hoezo?quote:Op zondag 7 april 2013 20:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
Tis maar goed dat ik er morgen niet ben...
Plan B is ook heel belangrijk!quote:Op zondag 7 april 2013 21:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij heeft een baanik heb niet eens een opleiding. Wel een eventueel plan b
Ja.quote:
Dus ik mis de Horkmobiel?quote:Op zondag 7 april 2013 21:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
We zitten in m'n leenautotjem'n bak is nog niet klaar
Ach, je kunt hem aan het einde van de straat parkeren.quote:Op zondag 7 april 2013 22:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Helaas, het wordt de Skoda variant van de Volkswagen Up________! Dus.
Vorige keer stond ik met m'n station op de laatste plek voor de kroegquote:Op zondag 7 april 2013 22:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach, je kunt hem aan het einde van de straat parkeren.
Ik ben er al eerder.quote:Op zondag 7 april 2013 22:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vorige keer stond ik met m'n station op de laatste plek voor de kroegik hoop weer op mazzel
Ja, ik gok hier op een uur of 6/half 7, we eten onderweg even ergens wat en spits enzoquote:Op zondag 7 april 2013 22:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben er al eerder.![]()
Eerste keer dat mijn auto naar Henk gaat.
Ah ja, dat is wel een goeiequote:Op zondag 7 april 2013 22:09 schreef Greys het volgende:
En anders dus ff meteen na de spoorwegovergang half op de stoep gaan staan.
Zo ergens bij een gifgroene Smart
Zoals meneer Muis vorige keer reed moet dat vóór de spoorwegovergang zijn.quote:Op zondag 7 april 2013 22:09 schreef Greys het volgende:
En anders dus ff meteen na de spoorwegovergang half op de stoep gaan staan.
Zo ergens bij een gifgroene Smart
Bwehehehe dat was echt lol ja bij jou daar voor de deur, zo tussen de voordeur en de boom, hatsee, prak, Smart.quote:Op zondag 7 april 2013 22:12 schreef Cat22 het volgende:
Greys, ik zag vandaag bij een van de buurhuizen een ingeparkeerde Smart voor de voordeur.
achterkant valt wel mee heur.quote:Op zondag 7 april 2013 22:15 schreef Toekito het volgende:
Je mag me ook ophalen hoor Greysmaar ga eerst met ldg naar cs dus succes.....is een chaos voor auto's daar.
Via de oprit van de buren.quote:Op zondag 7 april 2013 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Bwehehehe dat was echt lol ja bij jou daar voor de deur, zo tussen de voordeur en de boom, hatsee, prak, Smart.
quote:Op zondag 7 april 2013 22:22 schreef Toekito het volgende:
Ik was er dinsdag ofzo Ren en het was chaos
Aan de achterkant? Nooit problemen gehad eigkquote:Op zondag 7 april 2013 22:22 schreef Toekito het volgende:
Ik was er dinsdag ofzo Ren en het was chaos
oh zijn ze eindelijk bezig dat lelijke blauwe gedrocht af te breken? Fijnquote:Op zondag 7 april 2013 22:26 schreef Toekito het volgende:
Komt doordat ze bezig zijn het oude pleintje en de politie enzo af te breken en er weinig plek voor taxi's is......en raadt eens. Die gasten staan overdwars daar enzo
Goede tipquote:Op zondag 7 april 2013 22:12 schreef Greys het volgende:
Ja maar Hork gaat, zoals het klinkt, eerst kijken of er VOOR de kroeg plekken zijn
Dus dan moet ie terug ná de spoorweg
Maar idd, als je van de snelwegkant komt en er zijn pal voor de kroeg geen plekken, rijd dan niet door, maar keer ff en zet hem aan de andere kant van het spoor. Is alsnog maar 20 stappen lopen ofzo
loopafstand is ook relatiefquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |