SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
lapoquote:Op donderdag 11 april 2013 11:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Train je niet te hard? Ook rust in je macrocyclus?![]()
Kijken jullie ook het EK als het vanavond op Eurosport is?fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Kan wel weer eens een deload doen, maar eigenlijk heb ik het met toenemende maten sinds een goed half jaar en daarin ook wel een deload gehad en zelfs een keer een hele week off zowaar. Dat doe ik eigenlijk helemaal nooit een hele week offquote:![]()
Als dit niet gaat werken ga ik m'n bloed maar eens een keer laten meten![]()
![]()
Oh dacht dat dit het bodybuilding topic was....quote:Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d![]()
Heeft toch met elkaar te maken.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:07 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Oh dacht dat dit het bodybuilding topic was....fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
nee ik vind dat nietquote:Op donderdag 11 april 2013 12:04 schreef Stereotomy het volgende:
Is toch heerlijk, 1 of 2 weken een keer off?ik moet me daar echt toe dwingen eigenlijk. Doe alleen een deload af en toe, als ik voel dat ik niet meer herstel --> slechter ga slapen --> mezelf gestresder voel--> spec's in de gym omlaag gaan i.p.v. omhoog.
Eigenlijk is het dan te laat al maar goed.![]()
Er is geen centraal topic voor gewichtheffen en hier zijn toch de meeste mensen die bewondering hebben voor gewichtheffers.![]()
En er zijn veel BB-ers die ook gewichthef-achtige oefeningen doen. Power clean sowieso.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:10 schreef seto het volgende:
Er is geen centraal topic voor gewichtheffen en hier zijn toch de meeste mensen die bewondering hebben voor gewichtheffers.![]()
Jezus, wat heb je toch een idioten in de gym... Ik had een spot nodig voor de bench, dus ik tik een redelijk serieuze gast van een jaar of 40 op z'n schouder. Hij wilde me wel helpen. Tot zo ver alles goed, maar toen begon het... Ik vond het nogal lekker gaan; jet plan was 5x80kg, maar ik kwam met gemak tot de 9 reps.
Toen ging er een belletje rinkelen en jawel... Meneer stond lekker te curlen met mijn bench gewicht. Doei werkset, doei bench training
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Daarom moet een spotter ook niet aan de bar zitten met zijn handen, behalve als ik dat aangeef.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:13 schreef star_gazer het volgende:
Jezus, wat heb je toch een idioten in de gym... Ik had een spot nodig voor de bench, dus ik tik een redelijk serieuze gast van een jaar of 40 op z'n schouder. Hij wilde me wel helpen. Tot zo ver alles goed, maar toen begon het... Ik vond het nogal lekker gaan; jet plan was 5x80kg, maar ik kwam met gemak tot de 9 reps.
Toen ging er een belletje rinkelen en jawel... Meneer stond lekker te curlen met mijn bench gewicht. Doei werkset, doei bench trainingSoukidan op je oogbal.![]()
haha.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:13 schreef star_gazer het volgende:
Toen ging er een belletje rinkelen en jawel... Meneer stond lekker te curlen met mijn bench gewicht. Doei werkset, doei bench training
daarom vraag ik altijd of ze alleen hun vingers er onder willen houden
Note: finger only will back fire with small Japanese male as spotter![]()
Zo irritant dat.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:13 schreef star_gazer het volgende:
Mijn vaste spotster grijpt pas in als de bar een paar seconden stil blijft hangen.This isn't even my final form.![]()
Ja precies, ik zeg gewoon: "Ik wil 5 herhalingen doen, waarschijnlijk moet je mij iets helpen bij de laatste rep". En dan is het gewoon 2 vingers eronder als ik lang op dezelfde hoogte blijf.![]()
Ik heb normaal een vaste spotter die pas als mijn form het begint te begeven zijn handen onder de bar brengt, maar hij was er vandaag niet...
Lesje geleerd
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Roll of shame?quote:Op donderdag 11 april 2013 12:21 schreef star_gazer het volgende:
Ik heb normaal een vaste spotter die pas als mijn form het begint te begeven zijn handen onder de bar brengt, maar hij was er vandaag niet...
Lesje geleerd![]()
nee. Eerder curls of shame door mijn "spotter"quote:
-
Dat heet vakantie toch?quote:Op donderdag 11 april 2013 12:04 schreef Stereotomy het volgende:
Is toch heerlijk, 1 of 2 weken een keer off?![]()
Ik voel me dan altijd zo leeg/depressief als ik moet rusten door een blessure. Heb dan ook niks anders te doenquote:Op donderdag 11 april 2013 12:04 schreef Stereotomy het volgende:
Is toch heerlijk, 1 of 2 weken een keer off?![]()
Pffff.... Ik word dus ziek merk ik nuquote:Op donderdag 11 april 2013 12:38 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik voel me dan altijd zo leeg/depressief als ik moet rusten door een blessure. Heb dan ook niks anders te doen
Verklaart wel waarom ik zo'n godvergeten spierpijn ervaar sinds vorige week. Althans, waarom ie niet weg gaat.
Mn pens jonguh![]()
![]()
Ik ben niet zo helder vandaag. Maar dat was al duidelijk blijkbaar.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wel blijven opletten hè Slangetje.![]()
![]()
Tegenwoordig geen last meer van omdat ik nu een vast trainingsmaatje heb maar vond het eerst ook altijd ontiegelijk frustrerend als spotters aan de bb zaten terwijl je zelf nog makkelijk kon. Als ik zelf spot geef ik altijd als iemand vast zit eerst een klein duwte met een vinger en als het dan nog niet lukt pak ik de bar pas.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:13 schreef star_gazer het volgende:
Toen ging er een belletje rinkelen en jawel... Meneer stond lekker te curlen met mijn bench gewicht. Doei werkset, doei bench training![]()
Haha ja dat ken ik. Heb wel genoeg andere dingen te doen, in ieder geval ik vermaak me wel. Maar ik mis dat gymmoment toch heel erg als ik verplicht rust moet houden.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:38 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik voel me dan altijd zo leeg/depressief als ik moet rusten door een blessure. Heb dan ook niks anders te doen![]()
Ik zag vanmorgen een stukje van het gewichtheffen. Sommige vrouwen hadden benen waar de meeste van ons jaloers op zijn.![]()
Daar wil je niet dood gevonden worden. Wat een vreselijke gym...quote:![]()
Haha, is zijn eigen ook nog. Naar mijn mening ook iets te.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daar wil je niet dood gevonden worden. Wat een vreselijke gym...If not now, then when.![]()
Ziet eruit als een wijvengym met al die machines.quote:![]()
![]()
Lekker aan de machines met 1 weight stack
Behind the neck lat pulls met z'n schouderproblemen
Ach, 't houdt hem van de straat.
Confidence through competence![]()
Hij gaat met de tijd mee. Er zijn bijna alleen nog maar wijvengyms.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ziet eruit als een wijvengym met al die machines.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit ja.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
The riod of all places bedoel je ?![]()
![]()
Wel leuk uitzichtquote:Op donderdag 11 april 2013 14:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daar wil je niet dood gevonden worden. Wat een vreselijke gym...![]()
![]()
Als je het ook fitness garden noemtquote:Op donderdag 11 april 2013 14:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daar wil je niet dood gevonden worden. Wat een vreselijke gym...![]()
![]()
We zijn allemaal collega's. Gewichtheffers, powerlifters, bodybuilders.quote:
Elke groep voelt zicht beter dan de anderen maar uiteindelijk delen we dezelfde passie en ervaringen.
Vrijdag is er een Nederlander actief op het EK tot 85kgA revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Wat een deprimerend filmpje. Ik weet niet waarom, maar hij kijkt zo zielig, heel eenzaam in zijn wijvengym. Oude opa, vergane glorie enzo (is niet waar natuurlijk, hij is nog altijd een legende en nog steeds succesvol, maar toch).quote:
Het filmpje doet mij beseffen dat het leven eindig is en dat we allemaal toch een keer oud worden en doodgaan.
Verder props voor Ahnold natuurlijk, ziet er nog steeds goed uit voor zijn leeftijd.This isn't even my final form.![]()
Daarom: haal alles eruit wat erin zit als je jong bent!
Dat heeft hij zeker gedaan.
Confidence through competence![]()
Vandaag naar de huisarts geweest en die heeft me doorverwezen naar de fysio, morgen al een afspraak. Hopelijk kan deze mij al bij de intake vertellen dat de pijn niks ernstigs is want dan is het gewoon ibuprofen nemen en weer knallen in de gym. Nu sinds zondag niet meer geweest en het lijkt net of mijn shape weer aan het verdwijnen.![]()
Ik ga even wat bladzijdes uit een boek voor je fotograferen oke.. Met stretchoefeningen.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:42 schreef Drommeldaris het volgende:
Stretchen jullie na de training en zo ja welke stretches doen je?![]()
interessantquote:Op donderdag 11 april 2013 15:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ga even wat bladzijdes uit een boek voor je fotograferen oke.. Met stretchoefeningen.![]()
daarvan was dus pas een onderzoek verschenen wat star hier poste dat dat je kracht kostquote:Op donderdag 11 april 2013 15:59 schreef DjMark het volgende:
Ik stretch alleen voor de training(warmup)![]()
@Raymond, die onderzoeken zijn mij bekend, maar eigenlijk niet geheel relevant.
Die onderzoeken testen kracht direct na een langdurige stretch.
Mijn stretches zijn A niet langdurig, en B na de stretches doe ik toch nog de warmup sets, dus tegen de tijd dat ik echt kracht nodig heb, is dat eventuele negatieve effect weg.
Persoonlijk heb ik gemerkt dat ik door vooraf te stretchen de oefeningen beter uit kan voeren, minder blessures heb, en sterker geworden ben.![]()
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Als je (semi-)krokante kip in olie in de pan wilt maken, hoeveel olie gaat er in die kip zitten denk je? De enige reden dat ik geen krokante kip in de pan maak is omdat ik bang ben dat er teveel kcals meekomen, aangezien er veel kcals in olie zitten.If not now, then when.![]()
Je kan daarom je kip beter in een braadzak doen..en met een kwastje insmeren met olie.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als je (semi-)krokante kip in olie in de pan wilt maken, hoeveel olie gaat er in die kip zitten denk je? De enige reden dat ik geen krokante kip in de pan maak is omdat ik bang ben dat er teveel kcals meekomen, aangezien er veel kcals in olie zitten.![]()
Weeg de olie af en kijk hoeveel er over blijft in de pan. Gewoon achteraf goed bijeen vegen met een pannenlikker en opnieuw wegen wat er overblijft.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als je (semi-)krokante kip in olie in de pan wilt maken, hoeveel olie gaat er in die kip zitten denk je? De enige reden dat ik geen krokante kip in de pan maak is omdat ik bang ben dat er teveel kcals meekomen, aangezien er veel kcals in olie zitten.
Je kan natuurlijk ook een gefixeerde kleine hoeveelheid olie gebruiken die de kip sowieso helemaal op zal zuigen.This isn't even my final form.![]()
Daar wordt de kip toch niet krokant van.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je kan daarom je kip beter in een braadzak doen..en met een kwastje insmeren met olie.True. Volgens mij wordt er ziek veel olie opgezogen.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:29 schreef Levolution het volgende:
[..]
Weeg de olie af en kijk hoeveel er over blijft in de pan. Gewoon achteraf goed bijeen vegen met een pannenlikker en opnieuw wegen wat er overblijft.
Je kan natuurlijk ook een gefixeerde kleine hoeveelheid olie gebruiken die de kip sowieso helemaal op zal zuigen.Mijn moeder maakt af en toe van die kip die eerst in ei en daarna in meel gaat, die is ook erg lekker, maar zuigt ook veel olie op volgens mij.
If not now, then when.![]()
Bij mij welquote:Op donderdag 11 april 2013 16:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Daar wordt de kip toch niet krokant van.
[..]
True. Volgens mij wordt er ziek veel olie opgezogen.Mijn moeder maakt af en toe van die kip die eerst in ei en daarna in meel gaat, die is ook erg lekker, maar zuigt ook veel olie op volgens mij.
. Gewoon dat je het hoort knisperen in je mond zo krokant.
![]()
gadver, das ranzig idd. daar gaat wel veel olie in zitten in paneerquote:Op donderdag 11 april 2013 16:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[..]
True. Volgens mij wordt er ziek veel olie opgezogen.Mijn moeder maakt af en toe van die kip die eerst in ei en daarna in meel gaat, die is ook erg lekker, maar zuigt ook veel olie op volgens mij.
![]()
![]()
Als je het gaat paneren ben je inderdaad wel genoodzaakt om veel olie te gebruiken, anders wordt de paneerlaag niet mooi gelijkmatig goudbruin.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[..]
Braadzakken zijn echt geldverspilling, je kan ook gewoon een schaal en wat aluminiumfolie gebruiken.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Bij mij wel. Gewoon dat je het hoort knisperen in je mond zo krokant.
This isn't even my final form.![]()
Ze waren gewoon al in huis en het werkt prima.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als je het gaat paneren ben je inderdaad wel genoodzaakt om veel olie te gebruiken, anders wordt de paneerlaag niet mooi gelijkmatig goudbruin.
[..]
Braadzakken zijn echt geldverspilling, je kan ook gewoon een schaal en wat aluminiumfolie gebruiken.![]()
Wel met een krokant laagje (paneermeel of corn flakes)?quote:Op donderdag 11 april 2013 16:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Bij mij wel. Gewoon dat je het hoort knisperen in je mond zo krokant.
Nee zonder. Doe niet aan die extra carbs.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wel met een krokant laagje (paneermeel of corn flakes)?![]()
Waarom niet?quote:Op donderdag 11 april 2013 16:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee zonder. Doe niet aan die extra carbs.If not now, then when.![]()
Ja, fucking lelijk dus. Sowieso dat het veel extra kcals zijn. Krokante kip is immers het lekkerst.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als je het gaat paneren ben je inderdaad wel genoodzaakt om veel olie te gebruiken, anders wordt de paneerlaag niet mooi gelijkmatig goudbruin.If not now, then when.![]()
Gewoon in de oven en je kan het insmeren met eiquote:Op donderdag 11 april 2013 16:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Ik vind het niet nodig om extra meel oid te eten terwijl je zonder ook een krokant laagje kan creeren.quote:![]()
Nee meestal 's morgens vroeg als ik opsta. Nooit na trainen, ook niet ervoor.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:42 schreef Drommeldaris het volgende:
Stretchen jullie na de training en zo ja welke stretches doen je?![]()
Kun je ze niet gewoon op een contactgrill bakken? Geen olie nodig.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als je (semi-)krokante kip in olie in de pan wilt maken, hoeveel olie gaat er in die kip zitten denk je? De enige reden dat ik geen krokante kip in de pan maak is omdat ik bang ben dat er teveel kcals meekomen, aangezien er veel kcals in olie zitten.![]()
Ja, dat had ik laatst gemaakt, alleen dan zonder ei. Was wel lekker, maar het kwam totaal niet in de buurt van een krokante kip in olie gebakken.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gewoon in de oven en je kan het insmeren met eiJa, maar ik heb het over een krokante laag a la KFC.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik vind het niet nodig om extra meel oid te eten terwijl je zonder ook een krokant laagje kan creeren.If not now, then when.![]()
Lijkt mij erg lastig.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:47 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Kun je ze niet gewoon op een contactgrill bakken? Geen olie nodig.
Snap ik, met cornflakes dus...maar dat is ook extra kcals.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, dat had ik laatst gemaakt, alleen dan zonder ei. Was wel lekker, maar het kwam totaal niet in de buurt van een krokante kip in olie gebakken.
[..]
Ja, maar ik heb het over een krokante laag a la KFC.![]()
Precies. Dus samen met olie is het dubbelop.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Snap ik, met cornflakes dus...maar dat is ook extra kcals.Olie bevat zoveel calorieën dat een eetlepel al erg veel is.
Ja dat is al bijna 100 kcal. Je kan beter gewoon je kip in de oven doen en dan insmeren met zon rubberen kwast.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Precies. Dus samen met olie is het dubbelop.Olie bevat zoveel calorieën dat een eetlepel al erg veel is.
![]()
Yuri hoelang moest jij wachten bij Papendal? Heb vanochtend gebeld voor een afspraak maar hebben een wachtlijst van 1,5 tot 2 weken
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ik heb het laatst ook gedaan. Was primaquote:Op donderdag 11 april 2013 16:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ga het zo in ieder geval met ei proberen. Kijken hoe dat uitpakt.![]()
Check ook even hier:
Edit: eigeel er niet uit gehaald, geen idee of dat nog wat uitmaakt maar ik had er niet erg veel last van.![]()
Gister dips verhoogd naar 10kg en nu weer last van borstbeen =/. Had er juist een paar weken geen last van, voelde het vanochtend toen ik wakker werd en nu alleen nog als ik erop druk.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Heb ik ook altijd als ik gewicht verhoog met dips, na een tijdje went je borstbeen eraan.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:58 schreef esv7 het volgende:
Gister dips verhoogd naar 10kg en nu weer last van borstbeen =/. Had er juist een paar weken geen last van, voelde het vanochtend toen ik wakker werd en nu alleen nog als ik erop druk.![]()
Hebben jullie wel eens van die eiwitten uit een pak gehaald? Ga het binnenkort even meenemen van de hanos, lijkt me wel handig namelijk. Zijn er ook nog andere dingen bij dit soort groothandels die handig zijn voor bodybuilding?"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
Oo ok mooi(niet van jou maar dat het went).quote:Op donderdag 11 april 2013 17:02 schreef seto het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd als ik gewicht verhoog met dips, na een tijdje went je borstbeen eraan.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Is bullshit man, het eigeel is lekkerder en voedzamer.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:03 schreef Pastapipos het volgende:
Hebben jullie wel eens van die eiwitten uit een pak gehaald? Ga het binnenkort even meenemen van de hanos, lijkt me wel handig namelijk. Zijn er ook nog andere dingen bij dit soort groothandels die handig zijn voor bodybuilding?This isn't even my final form.![]()
Gebruik t ook altijd als ik ei bak. Maar voor recepten e.d.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:06 schreef Levolution het volgende:
[..]
Is bullshit man, het eigeel is lekkerder en voedzamer.
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
Ik heb het zelf nooit gehad, je kan het natuurlijk gewoon halen en proberen.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:07 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Gebruik t ook altijd als ik ei bak. Maar voor recepten e.d.This isn't even my final form.![]()
Ga ik ook doen, ben benieuwd of anderen t gebruikenquote:Op donderdag 11 april 2013 17:09 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik heb het zelf nooit gehad, je kan het natuurlijk gewoon halen en proberen.
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
Voor wie het niet kent, deze site is ideaal voor anatomie: https://www.biodigitalhuman.com/"If you do what you always did, then you will get what you always got."
Heeft het nut om rond de 100 gram eiwitten in 1 keer naar binnen te stampen? Kwark met whey bijvoorbeeld.![]()
Hah! Wachtlijsten zijn voor de plebs. Toen ik vertelde dat ik 's werelds beste vechter en tevens aspirant-Don was kreeg ik direct een afspraak.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:55 schreef fathank het volgende:
Yuri hoelang moest jij wachten bij Papendal? Heb vanochtend gebeld voor een afspraak maar hebben een wachtlijst van 1,5 tot 2 wekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die heb destijds gemaakt. Was erg goed gelukt!quote:Op donderdag 11 april 2013 16:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb het laatst ook gedaan. Was prima![]()
Check ook even hier:
Edit: eigeel er niet uit gehaald, geen idee of dat nog wat uitmaakt maar ik had er niet erg veel last van.Was wel een ander filmpje (van zijn nieuwe channel) trouwens. Maar als ik het goed begrijp heb je op het paneermeel nog eiwit gedaan?
quote:Op donderdag 11 april 2013 17:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hah! Wachtlijsten zijn voor de plebs. Toen ik vertelde dat ik 's werelds beste vechter en tevens aspirant-Don was kreeg ik direct een afspraak.ExactSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja, die heb destijds gemaakt. Was erg goed gelukt!Was wel een ander filmpje (van zijn nieuwe channel) trouwens. Maar als ik het goed begrijp heb je op het paneermeel nog eiwit gedaan?
![]()
Weet iemand trouwens hoe ik die schimmellucht uit mn shakebeker krijg? Heb hem een keer laten liggen en als ik er nu heet water in doe stinkt die shit naar schimmel![]()
![]()
Gewoon een nieuwe nemen bij je volgende B&F bestelling.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:43 schreef Drommeldaris het volgende:
Weet iemand trouwens hoe ik die schimmellucht uit mn shakebeker krijg? Heb hem een keer laten liggen en als ik er nu heet water in doe stinkt die shit naar schimmel![]()
Ik nuttig altijd mijn gehele eiwit behoefte in het begin van de ochtend in 1 x, lekker handig.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:37 schreef Multiply het volgende:
Heeft het nut om rond de 100 gram eiwitten in 1 keer naar binnen te stampen? Kwark met whey bijvoorbeeld.
![]()
![]()
Te hard geschud zeker ?!quote:Op donderdag 11 april 2013 17:46 schreef ZetaOS het volgende:
Shit, maak net een shake, zijn de Eiwitten kapot gegaan, kan ik hem weggooien![]()
![]()
![]()
Speeksel en warm water. (srs, net alsof je een duikbril schoonmaakt)quote:Op donderdag 11 april 2013 17:43 schreef Drommeldaris het volgende:
Weet iemand trouwens hoe ik die schimmellucht uit mn shakebeker krijg? Heb hem een keer laten liggen en als ik er nu heet water in doe stinkt die shit naar schimmel
Gewoon voor de tv gaan zitten en ondertussen die beker volspugen, gewoon een bodempje. Dan warm water erbij (niet heet, dat breekt het af) en tijdje laten staan.![]()
![]()
steradent tablet erin of in de vaatwasser mee wassen.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:43 schreef Drommeldaris het volgende:
Weet iemand trouwens hoe ik die schimmellucht uit mn shakebeker krijg? Heb hem een keer laten liggen en als ik er nu heet water in doe stinkt die shit naar schimmelYouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: