zou roepen als ik met haar klaar was.
Heel ander type sfeer. Bij dat soort clubs wordt er gewoon 90 minuten lang gezongen, daar kan je je als speler beter voor afsluiten denk ik. In De Kuip en wellicht in Roemenie toen reageren de supporters op alles wat je doet, agressie, dicht op het veld. Dat is toch intimiderender.quote:
krijg watquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Haal de 'n' overal weg en je krijgt een beetje het idee wat ze zou roepen als ik met haar klaar was.
Ik vind het maar een treurige bedoening. Helemaal als je ziet wat er tussen looptquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is toch leuk man. Hooligantje spelen dit dat. Enige keer per jaar dat ze dat gevoel hebben. En wie weet krijg je er wat sfeer door.
Ik ben benieuwd of ze in Eindhoven een intimiderende sfeer kunnen creëren.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Heel ander type sfeer. Bij dat soort clubs wordt er gewoon 90 minuten lang gezongen, daar kan je je als speler beter voor afsluiten denk ik. In De Kuip en wellicht in Roemenie toen reageren de supporters op alles wat je doet, agressie, dicht op het veld. Dat is toch intimiderender.
Stilte kan ook heel intimiderend zijn. Denk maar aan de stiltes die Louis laat vallen als een journalist een in zijn ogen domme vraag stelt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze in Eindhoven een intimiderende sfeer kunnen creëren.
In tegenstelling tot de arena zijn ze daar in ieder geval niet ergens op de tweede ring weggezet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze in Eindhoven een intimiderende sfeer kunnen creëren.
Je moet je bek houden, vieze lesbienne.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:54 schreef Caland het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de arena zijn ze daar in ieder geval niet ergens op de tweede ring weggezet.
Dat kan zeker weten wel. Weet je wat ook intimiderend is. De tribunes die leegstromen in de ArenA voordat de 'Fergietime' is ingegaan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stilte kan ook heel intimiderend zijn. Denk maar aan de stiltes die Louis laat vallen als een journalist een in zijn ogen domme vraag stelt.
Dit is niet okequote:
Die gaat met zijn flitser aan, op de eerste rij zitten dit keer. Om de ogen van de spelers kapot te maken.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:56 schreef Caland het volgende:
En als die dikke met die camera die steevast een shirtje draagt (ook bij -10) zich mengt in het geheel, nou ga er maar aanstaan.
OEHHHH AHHHHHquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:56 schreef RensAjacied het volgende:
Ik denk gewoon dat je heel de wedstrijd het uitvak er boven uit hoort.
Je bent je er bewust van dat waarschijnlijk de zon schijnt?quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die gaat met zijn flitser aan, op de eerste rij zitten dit keer. Om de ogen van de spelers kapot te maken.
ajaxquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:34 schreef kapiteintje het volgende:
Wat zijn de voorspellingen voor de kraker van dit weekend?
Vergeten ja.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent je er bewust van dat waarschijnlijk de zon schijnt?
Hopelijk hebben we niet te veel last van verbrande neuzen zondagavond.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent je er bewust van dat waarschijnlijk de zon schijnt?
Primitief, en daarmee beangstigend.quote:
Rens, beheers je. Gisteravond ging je ook al over de schreef.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:01 schreef RensAjacied het volgende:
Kanker toch op man met dat dom geneuzel. Ajax en sfeer dat is al jaren één. Zo kunnen we ook 1 voor 1 die Feyenoord liedjes afkraken (al zijn dat er maar 5).
Heb vannacht gewoon gezellig mee lopen praten hoor. Was heel erg leuk, vooral dat jij er niet was scheelde al een hele boelquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rens, beheers je. Gisteravond ging je ook al over de schreef.
Als Feyenoorders zichzelf willen voorhouden altijd lawaai te maken, gaan ze hun gang maar.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:01 schreef RensAjacied het volgende:
Kanker toch op man met dat dom geneuzel. Ajax en sfeer dat is al jaren één. Zo kunnen we ook 1 voor 1 die Feyenoord liedjes afkraken (al zijn dat er maar 5).
Ik heb het over gisteravond, jij over vannacht. Iets gaat er mis.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb vannacht gewoon gezellig mee lopen praten hoor. Was heel erg leuk, vooral dat jij er niet was scheelde al een hele boel
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:01 schreef RensAjacied het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |