interessantquote:Op donderdag 11 april 2013 15:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ga even wat bladzijdes uit een boek voor je fotograferen oke.. Met stretchoefeningen.
daarvan was dus pas een onderzoek verschenen wat star hier poste dat dat je kracht kostquote:Op donderdag 11 april 2013 15:59 schreef DjMark het volgende:
Ik stretch alleen voor de training(warmup)
Je kan daarom je kip beter in een braadzak doen..en met een kwastje insmeren met olie.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als je (semi-)krokante kip in olie in de pan wilt maken, hoeveel olie gaat er in die kip zitten denk je? De enige reden dat ik geen krokante kip in de pan maak is omdat ik bang ben dat er teveel kcals meekomen, aangezien er veel kcals in olie zitten.
Weeg de olie af en kijk hoeveel er over blijft in de pan. Gewoon achteraf goed bijeen vegen met een pannenlikker en opnieuw wegen wat er overblijft.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als je (semi-)krokante kip in olie in de pan wilt maken, hoeveel olie gaat er in die kip zitten denk je? De enige reden dat ik geen krokante kip in de pan maak is omdat ik bang ben dat er teveel kcals meekomen, aangezien er veel kcals in olie zitten.
Daar wordt de kip toch niet krokant van.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je kan daarom je kip beter in een braadzak doen..en met een kwastje insmeren met olie.
True. Volgens mij wordt er ziek veel olie opgezogen.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:29 schreef Levolution het volgende:
[..]
Weeg de olie af en kijk hoeveel er over blijft in de pan. Gewoon achteraf goed bijeen vegen met een pannenlikker en opnieuw wegen wat er overblijft.
Je kan natuurlijk ook een gefixeerde kleine hoeveelheid olie gebruiken die de kip sowieso helemaal op zal zuigen.
Bij mij welquote:Op donderdag 11 april 2013 16:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Daar wordt de kip toch niet krokant van.
[..]
True. Volgens mij wordt er ziek veel olie opgezogen.Mijn moeder maakt af en toe van die kip die eerst in ei en daarna in meel gaat, die is ook erg lekker, maar zuigt ook veel olie op volgens mij.
gadver, das ranzig idd. daar gaat wel veel olie in zitten in paneerquote:Op donderdag 11 april 2013 16:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[..]
True. Volgens mij wordt er ziek veel olie opgezogen.Mijn moeder maakt af en toe van die kip die eerst in ei en daarna in meel gaat, die is ook erg lekker, maar zuigt ook veel olie op volgens mij.
Als je het gaat paneren ben je inderdaad wel genoodzaakt om veel olie te gebruiken, anders wordt de paneerlaag niet mooi gelijkmatig goudbruin.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[..]
Braadzakken zijn echt geldverspilling, je kan ook gewoon een schaal en wat aluminiumfolie gebruiken.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Bij mij wel. Gewoon dat je het hoort knisperen in je mond zo krokant.
Ze waren gewoon al in huis en het werkt prima.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als je het gaat paneren ben je inderdaad wel genoodzaakt om veel olie te gebruiken, anders wordt de paneerlaag niet mooi gelijkmatig goudbruin.
[..]
Braadzakken zijn echt geldverspilling, je kan ook gewoon een schaal en wat aluminiumfolie gebruiken.
Wel met een krokant laagje (paneermeel of corn flakes)?quote:Op donderdag 11 april 2013 16:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Bij mij wel. Gewoon dat je het hoort knisperen in je mond zo krokant.
Nee zonder. Doe niet aan die extra carbs.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wel met een krokant laagje (paneermeel of corn flakes)?
Waarom niet?quote:Op donderdag 11 april 2013 16:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee zonder. Doe niet aan die extra carbs.
Ja, fucking lelijk dus. Sowieso dat het veel extra kcals zijn. Krokante kip is immers het lekkerst.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als je het gaat paneren ben je inderdaad wel genoodzaakt om veel olie te gebruiken, anders wordt de paneerlaag niet mooi gelijkmatig goudbruin.
Gewoon in de oven en je kan het insmeren met eiquote:Op donderdag 11 april 2013 16:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het niet nodig om extra meel oid te eten terwijl je zonder ook een krokant laagje kan creeren.quote:
Nee meestal 's morgens vroeg als ik opsta. Nooit na trainen, ook niet ervoor.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:42 schreef Drommeldaris het volgende:
Stretchen jullie na de training en zo ja welke stretches doen je?
Kun je ze niet gewoon op een contactgrill bakken? Geen olie nodig.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ja, dat had ik laatst gemaakt, alleen dan zonder ei. Was wel lekker, maar het kwam totaal niet in de buurt van een krokante kip in olie gebakken.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gewoon in de oven en je kan het insmeren met ei
Ja, maar ik heb het over een krokante laag a la KFC.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik vind het niet nodig om extra meel oid te eten terwijl je zonder ook een krokant laagje kan creeren.
Lijkt mij erg lastig.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:47 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Kun je ze niet gewoon op een contactgrill bakken? Geen olie nodig.
Snap ik, met cornflakes dus...maar dat is ook extra kcals.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, dat had ik laatst gemaakt, alleen dan zonder ei. Was wel lekker, maar het kwam totaal niet in de buurt van een krokante kip in olie gebakken.
[..]
Ja, maar ik heb het over een krokante laag a la KFC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |