Eigen schuld, jij had geen zin.quote:Op zondag 7 april 2013 21:48 schreef Specularium het volgende:
Bijna vol, kan er weer een fatsoenlijke TT komen.
Fred.quote:
Zo onaardig.quote:
Tros opgelicht?quote:Op zondag 7 april 2013 21:54 schreef Uccie het volgende:
Kijkt iemand eigenlijk dat opgelicht programma?
beer en fretten... een verdwaald fauna topic?quote:
Ja m'n mediterrane fuckbuddy is pleite, dus dan maar hier.quote:
Nee op SBS over mensen die in het buitenland zijn opgelichtquote:
En toen hebben jullie hem met Kerstmis opgepeuzeld?quote:Op zondag 7 april 2013 21:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Mijn konijn heette vroeger krijgertje.
Maar dat was omdat ik die voor mijn verjaardag had gekregen
Je gaat toch niet zeggen dat je echt een fret hebt?quote:
Ah balen man.quote:Op zondag 7 april 2013 21:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja m'n mediterrane fuckbuddy is pleite, dus dan maar hier.
Fantasie fuckbuddyquote:Op zondag 7 april 2013 21:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja m'n mediterrane fuckbuddy is pleite, dus dan maar hier.
Ahhh, wil jij m'n fretje zien?quote:Op zondag 7 april 2013 21:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat je echt een fret hebt?
En nog steeds blijf je onze relatie ontkennen.quote:
Ventiel schoot los...zo het raam uitquote:
Dat zou ik ze nooit vergeven hebben.quote:Op zondag 7 april 2013 21:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
En toen hebben jullie hem met Kerstmis opgepeuzeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Gezellig samen schoppen en kletsen.quote:Op zondag 7 april 2013 21:57 schreef Tem het volgende:
Ohjee, Corrie Veerkamp gaat weer in de gay best friend modus.
Jullie zijn altijd onaardig tegen VS.quote:Op zondag 7 april 2013 21:57 schreef Tem het volgende:
Ohjee, Corrie Veerkamp gaat weer in de gay best friend modus.
Ik schop graag.quote:
Ah, fretje vleeskroket dus. Nee, ik sla maar eens over denk ik.quote:
Daarom smeer ik ze ook af en toe een ban aan.quote:
Ik ben niet bejaard daar kom jij nog wel achter.quote:Op zondag 7 april 2013 21:59 schreef Tem het volgende:
[..]
VS is een notaire bejaardenhater maar daar kom je nog wel achter.
Lekkere typo idd.quote:Op zondag 7 april 2013 21:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik schop graag.
Het liefste tegen kwetsbare schenen.
quote:Op zondag 7 april 2013 21:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom smeer ik ze ook af en toe een ban aan.
Zozo, wat wordt de date?quote:Op zondag 7 april 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben niet bejaard daar kom jij nog wel achter.
Nee niet met Temquote:
In Rotterdam.quote:Op zondag 7 april 2013 22:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Waar loopt het grootste tuig rond...in POL of hier?
Mijn ultieme modskills zorgen ervoor dat POL brandschoon is.quote:Op zondag 7 april 2013 22:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Waar loopt het grootste tuig rond...in POL of hier?
Je DWDD-dates?quote:Op zondag 7 april 2013 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee niet met TemDie is al voorzien. Ik heb een getuige, 2 zelfs, die kunnen vertellen dat ik geen bejaarde ben.
Je bent gewoon een leuke dame, en daar is de kous mee af.quote:Op zondag 7 april 2013 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee niet met TemDie is al voorzien. Ik heb een getuige, 2 zelfs, die kunnen vertellen dat ik geen bejaarde ben.
Helaas...ik zie Remlof nog geregeld om zich heen pissenquote:Op zondag 7 april 2013 22:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn ultieme modskills zorgen ervoor dat POL brandschoon is.
quote:Op zondag 7 april 2013 22:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bent gewoon een leuke dame, en daar is de kous mee af.
En nu?quote:
Je kan een kind uit de PvdA halen, maar hoe haal je de PvdA uit het kind.quote:Op zondag 7 april 2013 22:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Helaas...ik zie Remlof nog geregeld om zich heen pissen
Wat een tijd.quote:
Klinkt als mijn bruiloft.quote:Op zondag 7 april 2013 22:03 schreef Karina het volgende:
En zul je altijd zien, mijn twee getuigen zijn opeens foetsie.
quote:Op zondag 7 april 2013 21:53 schreef sp3c het volgende:
is dit de nieuwe negerdag?
gefeliciteerd bekeerlingen
[ afbeelding ]
bier en tieten voor jullie topic
quote:
Nee, hoewel m'n ex er wel vandoor is gegaan.quote:
Ajax Ajax Ajax.quote:Op zondag 7 april 2013 22:07 schreef Specularium het volgende:
Even lekker Studio Sjek kijken.
Wat een aids is dat. Ronald zit er ook weer.
Koeman? De Boer? Of Waterkneus?quote:Op zondag 7 april 2013 22:07 schreef Specularium het volgende:
Even lekker Studio Sjek kijken.
Wat een aids is dat. Ronald zit er ook weer.
quote:Op zondag 7 april 2013 22:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, hoewel m'n ex er wel vandoor is gegaan.
Owkee.quote:Op zondag 7 april 2013 22:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb de mijne eruitgeschopt. Nou ja zoiets, hij woonde hier niet. Klootzak.quote:Op zondag 7 april 2013 22:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
4-0quote:Op zondag 7 april 2013 22:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie zit met een dweil op de bank.
Hij viel zeker op kleine tetters.quote:Op zondag 7 april 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb de mijne eruitgeschopt. Nou ja zoiets, hij woonde hier niet. Klootzak.
Ik moest lachen.quote:
Er was eens een lekkere Turk, en er was eens VS, op een gegeven moment kregen ze wat met elkaar, en daarna niet meer. Ze leefden nog lang en ongelukkig.quote:Op zondag 7 april 2013 22:08 schreef OProg het volgende:
[..]
Owkee.
Ik had op een tof verhaal gehoopt nu.
Was echt een klotestreek. Maar ze zal inderdaad jonger zijn geweest dan ik. Hij was ook jonger dan ik trouwens. Dan krijg je dat.quote:
Gewoon iemand van mid-20 op je laten klimmen.quote:Op zondag 7 april 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
Tja ik val niet zo op oudere herenMet of zonder last van prostaat.
Dramatische sidenote.quote:Op zondag 7 april 2013 22:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er was eens een lekkere Turk, en er was eens VS, op een gegeven moment kregen ze wat met elkaar, en daarna niet meer. Ze leefden nog lang en ongelukkig.
Is wel nodig met die giga tetters.quote:Op zondag 7 april 2013 22:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon iemand van mid-20 op je laten klimmen.
Klimmen is niet nodig hoor, zo dik ben ik niet.quote:Op zondag 7 april 2013 22:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon iemand van mid-20 op je laten klimmen.
VS zal wel voor Ajax zijn.quote:Op zondag 7 april 2013 22:13 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dramatische sidenote.
Dit allemaal speelt met op de achtergrond een 21ste eeuws Nederland waar er spanningen zijn tussen bepaalde bevolkingsgroepen.
VS heeft eigenlijk een hekel aan moslims en moet huilen bij filmpjes over 9/11 van emotie. Maar de liefde is blind.
In tegenstelling tot de meeste moslims had hij echter zelfspot.quote:Op zondag 7 april 2013 22:13 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dramatische sidenote.
Dit allemaal speelt met op de achtergrond een 21ste eeuws Nederland waar er spanningen zijn tussen bepaalde bevolkingsgroepen.
VS heeft eigenlijk een hekel aan moslims en moet huilen bij filmpjes over 9/11 van emotie. Maar de liefde is blind.
Ik heb genoeg zelfspot, maar dan krijg je hier weer het gezeik dat je constant over moslims/Turken praat.quote:Op zondag 7 april 2013 22:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de meeste moslims had hij echter zelfspot.
Mooi, wanneer neuken?quote:Op zondag 7 april 2013 22:17 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik heb genoeg zelfspot, maar dan krijg je hier weer het gezeik dat je constant over moslims/Turken praat.
Ergo het is nooit goed. Ergo ik heb schijt.
De stad van de kaasmarkt, en natuurlijk op dit moment de stad van het ros.quote:
Uiteraard.quote:
Ik hoop dat VS voorzorgsmaatregelingen neemt dan.quote:Op zondag 7 april 2013 22:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Was nog een item op het journaal over toenemende geslachstziekten onder hommels.
Ik heb een stempelkaart.quote:Op zondag 7 april 2013 22:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Was nog een item op het journaal over toenemende geslachstziekten onder hommels.
Zeker, ik vraag zegeltjes.quote:Op zondag 7 april 2013 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoop dat VS voorzorgsmaatregelingen neemt dan.
Superaids.quote:Op zondag 7 april 2013 22:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb een stempelkaart.
Als die vol is krijg je HIV.
Ach ik heb nooit een SOA gehad nog, dus die hommels doen hun best maar met elkaar.quote:
Mijn ogen.quote:
Ik spaar nu zegeltjes om die vadsige zeug van de Plus reclame te zien grazen in een weide.quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 22:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik spaar nu zegeltjes om die vadsige zeug van de Plus reclame te zien grazen in een weide.
Pretparken zijn eng.quote:Op zondag 7 april 2013 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]Ik kreeg bij de AH Eftelingkortingsbonnen.
Met Marcel Brandsquote:
Dat, en die sfeer die er hangt is eng.quote:Op zondag 7 april 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik durf wel overal in, maar ik word kotsmisselijk, best jammer.
Weet er maar blij mee. Tientallen miljoenen uitgeven en dan heb je uiteindelijk misschien een bekertje.quote:
Oh ja die krijsende kinderen hoeven van mij ook niet. En lang in de rij staan.quote:Op zondag 7 april 2013 22:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat, en die sfeer die er hangt is eng.
Allemaal veel te blije gezinnetjes, bah.
Ik snap dat Ajacieden en Feyenoorders m kunnen waarderen.quote:Op zondag 7 april 2013 22:26 schreef OProg het volgende:
[..]
Weet er maar blij mee. Tientallen miljoenen uitgeven en dan heb je uiteindelijk misschien een bekertje.
Precies, ik ga liever rondscheuren in m'n auto.quote:Op zondag 7 april 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja die krijsende kinderen hoeven van mij ook niet. En lang in de rij staan.
Of gewoon ergens wat drinken. Ook leuk.quote:Op zondag 7 april 2013 22:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, ik ga liever rondscheuren in m'n auto.
Of allebei combineren.quote:Op zondag 7 april 2013 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Of gewoon ergens wat drinken. Ook leuk.
Ja jullie vinden niks leuk.quote:Op zondag 7 april 2013 22:29 schreef Specularium het volgende:
Het is weer gezellig tussen Corrie en VS zo te lezen.
Als je nou ook homo was kreeg je misschien ook wat vrouwelijk aandacht.quote:Op zondag 7 april 2013 22:29 schreef Specularium het volgende:
Het is weer gezellig tussen Corrie en VS zo te lezen.
Oh dat krijgt hij vast wel.quote:Op zondag 7 april 2013 22:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als je nou ook homo was kreeg je misschien ook wat vrouwelijk aandacht.
Miljoenenjacht opgezetquote:Op zondag 7 april 2013 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie kijken wel steeds iets anders dan ik
Nelis approves.quote:
Kijk als je ZO praat, dat vinden vrouwen niet leuk.quote:Op zondag 7 april 2013 22:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze laat ook alles lopen.
Zo dwars door die broek.
ze kiezen nu de belhamelquote:Op zondag 7 april 2013 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Miljoenenjacht opgezetWas het vergeten totdat ik jou zag.
nee een handschoen.quote:
Ik was hier inmiddels van op de hoogte.quote:Op zondag 7 april 2013 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk als je ZO praat, dat vinden vrouwen niet leuk.
Dus je doet het met opzet?quote:Op zondag 7 april 2013 22:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik was hier inmiddels van op de hoogte.
Ranzig.quote:
Ja dat snap ikquote:Op zondag 7 april 2013 22:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Dan is er niets meer aan.
Voor Beckham blijf ik.quote:Op zondag 7 april 2013 22:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Beckham wil dat je blijft.
[ afbeelding ]
Ja ligt er netjes bij in z'n kruis zo te zien.quote:
Daarom. Ik laat jut en jul lekker gaan. Die zijn gewoon vrouwonvriendelijk.quote:Op zondag 7 april 2013 22:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ligt er netjes bij in z'n kruis zo te zien.
Kijk Corrie, ik ben een groot fan van Oboema, Fred Schuit, Theo van Gogh, Boudewijn Buch en W.F Hermans. Dat zijn stuk voor stuk verschrikkelijke mannen dus misschien snap je dan waar het vandaan komt.quote:
Ik neem je wel een keer mee stappen, gister was er ook een enorme spetter, oh oh de handjes begonnen te jeuken.quote:Op zondag 7 april 2013 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Daarom. Ik laat jut en jul lekker gaan. Die zijn gewoon vrouwonvriendelijk.
quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 22:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik neem je wel een keer mee stappen, gister was er ook een enorme spetter, oh oh de handjes begonnen te jeuken.
Kan je niet soppen op lekkere homo mannen dan?quote:
Oh ja dat wel natuurlijk, maar zij niet op mij.quote:Op zondag 7 april 2013 22:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kan je niet soppen op lekkere homo mannen dan?
Heb m'n hand nog wel even laten nederdalen richting z'n boxer, zo lief.
Zo simpel ook, hoppa.
quote:
Moeders zeggen altijd niet kijken met je handjes, maar alles is geoorloofd in de strijd voor worst!quote:Op zondag 7 april 2013 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja dat wel natuurlijk, maar zij niet op mij.
Maar ja, beter dan niksKijken naar mooie mannen is ook leuk.
Misschien moet ik dan maar wat brutaler worden. Anders wordt het nooit meer wat met mij.quote:Op zondag 7 april 2013 22:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Moeders zeggen altijd niet kijken met je handjes, maar alles is geoorloofd in de strijd voor worst!
Ach je mag gerust aan mannen zitten als vrouw, vinden ze niet erg.quote:Op zondag 7 april 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan maar wat brutaler worden. Anders wordt het nooit meer wat met mij.
Nee klopt, ze mogen ook wel vaker het initiatief nemen.quote:Op zondag 7 april 2013 22:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach je mag gerust aan mannen zitten als vrouw, vinden ze niet erg.
Na ja, dat durf ik niet he? Aan mannen zitten als ik die leuk vind. Aan tetten zitten doe ik sowieso niet.quote:Op zondag 7 april 2013 22:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach je mag gerust aan mannen zitten als vrouw, vinden ze niet erg.
Net zoals ik regelmatig tetten van vrouwen moet knijpen omdat ze dat zo geweldig vinden, als een homo het doet is het leuk maar als een hetero het doet dan is 't aanranding.
Volgens mij was ik zelfs zo dronken dat ik heb lopen zoenen met haar, hm.
Ik help ze af en toe, laatst nog bij lesbo's, dan loop ik naar zo'n vrouw toe en grijp ik haar hand en druk die op de tieten van een andere vrouw, en "voelt het goed?". En voila, een nieuwe liefde is geboren.quote:Op zondag 7 april 2013 22:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee klopt, ze mogen ook wel vaker het initiatief nemen.
Tja moet je dat wel durven he?quote:Op zondag 7 april 2013 22:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee klopt, ze mogen ook wel vaker het initiatief nemen.
Ja ik wil af en toe nog wel eens te diep in het glaasje kijken.quote:Op zondag 7 april 2013 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Na ja, dat durf ik niet he? Aan mannen zitten als ik die leuk vind. Aan tetten zitten doe ik sowieso niet.
En je was wel heel ver heen he
quote:Op zondag 7 april 2013 22:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik help ze af en toe, laatst nog bij lesbo's, dan loop ik naar zo'n vrouw toe en grijp ik haar hand en druk die op de tieten van een andere vrouw, en "voelt het goed?". En voila, een nieuwe liefde is geboren.
Ze gingen de hele avond zoenen enzo, mijn goede daad.
Dat is wel heel makkelijkquote:Op zondag 7 april 2013 22:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik help ze af en toe, laatst nog bij lesbo's, dan loop ik naar zo'n vrouw toe en grijp ik haar hand en druk die op de tieten van een andere vrouw, en "voelt het goed?". En voila, een nieuwe liefde is geboren.
Ze gingen de hele avond zoenen enzo, mijn goede daad.
Sowieso, ze stonden steeds naar elkaar te staren en ik was het zat dus ik sleepte haar gewoon naar de ander toe. Kende ze verder niet, maar ik haat mensen die mij irriteren.quote:Op zondag 7 april 2013 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is wel heel makkelijkMoeten ze elkaar wel net leuk vinden anders werkt die truuk niet.
quote:Op zondag 7 april 2013 22:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ik wil af en toe nog wel eens te diep in het glaasje kijken.
Hanneke Groenteman.quote:
Je bent een echte matchmaker dus. Ik denk dat ze je dankbaar warenquote:Op zondag 7 april 2013 22:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sowieso, ze stonden steeds naar elkaar te staren en ik was het zat dus ik sleepte haar gewoon naar de ander toe. Kende ze verder niet, maar ik haat mensen die mij irriteren.
Dus "hop, be done with it".
Dat is Hans van der Togt hoor.quote:Op zondag 7 april 2013 22:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hanneke Groenteman.
Hoe diep kan je zinken Tem, hoe diep.
De link, check de link, de LIIIIIINK!.quote:
Ja maar ze gaven geen pijpbeurt, de arrogante wijven.quote:Op zondag 7 april 2013 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Je bent een echte matchmaker dus. Ik denk dat ze je dankbaar waren
Maar op Hanneke's websait.quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 22:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar ze gaven geen pijpbeurt, de arrogante wijven.
Lekker voor de furries.quote:
Met plezier waarschijnlijk.quote:Op zondag 7 april 2013 22:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan Karl Noten een puntje aan zuigen.
Met Leontien.quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 22:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Karl trok zich hard af bij de Minimoppentrommel.
Bwehehequote:Op zondag 7 april 2013 23:00 schreef Karina het volgende:
Ik krijg nu een heel ander beeld bij die moppentrommel
Het is juist prima, een herinnering dat we niet de enige cynische klootzakken zijn.quote:
Het lijkt wel alsof ze zich allemaal hier verzamelen ja.quote:Op zondag 7 april 2013 23:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is juist prima, een herinnering dat we niet de enige cynische klootzakken zijn.
En wij kuise mods dienen ze binnen de perken te houden.quote:Op zondag 7 april 2013 23:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof ze zich allemaal hier verzamelen ja.
Ja vooral dat kuise inderdaadquote:Op zondag 7 april 2013 23:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En wij kuise mods dienen ze binnen de perken te houden.
Precies, we need moar manly nude pics.quote:
Dat ja en wat meer aktie en zo. Dat fokken is ook zo slecht voor je liefdesleven.quote:Op zondag 7 april 2013 23:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, we need moar manly nude pics.
wil je soms een pijnlijke dood sterven?quote:Op zondag 7 april 2013 23:12 schreef Karina het volgende:
Ik ga toch zo naar bed, klein stukje Rayman en dan is het wel genoeg geweest.
Vroeger keek ik het altijd. VOnd ik het nog leuk ook. Anders maar even zappen jaquote:Op zondag 7 april 2013 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wil je soms een pijnlijke dood sterven?
Ik vind ZO:Raymann niet zo. Hij had vroeger wel leukere programma's.quote:Op zondag 7 april 2013 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Vroeger keek ik het altijd. VOnd ik het nog leuk ook. Anders maar even zappen ja
Seinfeld gevonden op CC. Net leuk voor een kwartiertje.quote:Op zondag 7 april 2013 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind ZO:Raymann niet zo. Hij had vroeger wel leukere programma's.
quote:Op zondag 7 april 2013 23:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Seinfeld gevonden op CC. Net leuk voor een kwartiertje.
Ik heb dat nog nooit gekeken dus beetje lastig om er nu mee te beginnen.quote:Op zondag 7 april 2013 23:24 schreef Specularium het volgende:
Breaking Bad op 3, het begint nu weer goed te worden.
Er wordt teveel over geluld, daarom is het wat gehyped.quote:Op zondag 7 april 2013 23:28 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gekeken dus beetje lastig om er nu mee te beginnen.
Dank uquote:
Niets ernstigs hoop ikquote:Op maandag 8 april 2013 12:45 schreef Karina het volgende:
Nou ik ben nu een beetje ziek, straks naar de huisarts.
Terugkerend thema???quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 16:06 schreef OProg het volgende:
Als we niks meer horen wel reden om zorgen te hebben vrees ik.
Ok. Was maar een grapje hoor.quote:Op maandag 8 april 2013 16:12 schreef Uccie het volgende:
[..]Zeg hou eens op, ik hoor al genoeg enge dingen de laatste tijd
Ja dat snapte ik welquote:
quote:Op maandag 8 april 2013 16:30 schreef Kentoet het volgende:
Je zou voor de combo kunnen gaan, kippeling.
quote:Op maandag 8 april 2013 16:30 schreef Kentoet het volgende:
Je zou voor de combo kunnen gaan, kippeling.
quote:Stop In The Name Of Love
20:25 - 21:25
De tweede stop die de bus maakt is in het Noord-Brabantse klompenmakersdorp Liempde. Het dorp ligt in het mooie natuurgebied Het Groene Woud. Een groot contrast met de drukte van de stad die de dames gewend zijn. Bij aankomst blijkt de gastvrijheid van de dorpsbewoners overweldigend. Niet alleen komen honderden mensen de meiden uit de stad welkom heten, maar er wordt ook een gigantisch feest georganiseerd ter ere van hun komst. De twee vrijgezelle mannen die het stel opwachten zijn Ad en Roy. Ad is de 37-jarige eigenaar van de dorpskroeg. Hij is een rustige en sociale Brabander, maar wel eentje die weet wat hij wil. Maar is hij opgewassen tegen de pit die deze meiden uit de stad in zich hebben? Roy is een 28-jarige creatieve romanticus. Al vanaf het moment van aankomst lijkt de 36-jarige Mandy uit Amsterdam hem te willen strikken. Maar zal het leeftijdsverschil niet te groot blijken? En zal de moeder van Roy de relatie wel goedkeuren? Zal de bus onverrichterzake weer doorrijden, of kiest één van de meiden ervoor om in Liempde achter te blijven om te bekijken of deze liefde kans heeft?
Oh bagger-tvquote:Op maandag 8 april 2013 16:32 schreef OProg het volgende:
Ik wil vanaaf wel ff VI kijken maar wil deze shit eigenlijk ook wel ff voor een stukje zien.
[..]
Gecondoleerd.quote:Op maandag 8 april 2013 16:32 schreef OProg het volgende:
Ik wil vanaaf wel ff VI kijken maar wil deze shit eigenlijk ook wel ff voor een stukje zien.
[..]
Ik hou eigenlijk wel van hele slechte bagger-tv.quote:Op maandag 8 april 2013 16:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh bagger-tv
Ik maak wel een samenvatting voor je
Om het scenario wat realisme te geven zou er een verhaallijn kunnen komen dat Tinco AIDS krijgt.quote:
Ja want je komt mij nooit tegen in die bagger-tv topicsquote:Op maandag 8 april 2013 16:36 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik hou eigenlijk wel van hele slechte bagger-tv.
Daarom zie ik vanavond ook weer een stukje Spangas.
Ik kom jou uitsluitend in al die topics tegen.quote:Op maandag 8 april 2013 16:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja want je komt mij nooit tegen in die bagger-tv topics
quote:Op maandag 8 april 2013 16:45 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik kom jou uitsluitend in al die topics tegen.
Zie nu dat er ook een Sabotage-topic is. Wat een tyfus was dat zeg.
RTL Boulevardquote:Op maandag 8 april 2013 16:49 schreef Specularium het volgende:
Ík hou van die regelmaat doordeweeks vanaf het 6 uur nieuws, Spangas, DWDD, iets ertussen, PowNews en P en W.
Bevalt het goed, de Turk uithangen?quote:Op maandag 8 april 2013 16:49 schreef Specularium het volgende:
Denk dat ik vanavond weer een waterpijpje ga doen bij VI.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |