quote:Op zondag 7 april 2013 22:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Karl trok zich hard af bij de Minimoppentrommel.
Bwehehequote:Op zondag 7 april 2013 23:00 schreef Karina het volgende:
Ik krijg nu een heel ander beeld bij die moppentrommel
Het is juist prima, een herinnering dat we niet de enige cynische klootzakken zijn.quote:
Het lijkt wel alsof ze zich allemaal hier verzamelen ja.quote:Op zondag 7 april 2013 23:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is juist prima, een herinnering dat we niet de enige cynische klootzakken zijn.
En wij kuise mods dienen ze binnen de perken te houden.quote:Op zondag 7 april 2013 23:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof ze zich allemaal hier verzamelen ja.
Ja vooral dat kuise inderdaadquote:Op zondag 7 april 2013 23:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En wij kuise mods dienen ze binnen de perken te houden.
Precies, we need moar manly nude pics.quote:
Dat ja en wat meer aktie en zo. Dat fokken is ook zo slecht voor je liefdesleven.quote:Op zondag 7 april 2013 23:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, we need moar manly nude pics.
wil je soms een pijnlijke dood sterven?quote:Op zondag 7 april 2013 23:12 schreef Karina het volgende:
Ik ga toch zo naar bed, klein stukje Rayman en dan is het wel genoeg geweest.
Vroeger keek ik het altijd. VOnd ik het nog leuk ook. Anders maar even zappen jaquote:Op zondag 7 april 2013 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wil je soms een pijnlijke dood sterven?
Ik vind ZO:Raymann niet zo. Hij had vroeger wel leukere programma's.quote:Op zondag 7 april 2013 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Vroeger keek ik het altijd. VOnd ik het nog leuk ook. Anders maar even zappen ja
Seinfeld gevonden op CC. Net leuk voor een kwartiertje.quote:Op zondag 7 april 2013 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind ZO:Raymann niet zo. Hij had vroeger wel leukere programma's.
quote:Op zondag 7 april 2013 23:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Seinfeld gevonden op CC. Net leuk voor een kwartiertje.
Ik heb dat nog nooit gekeken dus beetje lastig om er nu mee te beginnen.quote:Op zondag 7 april 2013 23:24 schreef Specularium het volgende:
Breaking Bad op 3, het begint nu weer goed te worden.
Er wordt teveel over geluld, daarom is het wat gehyped.quote:Op zondag 7 april 2013 23:28 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gekeken dus beetje lastig om er nu mee te beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |