Gewoon een Effectieve Micro-organismen steen kopen.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:43 schreef Drommeldaris het volgende:
Weet iemand trouwens hoe ik die schimmellucht uit mn shakebeker krijg? Heb hem een keer laten liggen en als ik er nu heet water in doe stinkt die shit naar schimmel
Eiwitten zijn van nature zachtaardig. Bij te hard schudden of roeren kunnen de micro vezels in de celwanden afbrokkelen omdat ze een absorberende textuur hebben.quote:
Ik doe mijn shakes altijd met karnemelk..quote:Op donderdag 11 april 2013 17:54 schreef esv7 het volgende:
Moest die van mij ook drie keer in de vaatwasser doen voor die lucht eraf was lol, gaat echt hard als je hem een keer vergeet af te wassen. Had mijne een paar dagen achter wat boeken laten liggen.
Ik neem ze nu ook met melk, maar laat je hem dan gewoon een dag met water erin ergens staan?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik doe mijn shakes altijd met karnemelk..
Dan spoel ik hem gelijk om, en laat ik water in de beker lopen tot de rand.
Dat blijft erin tot ik weer een shake neem.
ik heb nooit geen last van stank of iets.
Dit ziet er echt lekker uit. Keertje proberen.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb het laatst ook gedaan. Was prima![]()
Check ook even hier:
Edit: eigeel er niet uit gehaald, geen idee of dat nog wat uitmaakt maar ik had er niet erg veel last van.
Ja op het aanrecht.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:59 schreef esv7 het volgende:
[..]
Ik neem ze nu ook met melk, maar laat je hem dan gewoon een dag met water erin ergens staan?
Oke zal ik proberen:).quote:
zoveel sciencequote:Op donderdag 11 april 2013 17:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
Eiwitten zijn van nature zachtaardig. Bij te hard schudden of roeren kunnen de micro vezels in de celwanden afbrokkelen omdat ze een absorberende textuur hebben.
sws niet nattyquote:Op donderdag 11 april 2013 18:27 schreef Fanta-stick het volgende:
Wat vinden jullie van mijn bicep?
[ afbeelding ]
Trouwens het lijkt alsof ik afgekloven nagels heb...dit is niet waar jongens niet waar.
That towelquote:Op donderdag 11 april 2013 18:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Trouwens het lijkt alsof ik afgekloven nagels heb...dit is niet waar jongens niet waar.
quote:
Awesome pic. Great size. Look thick. Solid. Tight. Whats your goals? Whats your measurements? Post some pictures. We all started out somewhere and we are all a family on this site. Here to encourage and give advice if you need it. We can even give you a kick in the pants if that is what you need. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Weg fanta-siequote:Op donderdag 11 april 2013 18:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Is geen towel maar een hemdje.
quote:Op donderdag 11 april 2013 18:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Awesome pic. Great size. Look thick. Solid. Tight. Whats your goals? Whats your measurements? Post some pictures. We all started out somewhere and we are all a family on this site. Here to encourage and give advice if you need it. We can even give you a kick in the pants if that is what you need. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get.
1. Maak dan een goeie foto.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]Oke. Maar goed dit motiveert meisjes niet om maar ooit progressiepics oid te posten met zulke reacties.
Jij voegt echt niets toe hea... alweerquote:
Beste wat ik ervan kon maken..ik ben niet fotogeniek en had ff niemand die pics kon maken. Binnenkort ga ik dat doen met mijn zus. En ik praat over mijn nagels wanneer ik dat wil ja, je moet niet doen alsof je een grote baas bent. Hater.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
1. Maak dan een goeie foto.
2. Ga niet over je fucking nagels praten als je een pic maakt.
Sowieso jij hier op fokquote:
Haat me, kom op, je kan beter dan datquote:
Zegt een vrouw van 1.52quote:Op donderdag 11 april 2013 18:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Beter een hele vrouw dan een halve man zoals jij.
Gozer, wat is je doel met zulke comments?quote:Op donderdag 11 april 2013 18:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Haat me, kom op, je kan beter dan dat
[..]
Zegt een vrouw van 1.52
Je hoofd is fotogeniek, je fucking bicep nietquote:Op donderdag 11 april 2013 18:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Beste wat ik ervan kon maken..ik ben niet fotogeniek en had ff niemand die pics kon maken. Binnenkort ga ik dat doen met mijn zus. En ik praat over mijn nagels wanneer ik dat wil ja, je moet niet doen alsof je een grote baas bent. Hater.
quote:Op donderdag 11 april 2013 18:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Gozer, wat is je doel met zulke comments?
Iedereen post hier semi of relevante dingen.
en daar is Weissman.... een nietszeggende zolder autist met waardeloze comments...
now tell me, how are you an addition to this topic?
Fotogeniek heeft met heel je lichaam te maken niet alleen met je gezichtquote:Op donderdag 11 april 2013 18:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je hoofd is fotogeniek, je fucking bicep niet
Netjesquote:Op donderdag 11 april 2013 18:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 april 2013 18:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Fotogeniek heeft met heel je lichaam te maken niet alleen met je gezicht.
Jij bent ook iemand die altijd op mijn posts moet haten. Ben je gefrustreerd ofzo?
Ga voor een spiegel staan, recht, redelijke afstand, en doe gewoon een front single bicep. Dan praten we verder.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:44 schreef Fanta-stick het volgende:
In plaats van dat er gevraagd wordt om een betere foto..oid wordt er meteen gehaat.. Als ik grappige comments wilde had ik het wel geplaatst in het GYM topic.
Een kleine barbell stang +10 kg..ik heb nooit uitgezocht hoeveel die nou precies weegt.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:44 schreef Atemno het volgende:
Nou, een serieuze vraag dan maar. Fanta-stick hoeveel curl je? Je biceps lijken, weet niet of het zo is, groter dan die van mij haha.
Niet dat grote van kracht afhangt, gewoon interesse.
Kijk eens aan. Er komt ook nog eens wat zinnigs uit.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[..]
Ga voor een spiegel staan, recht, redelijke afstand, en doe gewoon een front single bicep. Dan praten we verder.
Aha oke, train je al lang?quote:Op donderdag 11 april 2013 18:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Een kleine barbell stang +10 kg..ik heb nooit uitgezocht hoeveel die nou precies weegt.
Jezus pubers.quote:
Ik denk dat je, zo net na je laatste ban, er verstandig aan doet de boel niet te verstieren...quote:Op donderdag 11 april 2013 18:43 schreef Weissman het volgende:
ssshhtt stil jonges Snakey komt ons checke
ben je hommo ofzo dat je pic van mij wilquote:Op donderdag 11 april 2013 18:48 schreef Atemno het volgende:
[..]
Aha oke, train je al lang?
[..]
Jezus pubers.Post zelf eens foto's.
Netjes! Ik had een ninja edit, speciaal voor jou. ;dquote:Op donderdag 11 april 2013 18:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sinds mijn 15e. Wel een jaar ertussenuit geweest dus nu 3 jaar.
Ik zeg niet dat ik een pic van jou wil, ik doelde erop dat alle 'haters' zelf ook wel eens een progressiefoto mogen maken. Heeft niks met homofilie te maken, gewoon met progressie en mensen opbeuren waar nodig.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
ben je hommo ofzo dat je pic van mij wil
echt niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:53 schreef Levolution het volgende:
Ik haat niet op haar foto ik haat op vrouwen.
Maar als een jongen zo'n nietszeggende foto plaatst komt er ook wel kritiek hoor.
Die zijn er ook wel, 2 week geleden ofzo... bepaald iemand plaatste toen een foto met 101 excuses als: "ja ik train al heel lang niet meer, maar kijk maar man, niet veel minder dan jullie"quote:Op donderdag 11 april 2013 18:53 schreef Levolution het volgende:
Ik haat niet op haar foto ik haat op vrouwen.
Maar als een jongen zo'n nietszeggende foto plaatst komt er ook wel kritiek hoor.
je vergat de no homoquote:Op donderdag 11 april 2013 18:54 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
echt niet.
ik zou willen dat de panzer iedere dag dag soort pics er op ging zetten. had ik nog wat te rukke zo savonds
quote:Op donderdag 11 april 2013 18:54 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
echt niet.
ik zou willen dat de panzer iedere dag dag soort pics er op ging zetten. had ik nog wat te rukke zo savonds
Decline, cable flies, db bp etc. En op het eind nog lekker de boel in de fik zetten met pushups.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:07 schreef Questular het volgende:
Wat zijn behalve BP , incl BP en fleys nog goede oefeningen voor de borst spieren?
Vergeet dips niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:08 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Decline, cable flies, db bp etc. En op het eind nog lekker de boel in de fik zetten met pushups.
cable flyes it is, dankquote:Op donderdag 11 april 2013 19:08 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Decline, cable flies, db bp etc. En op het eind nog lekker de boel in de fik zetten met pushups.
Ik vind dips ook lekker om het af te maken. Eerst paar setjes weighted en dan nog een normaal.quote:
Jammer dat we het niet aan Fanta kunnen vragen of dat zo is omdat die is weggejaagdquote:Op donderdag 11 april 2013 19:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
http://news.discovery.com(...)se-orgasm-120319.htm
`Women may not need a guy, a vibrator, or any other direct sexual stimulation to have an orgasm, finds a new study on exercise-induced orgasms and sexual pleasure.`
Zorg dus dat je in de buurt bent als dit gebeurt, als de vrouwen jou zien tijdens het orgasme zullen ze door de hormonen verbonden worden met jou en heb je ze straks achter je aan.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
`Women may not need a guy, a vibrator, or any other direct sexual stimulation to have an orgasm, finds a new study on exercise-induced orgasms and sexual pleasure.`
Wat heeft dit met BB te maken?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
Fitness/weight lifting/cardio?quote:
Ik krijg er nauwelijk dips uitgeperst.... laat staan weighted. Maar goed mn 105kg "schoon" aan de haak zijn al weighted genoeg :pquote:Op donderdag 11 april 2013 19:19 schreef esv7 het volgende:
[..]
Ik vind dips ook lekker om het af te maken. Eerst paar setjes weighted en dan nog een normaal.
72 kilo hierquote:Op donderdag 11 april 2013 19:25 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik krijg er nauwelijk dips uitgeperst.... laat staan weighted. Maar goed mn 105kg "schoon" aan de haak zijn al weighted genoeg :p
oo ja dan wordt het een heel ander verhaal vergeleken met mij.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:25 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik krijg er nauwelijk dips uitgeperst.... laat staan weighted. Maar goed mn 105kg "schoon" aan de haak zijn al weighted genoeg :p
Hier 66kg+40kg weighted= 106kg dips.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:25 schreef Questular het volgende:
[..]
Doe je dips met 40kg?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:31 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Hier 66kg+40kg weighted= 106kg dips.
Het kan dus wel....quote:Op donderdag 11 april 2013 19:47 schreef SunTzu het volgende:
, ben deze week begonnen met cutten en blijf nog steeds dikke gains maken met alle oefeningen.
Hij is deze week begonnen, het is donderdag. Een cut heeft echt niet zo snel effect op je gains of kracht. Dat merk je pas na een paar weken.quote:
Ik heb nog ~1,5 kilo van de 4,5quote:Op donderdag 11 april 2013 17:44 schreef seto het volgende:
[..]
Gewoon een nieuwe nemen bij je volgende B&F bestelling.
Zweef ik dan niet de lucht in als ik dat ding vasthoud?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gewoon een Effectieve Micro-organismen steen kopen.
Ik tuf die shit wel even volquote:Op donderdag 11 april 2013 17:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Speeksel en warm water. (srs, net alsof je een duikbril schoonmaakt)
Gewoon voor de tv gaan zitten en ondertussen die beker volspugen, gewoon een bodempje. Dan warm water erbij (niet heet, dat breekt het af) en tijdje laten staan.
Gister 200kcal onder onderhoud gegeten, vandaag squatte ik 10kg minderquote:Op donderdag 11 april 2013 20:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hij is deze week begonnen, het is donderdag. Een cut heeft echt niet zo snel effect op je gains of kracht. Dat merk je pas na een paar weken.
Dit zit deels tussen je oren. Slecht geslapen miss?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:40 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Gister 200kcal onder onderhoud gegeten, vandaag squatte ik 10kg minder
Dat kan aan zoveel liggen. Je overall kracht verdwijnt echt niet na een halve week cutten.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:40 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Gister 200kcal onder onderhoud gegeten, vandaag squatte ik 10kg minder
Sorry peeps, dit was sarcastisch, dacht dat ik in onz zat. Sorry !quote:Op donderdag 11 april 2013 20:43 schreef Atemno het volgende:
[..]
Dit zit deels tussen je oren. Slecht geslapen miss?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:Op donderdag 11 april 2013 21:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hetzelfde als de vorige keer: het was lekker, maar het komt bij lange na niet in de buurt van ekte ekte crust.Ziet er echt lekker uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat zijn dat voor meelwormen erin trouwens?
Heb je ook een pic met eentje doormidden gesneden of is het al op?This isn't even my final form.
Hetzelfde als de vorige keer: het was lekker, maar het komt bij lange na niet in de buurt van ekte ekte crust.Wat heb je eroverheen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Binnen is gewoon wit (mag ik hopenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:29 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ziet er echt lekker uit.![]()
![]()
Heb je ook een pic met eentje doormidden gesneden of is het al op?)
Is gesmolten winstrolkaas.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:29 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ziet er echt lekker uit.![]()
![]()
Heb je ook een pic met eentje doormidden gesneden of is het al op?
Snap ik, maar wilde het witte zien met die crust er zo omheen. Je vraagt een chick toch ook of ze een foto met minder kleding wil posten? Ik doe dat met eten.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat heb je eroverheen?
[..]
Binnen is gewoon wit (mag ik hopen)
Gecrushte corn flakes brah.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:35 schreef Jahr00n het volgende:
Beetje paneermeel en kaas lijkt het. Je moet sowieso een lading vet gebruiken om een goede korst te krijgen.
quote:Op donderdag 11 april 2013 21:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
Snap ik, maar wilde het witte zien met die crust er zo omheen. Je vraagt een chick toch ook of ze een foto met minder kleding wil posten? Ik doe dat met eten.
Hetzelfde als de vorige keer: het was lekker, maar het komt bij lange na niet in de buurt van ekte ekte crust.brah heb je recept?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bodybuilding #1
Hardlopen #2
Hetzelfde als de vorige keer: het was lekker, maar het komt bij lange na niet in de buurt van ekte ekte crust.Would bangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Bedankt lekkerding.quote:
Gewoon doormidden snijden en wat elastiekjes eromheen.quote:
Have fun. Post je resultaat in dit topic.quote:
#instagram #instafood #instafamous #hungry #bulk #cut #cleanbulk #juice #bodybuilding #fit #crossfit #eatcleantrainhardtestyourself #eatclentrenhardtestyourself #ripped #buff #fuark #zyzz #chicken #friedchicken #healthychicken #cornflakes #justaboy #lifting #lift #chickendippers #instaexitquote:
Zonnegroet + een aantal extra dynamische yoga oefeningenquote:Op donderdag 11 april 2013 15:42 schreef Drommeldaris het volgende:
Stretchen jullie na de training en zo ja welke stretches doen je?
Baws.quote:
BB kan ook met competitie-element, maar het is moeilijker om dat niveau te bereiken. Dus wat dat betreft is de uitdaging in deze sport groter dan menig andere sporten.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:30 schreef Hiatus het volgende:
Beetje klaar met dat bodybuilding, zie even niet wat de uitdaging is.
Telkens weer dezelfde oefeningen, en af en toe gewicht toevoegen.
De sleur komt er een beetje in, merk behoefte aan nieuwe uitdaging. Een sport met wellicht meer competitie element.
Daarnaast voel ik mezelf omdat ik groei steeds lomper worden.
Vandaar dat ik ook aan het cutten ben.
Na mijn cut ben ik waarschijnlijk wel tevreden met wat ik bereikt heb.
Of ik weer ga bulken of hoe ik ga trainen zie ik dan wel weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |