Superaids.quote:Op zondag 7 april 2013 22:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb een stempelkaart.
Als die vol is krijg je HIV.
Ach ik heb nooit een SOA gehad nog, dus die hommels doen hun best maar met elkaar.quote:
Mijn ogen.quote:
Ik spaar nu zegeltjes om die vadsige zeug van de Plus reclame te zien grazen in een weide.quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 22:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik spaar nu zegeltjes om die vadsige zeug van de Plus reclame te zien grazen in een weide.
Pretparken zijn eng.quote:Op zondag 7 april 2013 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]Ik kreeg bij de AH Eftelingkortingsbonnen.
Met Marcel Brandsquote:
Dat, en die sfeer die er hangt is eng.quote:Op zondag 7 april 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik durf wel overal in, maar ik word kotsmisselijk, best jammer.
Weet er maar blij mee. Tientallen miljoenen uitgeven en dan heb je uiteindelijk misschien een bekertje.quote:
Oh ja die krijsende kinderen hoeven van mij ook niet. En lang in de rij staan.quote:Op zondag 7 april 2013 22:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat, en die sfeer die er hangt is eng.
Allemaal veel te blije gezinnetjes, bah.
Ik snap dat Ajacieden en Feyenoorders m kunnen waarderen.quote:Op zondag 7 april 2013 22:26 schreef OProg het volgende:
[..]
Weet er maar blij mee. Tientallen miljoenen uitgeven en dan heb je uiteindelijk misschien een bekertje.
Precies, ik ga liever rondscheuren in m'n auto.quote:Op zondag 7 april 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja die krijsende kinderen hoeven van mij ook niet. En lang in de rij staan.
Of gewoon ergens wat drinken. Ook leuk.quote:Op zondag 7 april 2013 22:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, ik ga liever rondscheuren in m'n auto.
Of allebei combineren.quote:Op zondag 7 april 2013 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Of gewoon ergens wat drinken. Ook leuk.
Ja jullie vinden niks leuk.quote:Op zondag 7 april 2013 22:29 schreef Specularium het volgende:
Het is weer gezellig tussen Corrie en VS zo te lezen.
Als je nou ook homo was kreeg je misschien ook wat vrouwelijk aandacht.quote:Op zondag 7 april 2013 22:29 schreef Specularium het volgende:
Het is weer gezellig tussen Corrie en VS zo te lezen.
Oh dat krijgt hij vast wel.quote:Op zondag 7 april 2013 22:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als je nou ook homo was kreeg je misschien ook wat vrouwelijk aandacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |