Fucking hell ik kom niet meer bijquote:Op maandag 8 april 2013 14:19 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Fart. I make the fucking Wooshnoise
Nee we letten gewoon even op de reacties van de mensen die schijnen te weten waar het over gaat en praten ze dan aarzelend na.quote:Op maandag 8 april 2013 14:21 schreef HaywoodJablome het volgende:
is dit het topic waarin ik net doe of ik een oldbie ben en ik precies weet waar ts het over heeft?
of is het het topic waarin ik net doe of ik cool en superieur ben en niet weet waar ts het over heeft?
okeequote:Op maandag 8 april 2013 14:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee we letten gewoon even op de reacties van de mensen die schijnen te weten waar het over gaat en praten ze dan aarzelend na.
quote:
Heldquote:Op maandag 8 april 2013 14:19 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Fart. I make the fucking Wooshnoise!
PWN.quote:
Ja jij bent ook een van die klootzakkenquote:
Fart. baggert het in zijn eentje wel vol met al zijn hersenscheten...quote:
is hem wel toevertrouwdquote:Op maandag 8 april 2013 14:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Fart. baggert het in zijn eentje wel vol met al zijn hersenscheten...
Mja, als je alle crewfora volbaggert houdt het een keer op!quote:Op maandag 8 april 2013 14:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Fart. baggert het in zijn eentje wel vol met al zijn hersenscheten...
quote:Op maandag 8 april 2013 14:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja ik ben ook van mening dat ZUU wel open kan
denk ik
Precies.quote:Op maandag 8 april 2013 14:26 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Mja, als je alle crewfora volbaggert houdt het een keer op!
haha. Dan mag ik er ook in postenquote:Op maandag 8 april 2013 14:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja ik ben ook van mening dat ZUU wel open kan
denk ik
Alleen ex-crew, maar met zo'n instelling kan dat wel geregeld worden...quote:Op maandag 8 april 2013 14:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
haha. Dan mag ik er ook in posten
ik twijfelde ook alquote:Op maandag 8 april 2013 14:21 schreef HaywoodJablome het volgende:
is dit het topic waarin ik net doe of ik een oldbie ben en ik precies weet waar ts het over heeft?
of is het het topic waarin ik net doe of ik cool en superieur ben en niet weet waar ts het over heeft?
ex forumcrewquote:Op maandag 8 april 2013 14:30 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Alleen ex-crew, maar met zo'n instelling kan dat wel geregeld worden...
[hipster meelul modus]quote:Op maandag 8 april 2013 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
hahaha topics maken van onderonsjes -O_ zo kewlhahaha xD
Tyf op trutquote:
Tuurlijk. Ik heb niets dan mijn best gedaan voor FOK!, en dit is mijn dank? Flikker allemaal maar lekker op.quote:Op maandag 8 april 2013 14:35 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ga je nu tegen iedereen verongelijkt doen, het is je eigen schuld!
SInds 2009 is er gewoon niks veranderd. Alle slowchats volbaggeren, maar werken, ho maarquote:Op maandag 8 april 2013 14:35 schreef Fart. het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik heb niets dan mijn best gedaan voor FOK!, en dit is mijn dank? Flikker allemaal maar lekker op.
Het is natuurlijk mooi wat je allemaal voor FOK! gedaan hebt, dat waardeert iedereen ook wel. Maar je moet wel een keer weten waar de grens ligt...quote:Op maandag 8 april 2013 14:35 schreef Fart. het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik heb niets dan mijn best gedaan voor FOK!, en dit is mijn dank? Flikker allemaal maar lekker op.
Wat een megole zin, Krea.quote:Op maandag 8 april 2013 14:37 schreef Kreator het volgende:
Crewgrappen die zo 2 tot 3 keer per jaar terugkomen zijn met op nummer 1: 'de moderator die 'eruit gekickt' wordt'.
Mod of Ex mod? Bij ex mod maakt Bart nog een kansquote:Op maandag 8 april 2013 14:39 schreef stefanhaan het volgende:
we moeten een keer een verkiezing houden voor de meest verzuurde mod, degene die wint mag 1 user bannen.
nee, hij maakt zichzelf gewoon onmogelijkquote:Op maandag 8 april 2013 14:38 schreef Prof_Hoax het volgende:
Komt er niet een film uit die Fart heet, en is dit een goed bedachte PR stunt?
Bij mensen die vent zeggen moet ik altijd denken aan die inferieure boeren: Een vent op een Fendt.quote:Op maandag 8 april 2013 14:39 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Vent, ga met je aquarium spelen ofzo!
ex mod, en huidige mod.quote:Op maandag 8 april 2013 14:40 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Mod of Ex mod? Bij ex mod maakt Bart nog een kans
Ik kies dan toch voor SwJ. Alhoewel Rezania ook aardig in de buurt komt.quote:Op maandag 8 april 2013 14:39 schreef stefanhaan het volgende:
we moeten een keer een verkiezing houden voor de meest verzuurde mod, degene die wint mag 1 user bannen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |