Fucking hell ik kom niet meer bijquote:Op maandag 8 april 2013 14:19 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Fart. I make the fucking Wooshnoise
Nee we letten gewoon even op de reacties van de mensen die schijnen te weten waar het over gaat en praten ze dan aarzelend na.quote:Op maandag 8 april 2013 14:21 schreef HaywoodJablome het volgende:
is dit het topic waarin ik net doe of ik een oldbie ben en ik precies weet waar ts het over heeft?
of is het het topic waarin ik net doe of ik cool en superieur ben en niet weet waar ts het over heeft?
okeequote:Op maandag 8 april 2013 14:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee we letten gewoon even op de reacties van de mensen die schijnen te weten waar het over gaat en praten ze dan aarzelend na.
quote:
Heldquote:Op maandag 8 april 2013 14:19 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Fart. I make the fucking Wooshnoise!
PWN.quote:
Ja jij bent ook een van die klootzakkenquote:
Fart. baggert het in zijn eentje wel vol met al zijn hersenscheten...quote:
is hem wel toevertrouwdquote:Op maandag 8 april 2013 14:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Fart. baggert het in zijn eentje wel vol met al zijn hersenscheten...
Mja, als je alle crewfora volbaggert houdt het een keer op!quote:Op maandag 8 april 2013 14:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Fart. baggert het in zijn eentje wel vol met al zijn hersenscheten...
quote:Op maandag 8 april 2013 14:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja ik ben ook van mening dat ZUU wel open kan
denk ik
Precies.quote:Op maandag 8 april 2013 14:26 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Mja, als je alle crewfora volbaggert houdt het een keer op!
haha. Dan mag ik er ook in postenquote:Op maandag 8 april 2013 14:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja ik ben ook van mening dat ZUU wel open kan
denk ik
Alleen ex-crew, maar met zo'n instelling kan dat wel geregeld worden...quote:Op maandag 8 april 2013 14:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
haha. Dan mag ik er ook in posten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |