quote:Op donderdag 11 april 2013 18:54 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
echt niet.
ik zou willen dat de panzer iedere dag dag soort pics er op ging zetten. had ik nog wat te rukke zo savonds

Decline, cable flies, db bp etc. En op het eind nog lekker de boel in de fik zetten met pushups.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:07 schreef Questular het volgende:
Wat zijn behalve BP , incl BP en fleys nog goede oefeningen voor de borst spieren?

Vergeet dips niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:08 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Decline, cable flies, db bp etc. En op het eind nog lekker de boel in de fik zetten met pushups.

cable flyes it is, dankquote:Op donderdag 11 april 2013 19:08 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Decline, cable flies, db bp etc. En op het eind nog lekker de boel in de fik zetten met pushups.

Ik vind dips ook lekker om het af te maken. Eerst paar setjes weighted en dan nog een normaal.quote:

Jammer dat we het niet aan Fanta kunnen vragen of dat zo is omdat die is weggejaagdquote:Op donderdag 11 april 2013 19:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
http://news.discovery.com(...)se-orgasm-120319.htm
`Women may not need a guy, a vibrator, or any other direct sexual stimulation to have an orgasm, finds a new study on exercise-induced orgasms and sexual pleasure.`

Zorg dus dat je in de buurt bent als dit gebeurt, als de vrouwen jou zien tijdens het orgasme zullen ze door de hormonen verbonden worden met jou en heb je ze straks achter je aan.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
`Women may not need a guy, a vibrator, or any other direct sexual stimulation to have an orgasm, finds a new study on exercise-induced orgasms and sexual pleasure.`

Wat heeft dit met BB te maken?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:19 schreef ManageTheAnger het volgende:

Fitness/weight lifting/cardio?quote:

Ik krijg er nauwelijk dips uitgeperst.... laat staan weighted. Maar goed mn 105kg "schoon" aan de haak zijn al weighted genoeg :pquote:Op donderdag 11 april 2013 19:19 schreef esv7 het volgende:
[..]
Ik vind dips ook lekker om het af te maken. Eerst paar setjes weighted en dan nog een normaal.

72 kilo hierquote:Op donderdag 11 april 2013 19:25 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik krijg er nauwelijk dips uitgeperst.... laat staan weighted. Maar goed mn 105kg "schoon" aan de haak zijn al weighted genoeg :p

oo ja dan wordt het een heel ander verhaal vergeleken met mij.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:25 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik krijg er nauwelijk dips uitgeperst.... laat staan weighted. Maar goed mn 105kg "schoon" aan de haak zijn al weighted genoeg :p

Hier 66kg+40kg weighted= 106kg dips.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:25 schreef Questular het volgende:
[..]

Doe je dips met 40kg?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:31 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Hier 66kg+40kg weighted= 106kg dips.

Het kan dus wel....quote:Op donderdag 11 april 2013 19:47 schreef SunTzu het volgende:
, ben deze week begonnen met cutten en blijf nog steeds dikke gains maken met alle oefeningen.

Hij is deze week begonnen, het is donderdag. Een cut heeft echt niet zo snel effect op je gains of kracht. Dat merk je pas na een paar weken.quote:

Ik heb nog ~1,5 kilo van de 4,5quote:Op donderdag 11 april 2013 17:44 schreef seto het volgende:
[..]
Gewoon een nieuwe nemen bij je volgende B&F bestelling.

Zweef ik dan niet de lucht in als ik dat ding vasthoud?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gewoon een Effectieve Micro-organismen steen kopen.
Ik tuf die shit wel even volquote:Op donderdag 11 april 2013 17:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Speeksel en warm water. (srs, net alsof je een duikbril schoonmaakt)
Gewoon voor de tv gaan zitten en ondertussen die beker volspugen, gewoon een bodempje. Dan warm water erbij (niet heet, dat breekt het af) en tijdje laten staan.

(srs)
 (srs)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |