quote:Op donderdag 11 april 2013 21:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hetzelfde als de vorige keer: het was lekker, maar het komt bij lange na niet in de buurt van ekte ekte crust.Ziet er echt lekker uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat zijn dat voor meelwormen erin trouwens?
Heb je ook een pic met eentje doormidden gesneden of is het al op?This isn't even my final form.
Hetzelfde als de vorige keer: het was lekker, maar het komt bij lange na niet in de buurt van ekte ekte crust.Wat heb je eroverheen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Binnen is gewoon wit (mag ik hopenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:29 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ziet er echt lekker uit.![]()
![]()
Heb je ook een pic met eentje doormidden gesneden of is het al op?)
Is gesmolten winstrolkaas.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:29 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ziet er echt lekker uit.![]()
![]()
Heb je ook een pic met eentje doormidden gesneden of is het al op?
Snap ik, maar wilde het witte zien met die crust er zo omheen. Je vraagt een chick toch ook of ze een foto met minder kleding wil posten? Ik doe dat met eten.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat heb je eroverheen?
[..]
Binnen is gewoon wit (mag ik hopen)
Gecrushte corn flakes brah.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:35 schreef Jahr00n het volgende:
Beetje paneermeel en kaas lijkt het. Je moet sowieso een lading vet gebruiken om een goede korst te krijgen.
quote:Op donderdag 11 april 2013 21:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
Snap ik, maar wilde het witte zien met die crust er zo omheen. Je vraagt een chick toch ook of ze een foto met minder kleding wil posten? Ik doe dat met eten.
Hetzelfde als de vorige keer: het was lekker, maar het komt bij lange na niet in de buurt van ekte ekte crust.brah heb je recept?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bodybuilding #1
Hardlopen #2
Hetzelfde als de vorige keer: het was lekker, maar het komt bij lange na niet in de buurt van ekte ekte crust.Would bangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Bedankt lekkerding.quote:
Gewoon doormidden snijden en wat elastiekjes eromheen.quote:
Have fun. Post je resultaat in dit topic.quote:
#instagram #instafood #instafamous #hungry #bulk #cut #cleanbulk #juice #bodybuilding #fit #crossfit #eatcleantrainhardtestyourself #eatclentrenhardtestyourself #ripped #buff #fuark #zyzz #chicken #friedchicken #healthychicken #cornflakes #justaboy #lifting #lift #chickendippers #instaexitquote:
Zonnegroet + een aantal extra dynamische yoga oefeningenquote:Op donderdag 11 april 2013 15:42 schreef Drommeldaris het volgende:
Stretchen jullie na de training en zo ja welke stretches doen je?
Baws.quote:
BB kan ook met competitie-element, maar het is moeilijker om dat niveau te bereiken. Dus wat dat betreft is de uitdaging in deze sport groter dan menig andere sporten.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:30 schreef Hiatus het volgende:
Beetje klaar met dat bodybuilding, zie even niet wat de uitdaging is.
Telkens weer dezelfde oefeningen, en af en toe gewicht toevoegen.
De sleur komt er een beetje in, merk behoefte aan nieuwe uitdaging. Een sport met wellicht meer competitie element.
Daarnaast voel ik mezelf omdat ik groei steeds lomper worden.
Vandaar dat ik ook aan het cutten ben.
Na mijn cut ben ik waarschijnlijk wel tevreden met wat ik bereikt heb.
Of ik weer ga bulken of hoe ik ga trainen zie ik dan wel weer.
Ja dat begrijp ik . Maar daar ligt mijn doel niet om op stage te gaan of de swolest motherfucker te worden. Mijn streeffysiek is niet zo groot, maar gedefineerd en atletisch.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
BB kan ook met competitie-element, maar het is moeilijker om dat niveau te bereiken. Dus wat dat betreft is de uitdaging in deze sport groter dan menig andere sporten.
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nou wordt het nog moeilijker jou in te halen.
Ja.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:34 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik . Maar daar ligt mijn doel niet om op stage te gaan of de swolest motherfucker te worden. Mijn streeffysiek is niet zo groot, maar gedefineerd en atletisch.
Ik weet niet of ik buiten de boot val, maar willen jullie wel zo groot mogelijk worden?
Ja ik wil ook wel iets meer hoor, maar Zane vind ik persoonlijk al te groot.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:42 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja.
Lol nee, Zane is bijvoorbeeld één van mijn favoriete fysieken. Maar "gedefineerd en atletisch" is me wel te weinig.
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
BB kan ook met competitie-element, maar het is moeilijker om dat niveau te bereiken. Dus wat dat betreft is de uitdaging in deze sport groter dan menig andere sporten.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nou wordt het nog moeilijker jou in te halen.
Hoezo niet?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:44 schreef seto het volgende:
Denk ook dat niemand hier zo groot als Zane gaat worden hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |