quote:Op zondag 7 april 2013 22:33 schreef Greys het volgende:
Ik heb in al die jaren () nog nooit NIET kunnen parkeren bij de spoorwegovergang
En die parkeerplaats wordt s'avonds niet afgesloten? Want die discussie heb ik ook al eens langs zien komen.quote:
Nope. Ik parkeer er al een jaar of twee (parkeerterrein bij het linker groene rondje) en het is mij tot nu toe prima bevallen. Maar resultaten uit het verleden bieden wellicht geen garanties voor de toekomstquote:Op zondag 7 april 2013 22:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En die parkeerplaats wordt s'avonds niet afgesloten? Want die discussie heb ik ook al eens langs zien komen.
Als ik er niet uit kan dan leg ik me wel achter de bar op wat bierviltjes of zo.quote:Op zondag 7 april 2013 22:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope. Ik parkeer er al een jaar of twee (parkeerterrein bij het linker groene rondje) en het is mij tot nu toe prima bevallen. Maar resultaten uit het verleden bieden wellicht geen garanties voor de toekomst
Jij ookquote:
Ja dat wordt grappigquote:Op zondag 7 april 2013 22:47 schreef Murmeli het volgende:
mensen die niet op minder dan 300 m van t halve maatje wonen
![]()
Ik denk dat Henk morgen wel ff staat te kijken hoe ik nou weer bij jullie verzeild ben geraakt.
quote:Op zondag 7 april 2013 22:48 schreef Toekito het volgende:
Of je slaapt hier cat. Ik slaap wel vaker op de bank dus no probs
quote:Op zondag 7 april 2013 22:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Ik ga ervanuit dat ik gewoon naar huis kan. En als een Eckte schijtlijster zoek naar een plekje op de stoep.
Ohquote:Op zondag 7 april 2013 22:52 schreef Murmeli het volgende:
Haha ja, best wel. Al verdien ik momenteel echt niet de kwalificatie vaste klant hoor. Kwam er vorige zomer vooral omdat ik toen iets had met iemand die daar woont zo ongeveer.
it wasn't mequote:Op zondag 7 april 2013 22:52 schreef Murmeli het volgende:
Haha ja, best wel. Al verdien ik momenteel echt niet de kwalificatie vaste klant hoor. Kwam er vorige zomer vooral omdat ik toen iets had met iemand die daar woont zo ongeveer.
Jups en volgens mij stuurt Google je nog om ookquote:Op zondag 7 april 2013 22:51 schreef Murmeli het volgende:
Oh das best te doen. Handig als je de metro mist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |