Gewoon een Effectieve Micro-organismen steen kopen.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:43 schreef Drommeldaris het volgende:
Weet iemand trouwens hoe ik die schimmellucht uit mn shakebeker krijg? Heb hem een keer laten liggen en als ik er nu heet water in doe stinkt die shit naar schimmel
Eiwitten zijn van nature zachtaardig. Bij te hard schudden of roeren kunnen de micro vezels in de celwanden afbrokkelen omdat ze een absorberende textuur hebben.quote:
Ik doe mijn shakes altijd met karnemelk..quote:Op donderdag 11 april 2013 17:54 schreef esv7 het volgende:
Moest die van mij ook drie keer in de vaatwasser doen voor die lucht eraf was lol, gaat echt hard als je hem een keer vergeet af te wassen. Had mijne een paar dagen achter wat boeken laten liggen.
Ik neem ze nu ook met melk, maar laat je hem dan gewoon een dag met water erin ergens staan?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik doe mijn shakes altijd met karnemelk..
Dan spoel ik hem gelijk om, en laat ik water in de beker lopen tot de rand.
Dat blijft erin tot ik weer een shake neem.
ik heb nooit geen last van stank of iets.
Dit ziet er echt lekker uit. Keertje proberen.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb het laatst ook gedaan. Was prima![]()
Check ook even hier:
Edit: eigeel er niet uit gehaald, geen idee of dat nog wat uitmaakt maar ik had er niet erg veel last van.
Ja op het aanrecht.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:59 schreef esv7 het volgende:
[..]
Ik neem ze nu ook met melk, maar laat je hem dan gewoon een dag met water erin ergens staan?
Oke zal ik proberen:).quote:
zoveel sciencequote:Op donderdag 11 april 2013 17:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
Eiwitten zijn van nature zachtaardig. Bij te hard schudden of roeren kunnen de micro vezels in de celwanden afbrokkelen omdat ze een absorberende textuur hebben.
sws niet nattyquote:Op donderdag 11 april 2013 18:27 schreef Fanta-stick het volgende:
Wat vinden jullie van mijn bicep?
[ afbeelding ]
Trouwens het lijkt alsof ik afgekloven nagels heb...dit is niet waar jongens niet waar.
That towelquote:Op donderdag 11 april 2013 18:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Trouwens het lijkt alsof ik afgekloven nagels heb...dit is niet waar jongens niet waar.
quote:
Awesome pic. Great size. Look thick. Solid. Tight. Whats your goals? Whats your measurements? Post some pictures. We all started out somewhere and we are all a family on this site. Here to encourage and give advice if you need it. We can even give you a kick in the pants if that is what you need. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Weg fanta-siequote:Op donderdag 11 april 2013 18:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Is geen towel maar een hemdje.
quote:Op donderdag 11 april 2013 18:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Awesome pic. Great size. Look thick. Solid. Tight. Whats your goals? Whats your measurements? Post some pictures. We all started out somewhere and we are all a family on this site. Here to encourage and give advice if you need it. We can even give you a kick in the pants if that is what you need. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get.
1. Maak dan een goeie foto.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]Oke. Maar goed dit motiveert meisjes niet om maar ooit progressiepics oid te posten met zulke reacties.
Jij voegt echt niets toe hea... alweerquote:
Beste wat ik ervan kon maken..ik ben niet fotogeniek en had ff niemand die pics kon maken. Binnenkort ga ik dat doen met mijn zus. En ik praat over mijn nagels wanneer ik dat wil ja, je moet niet doen alsof je een grote baas bent. Hater.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
1. Maak dan een goeie foto.
2. Ga niet over je fucking nagels praten als je een pic maakt.
Sowieso jij hier op fokquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |