Gewoon iemand van mid-20 op je laten klimmen.quote:Op zondag 7 april 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
Tja ik val niet zo op oudere herenMet of zonder last van prostaat.
Dramatische sidenote.quote:Op zondag 7 april 2013 22:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er was eens een lekkere Turk, en er was eens VS, op een gegeven moment kregen ze wat met elkaar, en daarna niet meer. Ze leefden nog lang en ongelukkig.
Is wel nodig met die giga tetters.quote:Op zondag 7 april 2013 22:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon iemand van mid-20 op je laten klimmen.
Klimmen is niet nodig hoor, zo dik ben ik niet.quote:Op zondag 7 april 2013 22:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon iemand van mid-20 op je laten klimmen.
VS zal wel voor Ajax zijn.quote:Op zondag 7 april 2013 22:13 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dramatische sidenote.
Dit allemaal speelt met op de achtergrond een 21ste eeuws Nederland waar er spanningen zijn tussen bepaalde bevolkingsgroepen.
VS heeft eigenlijk een hekel aan moslims en moet huilen bij filmpjes over 9/11 van emotie. Maar de liefde is blind.
In tegenstelling tot de meeste moslims had hij echter zelfspot.quote:Op zondag 7 april 2013 22:13 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dramatische sidenote.
Dit allemaal speelt met op de achtergrond een 21ste eeuws Nederland waar er spanningen zijn tussen bepaalde bevolkingsgroepen.
VS heeft eigenlijk een hekel aan moslims en moet huilen bij filmpjes over 9/11 van emotie. Maar de liefde is blind.
Ik heb genoeg zelfspot, maar dan krijg je hier weer het gezeik dat je constant over moslims/Turken praat.quote:Op zondag 7 april 2013 22:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de meeste moslims had hij echter zelfspot.
Mooi, wanneer neuken?quote:Op zondag 7 april 2013 22:17 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik heb genoeg zelfspot, maar dan krijg je hier weer het gezeik dat je constant over moslims/Turken praat.
Ergo het is nooit goed. Ergo ik heb schijt.
De stad van de kaasmarkt, en natuurlijk op dit moment de stad van het ros.quote:
Uiteraard.quote:
Ik hoop dat VS voorzorgsmaatregelingen neemt dan.quote:Op zondag 7 april 2013 22:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Was nog een item op het journaal over toenemende geslachstziekten onder hommels.
Ik heb een stempelkaart.quote:Op zondag 7 april 2013 22:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Was nog een item op het journaal over toenemende geslachstziekten onder hommels.
Zeker, ik vraag zegeltjes.quote:Op zondag 7 april 2013 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoop dat VS voorzorgsmaatregelingen neemt dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |