hoezo?quote:Op zondag 7 april 2013 20:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
Tis maar goed dat ik er morgen niet ben...
Plan B is ook heel belangrijk!quote:Op zondag 7 april 2013 21:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij heeft een baanik heb niet eens een opleiding. Wel een eventueel plan b
Ja.quote:
Dus ik mis de Horkmobiel?quote:Op zondag 7 april 2013 21:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
We zitten in m'n leenautotjem'n bak is nog niet klaar
Ach, je kunt hem aan het einde van de straat parkeren.quote:Op zondag 7 april 2013 22:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Helaas, het wordt de Skoda variant van de Volkswagen Up________! Dus.
Vorige keer stond ik met m'n station op de laatste plek voor de kroegquote:Op zondag 7 april 2013 22:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach, je kunt hem aan het einde van de straat parkeren.
Ik ben er al eerder.quote:Op zondag 7 april 2013 22:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vorige keer stond ik met m'n station op de laatste plek voor de kroegik hoop weer op mazzel
Ja, ik gok hier op een uur of 6/half 7, we eten onderweg even ergens wat en spits enzoquote:Op zondag 7 april 2013 22:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben er al eerder.![]()
Eerste keer dat mijn auto naar Henk gaat.
Ah ja, dat is wel een goeiequote:Op zondag 7 april 2013 22:09 schreef Greys het volgende:
En anders dus ff meteen na de spoorwegovergang half op de stoep gaan staan.
Zo ergens bij een gifgroene Smart
Zoals meneer Muis vorige keer reed moet dat vóór de spoorwegovergang zijn.quote:Op zondag 7 april 2013 22:09 schreef Greys het volgende:
En anders dus ff meteen na de spoorwegovergang half op de stoep gaan staan.
Zo ergens bij een gifgroene Smart
Bwehehehe dat was echt lol ja bij jou daar voor de deur, zo tussen de voordeur en de boom, hatsee, prak, Smart.quote:Op zondag 7 april 2013 22:12 schreef Cat22 het volgende:
Greys, ik zag vandaag bij een van de buurhuizen een ingeparkeerde Smart voor de voordeur.
achterkant valt wel mee heur.quote:Op zondag 7 april 2013 22:15 schreef Toekito het volgende:
Je mag me ook ophalen hoor Greysmaar ga eerst met ldg naar cs dus succes.....is een chaos voor auto's daar.
Via de oprit van de buren.quote:Op zondag 7 april 2013 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Bwehehehe dat was echt lol ja bij jou daar voor de deur, zo tussen de voordeur en de boom, hatsee, prak, Smart.
quote:Op zondag 7 april 2013 22:22 schreef Toekito het volgende:
Ik was er dinsdag ofzo Ren en het was chaos
Aan de achterkant? Nooit problemen gehad eigkquote:Op zondag 7 april 2013 22:22 schreef Toekito het volgende:
Ik was er dinsdag ofzo Ren en het was chaos
oh zijn ze eindelijk bezig dat lelijke blauwe gedrocht af te breken? Fijnquote:Op zondag 7 april 2013 22:26 schreef Toekito het volgende:
Komt doordat ze bezig zijn het oude pleintje en de politie enzo af te breken en er weinig plek voor taxi's is......en raadt eens. Die gasten staan overdwars daar enzo
Goede tipquote:Op zondag 7 april 2013 22:12 schreef Greys het volgende:
Ja maar Hork gaat, zoals het klinkt, eerst kijken of er VOOR de kroeg plekken zijn
Dus dan moet ie terug ná de spoorweg
Maar idd, als je van de snelwegkant komt en er zijn pal voor de kroeg geen plekken, rijd dan niet door, maar keer ff en zet hem aan de andere kant van het spoor. Is alsnog maar 20 stappen lopen ofzo
loopafstand is ook relatiefquote:
quote:Op zondag 7 april 2013 22:33 schreef Greys het volgende:
Ik heb in al die jaren () nog nooit NIET kunnen parkeren bij de spoorwegovergang
En die parkeerplaats wordt s'avonds niet afgesloten? Want die discussie heb ik ook al eens langs zien komen.quote:
Nope. Ik parkeer er al een jaar of twee (parkeerterrein bij het linker groene rondje) en het is mij tot nu toe prima bevallen. Maar resultaten uit het verleden bieden wellicht geen garanties voor de toekomstquote:Op zondag 7 april 2013 22:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En die parkeerplaats wordt s'avonds niet afgesloten? Want die discussie heb ik ook al eens langs zien komen.
Als ik er niet uit kan dan leg ik me wel achter de bar op wat bierviltjes of zo.quote:Op zondag 7 april 2013 22:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope. Ik parkeer er al een jaar of twee (parkeerterrein bij het linker groene rondje) en het is mij tot nu toe prima bevallen. Maar resultaten uit het verleden bieden wellicht geen garanties voor de toekomst
Jij ookquote:
Ja dat wordt grappigquote:Op zondag 7 april 2013 22:47 schreef Murmeli het volgende:
mensen die niet op minder dan 300 m van t halve maatje wonen
![]()
Ik denk dat Henk morgen wel ff staat te kijken hoe ik nou weer bij jullie verzeild ben geraakt.
quote:Op zondag 7 april 2013 22:48 schreef Toekito het volgende:
Of je slaapt hier cat. Ik slaap wel vaker op de bank dus no probs
quote:Op zondag 7 april 2013 22:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Ik ga ervanuit dat ik gewoon naar huis kan. En als een Eckte schijtlijster zoek naar een plekje op de stoep.
Ohquote:Op zondag 7 april 2013 22:52 schreef Murmeli het volgende:
Haha ja, best wel. Al verdien ik momenteel echt niet de kwalificatie vaste klant hoor. Kwam er vorige zomer vooral omdat ik toen iets had met iemand die daar woont zo ongeveer.
it wasn't mequote:Op zondag 7 april 2013 22:52 schreef Murmeli het volgende:
Haha ja, best wel. Al verdien ik momenteel echt niet de kwalificatie vaste klant hoor. Kwam er vorige zomer vooral omdat ik toen iets had met iemand die daar woont zo ongeveer.
Jups en volgens mij stuurt Google je nog om ookquote:Op zondag 7 april 2013 22:51 schreef Murmeli het volgende:
Oh das best te doen. Handig als je de metro mist
Aw koetsjie koetsjiequote:Op zondag 7 april 2013 22:55 schreef sp3c het volgende:
ik wil het niet echt weten maar fok! it ... ik heb de aandacht nodig
Dat duurt nog zo lang............en wat nou als ze me in de dierentuin houden, bel je het dan door?quote:
Ow ja, dat kan natuurlijk niet!quote:
En dan gaan we het daarna er hier over hebben!quote:
Uiteraardquote:Op zondag 7 april 2013 23:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan gaan we het daarna er hier over hebben!![]()
![]()
Als je het vertelt, zeker in een grotere groep, kun je er nooit 100% vanuit gaan dat het niet openbaar verschijnt [/ervaring]. Ik ben daar dan ook altijd erg voorzichtig in.quote:Op zondag 7 april 2013 23:05 schreef Murmeli het volgende:
Uhhh.... Neej, doe maar niet hehehe.... FOK is zo openbaar enzo. Denk dat de ex dat niet zo geslaagd vindt. Ik ook niet trouwens.
Goed van ons héquote:Op zondag 7 april 2013 23:07 schreef Greys het volgende:
Godsamme, jullie weten ook iemand vertrouwen te winnen echt he?
Mwah, ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand echte namen van exen enzo online gaat gooien vanuit de sjoelclub hoor. Maar dan ook echt NOOIT. Of was het een grapje?quote:Op zondag 7 april 2013 23:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je het vertelt, zeker in een grotere groep, kun je er nooit 100% vanuit gaan dat het niet openbaar verschijnt [/ervaring]. Ik ben daar dan ook altijd erg voorzichtig in.
jou geheim ruilen voor 1 van de drie van mij?quote:Op zondag 7 april 2013 23:05 schreef Murmeli het volgende:
Uhhh.... Neej, doe maar niet hehehe.... FOK is zo openbaar enzo. Denk dat de ex dat niet zo geslaagd vindt. Ik ook niet trouwens.
Nee, niet vanuit de sjoelclub maar ik hoor soms wel verhalen van mensen (in PM) die ze eigenlijk niet door mogen vertellen maar dan toch mij delen.quote:Op zondag 7 april 2013 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand echte namen van exen enzo online gaat gooien vanuit de sjoelclub hoor. Maar dan ook echt NOOIT. Of was het een grapje?
Zelfs de foto's die gemaakt worden komen in een aparte bucket Murmel, die worden niet online gemikt. Kan je van op aan.
en niet van dat mietige hequote:Op zondag 7 april 2013 23:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
jou geheim ruilen voor 1 van de drie van mij?
Ik was hetquote:Op zondag 7 april 2013 23:07 schreef Greys het volgende:
Godsamme, jullie weten ook iemand vertrouwen te winnen echt he?
SHOOOOOTgun!!!!quote:Op zondag 7 april 2013 23:10 schreef Monopoly het volgende:
Wij hebben er zin inwij komen met de metro vanuit Den Haag.
Morgen Brand even sms'en of we terug kunnen met de Brandtaxi
ElisaBquote:Op zondag 7 april 2013 23:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik was het
Niet tegen mijn beeb vertellen hoor
Nog geen idee, we eten hier samen en ik denk dat we er rond 19.00 wel zijn, wellicht iets eerder.quote:
Beeb weet het allang heur.quote:Op zondag 7 april 2013 23:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik was het
Niet tegen mijn beeb vertellen hoor
LIF / Hartpatiënten op FOK! #2quote:Op zondag 7 april 2013 23:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
en niet van dat mietige he
gewoon op het forum ... alledrie
hmz ... ok ... daar kan ik dus helemaal niets meequote:Op zondag 7 april 2013 23:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nog geen idee, we eten hier samen en ik denk dat we er rond 19.00 wel zijn, wellicht iets eerder.
quote:Op zondag 7 april 2013 23:15 schreef sp3c het volgende:
ja als iedereen behalve sp3c het al weet dan is het dus geen geheim he
PETER!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:37 schreef Peter het volgende:
Vorig topic: ONZ / [HOMO] 2809 - Gemekker op het balkon. Mét een biertje erbij.
aaaah GMTAquote:
van mij? Soms absoluut vandaar deels die Nickname en deels omdat het thuis een boksring was en JJDJ me daarom Toek noemt al sinds we 10 zijn ofzo.quote:Op zondag 7 april 2013 23:17 schreef Murmeli het volgende:
Oh dan klopte mijn associatie met bokito dus wel.
Die heb ik een kwartiertje geleden al gedmd of ie ook nog komt toevalligquote:Op zondag 7 april 2013 23:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
hmz ... ok ... daar kan ik dus helemaal niets mee
waar is Peter?
quote:Op zondag 7 april 2013 23:19 schreef Toekito het volgende:
Cat je bekijkt het maar ik krijg die stropdas niet geknoopt. Overhemd en daar zal je het mee moeten doen.
Dan laat dat overhemd ook maar zitten.quote:Op zondag 7 april 2013 23:19 schreef Toekito het volgende:
Cat je bekijkt het maar ik krijg die stropdas niet geknoopt. Overhemd en daar zal je het mee moeten doen.
Zullen we elkaar voor de zekerheid voortaan ook maar bij de username noemen in de kroeg voortaan?quote:Op zondag 7 april 2013 23:20 schreef RenRen- het volgende:
Ik denk he, dat je voortaan maar niks meer moet vertellen over jezelf want misschien komt het op de internet!
Pseudoniemen.quote:Op zondag 7 april 2013 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Zullen we elkaar voor de zekerheid voortaan ook maar bij de username noemen in de kroeg voortaan?
Gaan we dat dan niet doen? [verward is]quote:Op zondag 7 april 2013 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Zullen we elkaar voor de zekerheid voortaan ook maar bij de username noemen in de kroeg voortaan?
het begint om half 8 toch?quote:Op zondag 7 april 2013 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, want dan ben jij er pas om kwart over acht
Jij de Chriet, ik de zachte Gquote:
Ik luister ook naar Renquote:Op zondag 7 april 2013 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
ik doe dat altijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
jjdj is de grootste minkukel uit 0162 en mijn neefje en PR-joker van FOK!sport en voorheen postbode enzulks.quote:Op zondag 7 april 2013 23:21 schreef Murmeli het volgende:
Wie is jjdj?
Ik vind je nick, ondanks de associatie met bokito, best cute.
Wil een deal met je sluiten ipv een gewoon overhemd dan 1 die beetje wat weg heb van die van aad van toor.quote:Op zondag 7 april 2013 23:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan laat dat overhemd ook maar zitten.![]()
()
I love it when a plan wordt ingewikkeldquote:Op zondag 7 april 2013 23:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
het begint om half 8 toch?
ik ben er voor half 8
en maak het niet ingewikkelder dan het hoeft te zijn mens ... tsss ... pfffff
Gewoon overhemd! Please?quote:Op zondag 7 april 2013 23:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
jjdj is de grootste minkukel uit 0162 en mijn neefje en PR-joker van FOK!sport en voorheen postbode enzulks.
[..]
Wil een deal met je sluiten ipv een gewoon overhemd dan 1 die beetje wat weg heb van die van aad van toor.
je zat er op te wachten om het te kunnen gebruiken maar je koos het verkeerde momentquote:
Neee doequote:Op zondag 7 april 2013 23:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
jjdj is de grootste minkukel uit 0162 en mijn neefje en PR-joker van FOK!sport en voorheen postbode enzulks.
[..]
Wil een deal met je sluiten ipv een gewoon overhemd dan 1 die beetje wat weg heb van die van aad van toor.
Jankzak.quote:Op zondag 7 april 2013 23:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
je zat er op te wachten om het te kunnen gebruiken maar je koos het verkeerde moment
jammer is dat
heel
erg
Aandachttrekker!quote:
quote:
Trust!quote:Op zondag 7 april 2013 23:33 schreef RenRen- het volgende:
Ik ga slapen want fiets moet werken. Kusje!
quote:Op zondag 7 april 2013 23:37 schreef Cat22 het volgende:
Ik duik er ook in zodat ik morgen frips en fruitig achter de sjoelbak kan staan.
Jij bent groter dan ik, misschien moet je niet constant op je knieën gaan liggen als je me ziet, dan klopt het perspectief wat beter.quote:Op zondag 7 april 2013 23:45 schreef sp3c het volgende:
that's right I said it!
Greys is a giant!!!!!!!!!!!!!!!!11!!einz!!!!!
en ik ben een baas
Awww!quote:Op zondag 7 april 2013 23:55 schreef Peter het volgende:
ik ben er niet bij morgen, heb de afgelopen 7 dagen denk ik zo maar 3 keer thuis gegeten
can't help itquote:Op zondag 7 april 2013 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij bent groter dan ik, misschien moet je niet constant op je knieën gaan liggen als je me ziet, dan klopt het perspectief wat beter.
damn bro, hoe moet ik de weg nu vindenquote:Op zondag 7 april 2013 23:55 schreef Peter het volgende:
ik ben er niet bij morgen, heb de afgelopen 7 dagen denk ik zo maar 3 keer thuis gegeten
Tot morgen sp3c.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 8 april 2013 00:28 schreef littledrummergirl het volgende:
toek ik hou van je![]()
en dankjewel allemaal
quote:Op maandag 8 april 2013 11:59 schreef Cat22 het volgende:
Planning voor vandaag: Olli's halen voor collega, bankhangen, koffie drinken met die ouwe vrouw van zuid, sjoelen!
Rot snel een eind op mang. Je laat niemand winnen bij het sjoelen. Sjoelen is oorlog. Denk jij dat dit een spelletje is?quote:Op maandag 8 april 2013 00:20 schreef Cobra4 het volgende:
Is het bij sjoelen nog verplicht om jarigen te laten winnen?
Feli littledrummergirl!
neuhquote:Op maandag 8 april 2013 00:20 schreef Cobra4 het volgende:
Is het bij sjoelen nog verplicht om jarigen te laten winnen?
Feli littledrummergirl!
Ik mis 'eten met de meest charmante tafeldame'quote:
ssssssssst dat hoeft niet iedereen te weten.quote:Op maandag 8 april 2013 12:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik mis 'eten met de meest charmante tafeldame'
quote:Op maandag 8 april 2013 12:35 schreef littledrummergirl het volgende:
eehm mijn +3 is ondertussen een +4
nee hoe meer zielen enzoquote:Op maandag 8 april 2013 12:35 schreef Toekito het volgende:
[..]straks is het LDG dr hele vriendenclubje en een paar FOK!kers
Mooi! Versche FOK!kers.quote:Op maandag 8 april 2013 12:35 schreef Toekito het volgende:
[..]straks is het LDG dr hele vriendenclubje en een paar FOK!kers
een natte potquote:Op maandag 8 april 2013 12:39 schreef LompeHork het volgende:
Botte gorilla? Is dat zoiets als een lompe hork? Zo ja: goede zaak.
Zou je denken? Ik schijn er al 1 te kennenquote:
twee ondertussenquote:Op maandag 8 april 2013 12:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
Zou je denken? Ik schijn er al 1 te kennen
Synchroon kriebelquote:
ik kom wel even grabbelen in je broek, tegen de kriebel.quote:
Wij doen het nog even rustig aan nu.quote:Op maandag 8 april 2013 14:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Synchroon kriebel![]()
Over anderhalf uur vertrek ik.
Volgens mij is vacature al ingevuld.quote:Op maandag 8 april 2013 14:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik kom wel even grabbelen in je broek, tegen de kriebel.
Oehquote:Op maandag 8 april 2013 14:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik kom wel even grabbelen in je broek, tegen de kriebel.
Dus als het goed is dubbel feest vanavond?quote:Op maandag 8 april 2013 14:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wij doen het nog even rustig aan nu.
Half in bed, ik wacht al een uurtje of 2-3 op de uitslag van mijn examen, de telefoon wordt in de gaten gehouden.
Zo nog even soepje maken, supernice.
Oh en knuffelen natuurlijk
Ik hoop hetquote:Op maandag 8 april 2013 14:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dus als het goed is dubbel feest vanavond?
we worden beroemdquote:Op maandag 8 april 2013 14:12 schreef Greys het volgende:
Waarschijnlijk krijgen we één van de volgende keren (zal op tijd gezegd worden) bezoek van FOK!tv tijdens de FOK!sjoelclub
Stefan ja?quote:Op maandag 8 april 2013 14:12 schreef Greys het volgende:
Waarschijnlijk krijgen we één van de volgende keren (zal op tijd gezegd worden) bezoek van FOK!tv tijdens de FOK!sjoelclub
OMG!quote:Op maandag 8 april 2013 14:12 schreef Greys het volgende:
helemaal niet, kriebelen is voor mij. Wat mevrouw mono wil doen is haar zaak maar de ballers zijn voor fietschquote:
quote:
Stefan tegen de sjoeligans: hebben jullie wel eens een hamster in je kont gehad?quote:Op maandag 8 april 2013 14:12 schreef Greys het volgende:
waarom zit jij op je werk op FOK!quote:
met Mir?quote:Op maandag 8 april 2013 14:14 schreef Greys het volgende:
[..]Heeeeeeeeeeel misschien komt ie vanavond vast even kijken.
Gewoon voor de leuk en ter 'research'
quote:Op maandag 8 april 2013 14:12 schreef Greys het volgende:
Ja waarom! Heb je al pindakaas gekoopt?quote:Op maandag 8 april 2013 14:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
waarom zit jij op je werk op FOK!
ze hadden alleen huismerk light. dus nee.quote:Op maandag 8 april 2013 14:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja waarom! Heb je al pindakaas gekoopt?
ik moest meteen aan die mevrouw met die grote bril denkenquote:Op maandag 8 april 2013 14:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Stefan tegen de sjoeligans: hebben jullie wel eens een hamster in je kont gehad?
Hoeveel bakken heeft Henk?quote:Op maandag 8 april 2013 14:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
met Mir?
Wat leukiedereen aan het sjoelen
Bij de ah?quote:Op maandag 8 april 2013 14:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ze hadden alleen huismerk light. dus nee.
Oh nee dat kan echt niet, hoewel....quote:Op maandag 8 april 2013 14:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Stefan tegen de sjoeligans: hebben jullie wel eens een hamster in je kont gehad?
ben niet bij de ah geweest. kan morgen wel eem kijken voor je.quote:
dat kan je die vrouwen niet aandoen.... die bescheuren het van het lachen en breken hun heupquote:
je zou naar de AH gaan voor die wafelsquote:Op maandag 8 april 2013 14:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ben niet bij de ah geweest. kan morgen wel eem kijken voor je.
zit hier om de hoek.
in spijkenisse hebben ze geen wafelsquote:Op maandag 8 april 2013 14:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
je zou naar de AH gaan voor die wafelsyou pomiss'd
Bullquote:Op maandag 8 april 2013 14:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
in spijkenisse hebben ze geen wafels
shiiiitquote:
is nu al wel geweest toch!quote:Op maandag 8 april 2013 14:36 schreef Toekito het volgende:
Houden we wel een minuut stilte voor de Iron Lady?
Je mag ze hebben, ze vindt de haren te langquote:Op maandag 8 april 2013 14:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
helemaal niet, kriebelen is voor mij. Wat mevrouw mono wil doen is haar zaak maar de ballers zijn voor fietsch
pfff, met zo'n instelling win je nooit de oorlog.quote:Op maandag 8 april 2013 15:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je mag ze hebben, ze vindt de haren te lang
Awquote:
Oh!quote:Op maandag 8 april 2013 15:32 schreef Murmeli het volgende:
Neeejj niks met hondje, ik had t over Thatcher
ik snap de verwarringquote:Op maandag 8 april 2013 15:32 schreef Murmeli het volgende:
Neeejj niks met hondje, ik had t over Thatcher
quote:Op maandag 8 april 2013 16:04 schreef Monopoly het volgende:
Examen gehaald!
Morgen de laatste maken!
Examen gehaald!
Morgen de laatste maken!
dat wordt bierie bierie doen schatjequote:Op maandag 8 april 2013 16:04 schreef Monopoly het volgende:
Examen gehaald!
Morgen de laatste maken!
Als ik nou nog een beetje geld op de rekening had staanquote:
Examen gehaald!
Morgen de laatste maken!
quote:Op maandag 8 april 2013 14:12 schreef Greys het volgende:
Volgende keer weer. Ik zal dan mijn nieuwe hobby in geuren en kleuren bespreken met jullie.quote:Op maandag 8 april 2013 17:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
Sorry![]()
We hebben een hectische week achter de rug, en deze week wordt ook weer druk
Ik heb dan minorenmarktquote:Op maandag 8 april 2013 17:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Volgende keer weer. Ik zal dan mijn nieuwe hobby in geuren en kleuren bespreken met jullie.
Het poepen op het spoor had niet het gewenste animo.
hopelijk vind ik hem nog dan zo als de kroeg loopt :-)quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 19:10 schreef Stefan het volgende:
Ik kom vandaag research doen en knuffelen met RenRen
met een faal-neonsignquote:Op maandag 8 april 2013 20:35 schreef Cat22 het volgende:
RenTen en ik doen volgende keer een eigen bak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |