Eigen schuld, jij had geen zin.quote:Op zondag 7 april 2013 21:48 schreef Specularium het volgende:
Bijna vol, kan er weer een fatsoenlijke TT komen.
Fred.quote:
Zo onaardig.quote:
Tros opgelicht?quote:Op zondag 7 april 2013 21:54 schreef Uccie het volgende:
Kijkt iemand eigenlijk dat opgelicht programma?
beer en fretten... een verdwaald fauna topic?quote:
Ja m'n mediterrane fuckbuddy is pleite, dus dan maar hier.quote:
Nee op SBS over mensen die in het buitenland zijn opgelichtquote:
En toen hebben jullie hem met Kerstmis opgepeuzeld?quote:Op zondag 7 april 2013 21:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Mijn konijn heette vroeger krijgertje.
Maar dat was omdat ik die voor mijn verjaardag had gekregen
Je gaat toch niet zeggen dat je echt een fret hebt?quote:
Ah balen man.quote:Op zondag 7 april 2013 21:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja m'n mediterrane fuckbuddy is pleite, dus dan maar hier.
Fantasie fuckbuddyquote:Op zondag 7 april 2013 21:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja m'n mediterrane fuckbuddy is pleite, dus dan maar hier.
Ahhh, wil jij m'n fretje zien?quote:Op zondag 7 april 2013 21:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat je echt een fret hebt?
En nog steeds blijf je onze relatie ontkennen.quote:
Ventiel schoot los...zo het raam uitquote:
Dat zou ik ze nooit vergeven hebben.quote:Op zondag 7 april 2013 21:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
En toen hebben jullie hem met Kerstmis opgepeuzeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Gezellig samen schoppen en kletsen.quote:Op zondag 7 april 2013 21:57 schreef Tem het volgende:
Ohjee, Corrie Veerkamp gaat weer in de gay best friend modus.
Jullie zijn altijd onaardig tegen VS.quote:Op zondag 7 april 2013 21:57 schreef Tem het volgende:
Ohjee, Corrie Veerkamp gaat weer in de gay best friend modus.
Ik schop graag.quote:
Ah, fretje vleeskroket dus. Nee, ik sla maar eens over denk ik.quote:
Daarom smeer ik ze ook af en toe een ban aan.quote:
Ik ben niet bejaard daar kom jij nog wel achter.quote:Op zondag 7 april 2013 21:59 schreef Tem het volgende:
[..]
VS is een notaire bejaardenhater maar daar kom je nog wel achter.
Lekkere typo idd.quote:Op zondag 7 april 2013 21:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik schop graag.
Het liefste tegen kwetsbare schenen.
quote:Op zondag 7 april 2013 21:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom smeer ik ze ook af en toe een ban aan.
Zozo, wat wordt de date?quote:Op zondag 7 april 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben niet bejaard daar kom jij nog wel achter.
Nee niet met Temquote:
In Rotterdam.quote:Op zondag 7 april 2013 22:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Waar loopt het grootste tuig rond...in POL of hier?
Mijn ultieme modskills zorgen ervoor dat POL brandschoon is.quote:Op zondag 7 april 2013 22:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Waar loopt het grootste tuig rond...in POL of hier?
Je DWDD-dates?quote:Op zondag 7 april 2013 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee niet met TemDie is al voorzien. Ik heb een getuige, 2 zelfs, die kunnen vertellen dat ik geen bejaarde ben.
Je bent gewoon een leuke dame, en daar is de kous mee af.quote:Op zondag 7 april 2013 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee niet met TemDie is al voorzien. Ik heb een getuige, 2 zelfs, die kunnen vertellen dat ik geen bejaarde ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |