Dan laat dat overhemd ook maar zitten.quote:Op zondag 7 april 2013 23:19 schreef Toekito het volgende:
Cat je bekijkt het maar ik krijg die stropdas niet geknoopt. Overhemd en daar zal je het mee moeten doen.
Zullen we elkaar voor de zekerheid voortaan ook maar bij de username noemen in de kroeg voortaan?quote:Op zondag 7 april 2013 23:20 schreef RenRen- het volgende:
Ik denk he, dat je voortaan maar niks meer moet vertellen over jezelf want misschien komt het op de internet!
Pseudoniemen.quote:Op zondag 7 april 2013 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Zullen we elkaar voor de zekerheid voortaan ook maar bij de username noemen in de kroeg voortaan?
Gaan we dat dan niet doen? [verward is]quote:Op zondag 7 april 2013 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Zullen we elkaar voor de zekerheid voortaan ook maar bij de username noemen in de kroeg voortaan?
het begint om half 8 toch?quote:Op zondag 7 april 2013 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, want dan ben jij er pas om kwart over acht
Jij de Chriet, ik de zachte Gquote:
Ik luister ook naar Renquote:Op zondag 7 april 2013 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
ik doe dat altijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
jjdj is de grootste minkukel uit 0162 en mijn neefje en PR-joker van FOK!sport en voorheen postbode enzulks.quote:Op zondag 7 april 2013 23:21 schreef Murmeli het volgende:
Wie is jjdj?
Ik vind je nick, ondanks de associatie met bokito, best cute.
Wil een deal met je sluiten ipv een gewoon overhemd dan 1 die beetje wat weg heb van die van aad van toor.quote:Op zondag 7 april 2013 23:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan laat dat overhemd ook maar zitten.![]()
()
I love it when a plan wordt ingewikkeldquote:Op zondag 7 april 2013 23:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
het begint om half 8 toch?
ik ben er voor half 8
en maak het niet ingewikkelder dan het hoeft te zijn mens ... tsss ... pfffff
Gewoon overhemd! Please?quote:Op zondag 7 april 2013 23:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
jjdj is de grootste minkukel uit 0162 en mijn neefje en PR-joker van FOK!sport en voorheen postbode enzulks.
[..]
Wil een deal met je sluiten ipv een gewoon overhemd dan 1 die beetje wat weg heb van die van aad van toor.
je zat er op te wachten om het te kunnen gebruiken maar je koos het verkeerde momentquote:
Neee doequote:Op zondag 7 april 2013 23:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
jjdj is de grootste minkukel uit 0162 en mijn neefje en PR-joker van FOK!sport en voorheen postbode enzulks.
[..]
Wil een deal met je sluiten ipv een gewoon overhemd dan 1 die beetje wat weg heb van die van aad van toor.
Jankzak.quote:Op zondag 7 april 2013 23:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
je zat er op te wachten om het te kunnen gebruiken maar je koos het verkeerde moment
jammer is dat
heel
erg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |