Haat me, kom op, je kan beter dan datquote:
Zegt een vrouw van 1.52quote:Op donderdag 11 april 2013 18:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Beter een hele vrouw dan een halve man zoals jij.
Gozer, wat is je doel met zulke comments?quote:Op donderdag 11 april 2013 18:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Haat me, kom op, je kan beter dan dat
[..]
Zegt een vrouw van 1.52
Je hoofd is fotogeniek, je fucking bicep nietquote:Op donderdag 11 april 2013 18:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Beste wat ik ervan kon maken..ik ben niet fotogeniek en had ff niemand die pics kon maken. Binnenkort ga ik dat doen met mijn zus. En ik praat over mijn nagels wanneer ik dat wil ja, je moet niet doen alsof je een grote baas bent. Hater.
quote:Op donderdag 11 april 2013 18:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Gozer, wat is je doel met zulke comments?
Iedereen post hier semi of relevante dingen.
en daar is Weissman.... een nietszeggende zolder autist met waardeloze comments...
now tell me, how are you an addition to this topic?
Fotogeniek heeft met heel je lichaam te maken niet alleen met je gezichtquote:Op donderdag 11 april 2013 18:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je hoofd is fotogeniek, je fucking bicep niet
Netjesquote:Op donderdag 11 april 2013 18:27 schreef Fanta-stick het volgende:
Wat vinden jullie van mijn bicep?
[ afbeelding ]
Trouwens het lijkt alsof ik afgekloven nagels heb...dit is niet waar jongens niet waar.
quote:Op donderdag 11 april 2013 18:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Fotogeniek heeft met heel je lichaam te maken niet alleen met je gezicht.
Jij bent ook iemand die altijd op mijn posts moet haten. Ben je gefrustreerd ofzo?
Ga voor een spiegel staan, recht, redelijke afstand, en doe gewoon een front single bicep. Dan praten we verder.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:44 schreef Fanta-stick het volgende:
In plaats van dat er gevraagd wordt om een betere foto..oid wordt er meteen gehaat.. Als ik grappige comments wilde had ik het wel geplaatst in het GYM topic.
Een kleine barbell stang +10 kg..ik heb nooit uitgezocht hoeveel die nou precies weegt.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:44 schreef Atemno het volgende:
Nou, een serieuze vraag dan maar. Fanta-stick hoeveel curl je? Je biceps lijken, weet niet of het zo is, groter dan die van mij haha.
Niet dat grote van kracht afhangt, gewoon interesse.
Kijk eens aan. Er komt ook nog eens wat zinnigs uit.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[..]
Ga voor een spiegel staan, recht, redelijke afstand, en doe gewoon een front single bicep. Dan praten we verder.
Aha oke, train je al lang?quote:Op donderdag 11 april 2013 18:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Een kleine barbell stang +10 kg..ik heb nooit uitgezocht hoeveel die nou precies weegt.
Jezus pubers.quote:
Ik denk dat je, zo net na je laatste ban, er verstandig aan doet de boel niet te verstieren...quote:Op donderdag 11 april 2013 18:43 schreef Weissman het volgende:
ssshhtt stil jonges Snakey komt ons checke
ben je hommo ofzo dat je pic van mij wilquote:Op donderdag 11 april 2013 18:48 schreef Atemno het volgende:
[..]
Aha oke, train je al lang?
[..]
Jezus pubers.Post zelf eens foto's.
Netjes! Ik had een ninja edit, speciaal voor jou. ;dquote:Op donderdag 11 april 2013 18:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sinds mijn 15e. Wel een jaar ertussenuit geweest dus nu 3 jaar.
Ik zeg niet dat ik een pic van jou wil, ik doelde erop dat alle 'haters' zelf ook wel eens een progressiefoto mogen maken. Heeft niks met homofilie te maken, gewoon met progressie en mensen opbeuren waar nodig.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
ben je hommo ofzo dat je pic van mij wil
echt niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:53 schreef Levolution het volgende:
Ik haat niet op haar foto ik haat op vrouwen.
Maar als een jongen zo'n nietszeggende foto plaatst komt er ook wel kritiek hoor.
Die zijn er ook wel, 2 week geleden ofzo... bepaald iemand plaatste toen een foto met 101 excuses als: "ja ik train al heel lang niet meer, maar kijk maar man, niet veel minder dan jullie"quote:Op donderdag 11 april 2013 18:53 schreef Levolution het volgende:
Ik haat niet op haar foto ik haat op vrouwen.
Maar als een jongen zo'n nietszeggende foto plaatst komt er ook wel kritiek hoor.
je vergat de no homoquote:Op donderdag 11 april 2013 18:54 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
echt niet.
ik zou willen dat de panzer iedere dag dag soort pics er op ging zetten. had ik nog wat te rukke zo savonds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |