Fucking hell ik kom niet meer bijquote:Op maandag 8 april 2013 14:19 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Fart. I make the fucking Wooshnoise
Nee we letten gewoon even op de reacties van de mensen die schijnen te weten waar het over gaat en praten ze dan aarzelend na.quote:Op maandag 8 april 2013 14:21 schreef HaywoodJablome het volgende:
is dit het topic waarin ik net doe of ik een oldbie ben en ik precies weet waar ts het over heeft?
of is het het topic waarin ik net doe of ik cool en superieur ben en niet weet waar ts het over heeft?
okeequote:Op maandag 8 april 2013 14:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee we letten gewoon even op de reacties van de mensen die schijnen te weten waar het over gaat en praten ze dan aarzelend na.
quote:
Heldquote:Op maandag 8 april 2013 14:19 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Fart. I make the fucking Wooshnoise!
PWN.quote:
Ja jij bent ook een van die klootzakkenquote:
Fart. baggert het in zijn eentje wel vol met al zijn hersenscheten...quote:
is hem wel toevertrouwdquote:Op maandag 8 april 2013 14:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Fart. baggert het in zijn eentje wel vol met al zijn hersenscheten...
Mja, als je alle crewfora volbaggert houdt het een keer op!quote:Op maandag 8 april 2013 14:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Fart. baggert het in zijn eentje wel vol met al zijn hersenscheten...
quote:Op maandag 8 april 2013 14:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja ik ben ook van mening dat ZUU wel open kan
denk ik
Precies.quote:Op maandag 8 april 2013 14:26 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Mja, als je alle crewfora volbaggert houdt het een keer op!
haha. Dan mag ik er ook in postenquote:Op maandag 8 april 2013 14:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja ik ben ook van mening dat ZUU wel open kan
denk ik
Alleen ex-crew, maar met zo'n instelling kan dat wel geregeld worden...quote:Op maandag 8 april 2013 14:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
haha. Dan mag ik er ook in posten
ik twijfelde ook alquote:Op maandag 8 april 2013 14:21 schreef HaywoodJablome het volgende:
is dit het topic waarin ik net doe of ik een oldbie ben en ik precies weet waar ts het over heeft?
of is het het topic waarin ik net doe of ik cool en superieur ben en niet weet waar ts het over heeft?
ex forumcrewquote:Op maandag 8 april 2013 14:30 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Alleen ex-crew, maar met zo'n instelling kan dat wel geregeld worden...
[hipster meelul modus]quote:Op maandag 8 april 2013 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
hahaha topics maken van onderonsjes -O_ zo kewlhahaha xD
Tyf op trutquote:
Tuurlijk. Ik heb niets dan mijn best gedaan voor FOK!, en dit is mijn dank? Flikker allemaal maar lekker op.quote:Op maandag 8 april 2013 14:35 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ga je nu tegen iedereen verongelijkt doen, het is je eigen schuld!
SInds 2009 is er gewoon niks veranderd. Alle slowchats volbaggeren, maar werken, ho maarquote:Op maandag 8 april 2013 14:35 schreef Fart. het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik heb niets dan mijn best gedaan voor FOK!, en dit is mijn dank? Flikker allemaal maar lekker op.
Het is natuurlijk mooi wat je allemaal voor FOK! gedaan hebt, dat waardeert iedereen ook wel. Maar je moet wel een keer weten waar de grens ligt...quote:Op maandag 8 april 2013 14:35 schreef Fart. het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik heb niets dan mijn best gedaan voor FOK!, en dit is mijn dank? Flikker allemaal maar lekker op.
Wat een megole zin, Krea.quote:Op maandag 8 april 2013 14:37 schreef Kreator het volgende:
Crewgrappen die zo 2 tot 3 keer per jaar terugkomen zijn met op nummer 1: 'de moderator die 'eruit gekickt' wordt'.
Mod of Ex mod? Bij ex mod maakt Bart nog een kansquote:Op maandag 8 april 2013 14:39 schreef stefanhaan het volgende:
we moeten een keer een verkiezing houden voor de meest verzuurde mod, degene die wint mag 1 user bannen.
nee, hij maakt zichzelf gewoon onmogelijkquote:Op maandag 8 april 2013 14:38 schreef Prof_Hoax het volgende:
Komt er niet een film uit die Fart heet, en is dit een goed bedachte PR stunt?
Bij mensen die vent zeggen moet ik altijd denken aan die inferieure boeren: Een vent op een Fendt.quote:Op maandag 8 april 2013 14:39 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Vent, ga met je aquarium spelen ofzo!
ex mod, en huidige mod.quote:Op maandag 8 april 2013 14:40 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Mod of Ex mod? Bij ex mod maakt Bart nog een kans
Ik kies dan toch voor SwJ. Alhoewel Rezania ook aardig in de buurt komt.quote:Op maandag 8 april 2013 14:39 schreef stefanhaan het volgende:
we moeten een keer een verkiezing houden voor de meest verzuurde mod, degene die wint mag 1 user bannen.
Ik hou van tractoren en kan bevestigen dat een echte vent een Fendt rijd.quote:Op maandag 8 april 2013 14:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bij mensen die vent zeggen moet ik altijd denken aan die inferieure boeren: Een vent op een Fendt.
Hou jij van tractoren, DD?
Rezquote:Op maandag 8 april 2013 14:41 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik kies dan toch voor SwJ. Alhoewel Rezania ook aardig in de buurt komt.
Wie is dat?quote:Op maandag 8 april 2013 14:41 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik kies dan toch voor SwJ. Alhoewel Rezania ook aardig in de buurt komt.
Ik kom niet verder dan dit...quote:Op maandag 8 april 2013 14:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bij mensen die vent zeggen moet ik altijd denken aan die inferieure boeren: Een vent op een Fendt.
Hou jij van tractoren, DD?
Ik zie hem anders toch regelmatig posten alsof 'ie zand in z'n bilnaat heeft. Buiten de SC om dan.quote:
Dat is geen zand.quote:Op maandag 8 april 2013 14:42 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik zie hem anders toch regelmatig posten alsof 'ie zand in z'n bilnaat heeft. Buiten de SC om dan.
Godverdomme. Zelfs hier lukt het Bart om elk topic te laten verzanden in een fucking slowchatquote:Op maandag 8 april 2013 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
is dit een verkapte SC topic nu eigenlijk??
is ook de enige kwaliteit die hij heeftquote:Op maandag 8 april 2013 14:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Godverdomme. Zelfs hier lukt het Bart om elk topic te laten verzanden in een fucking slowchat.
Ja, dat mag niet he... just sayingquote:Op maandag 8 april 2013 14:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Godverdomme. Zelfs hier lukt het Bart om elk topic te laten verzanden in een fucking slowchat.
Wie?quote:Op maandag 8 april 2013 14:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ohja. Fart. natuurlijk.quote:
Rez is een tijdje mod geweest van EXA. Vorig jaar dacht ik.quote:Op maandag 8 april 2013 14:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
SwJ is een koning. Rezania ken ik alleen als baggeruser.
quote:Op maandag 8 april 2013 14:42 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan dit...
[ afbeelding ]
Het is mij nog niet duidelijk. Kan ik jou gewoon steeds quoten met duimpje omhoog dat ik het er ook mee eens ben?quote:Op maandag 8 april 2013 14:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nee we letten gewoon even op de reacties van de mensen die schijnen te weten waar het over gaat en praten ze dan aarzelend na.
quote:Op maandag 8 april 2013 14:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Komt er nog meer informatie of blijft het bij vage toespelingen en dergelijke?
Is ook goed voor je postcount.quote:Op maandag 8 april 2013 14:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het is mij nog niet duidelijk. Kan ik jou gewoon steeds quoten met duimpje omhoog dat ik het er ook mee eens ben?
Geen probleem, doe maar tot we meer weten.quote:Op maandag 8 april 2013 14:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het is mij nog niet duidelijk. Kan ik jou gewoon steeds quoten met duimpje omhoog dat ik het er ook mee eens ben?
Takes one to know one.quote:Op maandag 8 april 2013 14:25 schreef Fart. het volgende:
[..]
Ja jij bent ook een van die klootzakken.
quote:
Maar misschien is het wel een leuke grap van de mods, dat weten we nog niet.quote:Op maandag 8 april 2013 15:03 schreef fb12fb12 het volgende:
Is het wel eerlijk dat bijna alle mods tegen hem zijn?
Technisch gezien wel.quote:
Als het geen grap is is dit gewoon zielig wat ze nu aan het doen zijnquote:Op maandag 8 april 2013 15:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Maar misschien is het wel een leuke grap van de mods, dat weten we nog niet.
Maak dan op z'n minst een klacht van de OPquote:
Fart niet kennenquote:Op maandag 8 april 2013 15:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maak dan op z'n minst een klacht van de OPEn geef wat meer info want de meeste KLB'ers (inclusief ik) kennen heel Fart niet
Had het al in feedback gezet maar wordt niet gereageerdquote:
Fart. = Bart, ex-mod van MEN en DIG en PR medewerker.quote:Op maandag 8 april 2013 15:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maak dan op z'n minst een klacht van de OPEn geef wat meer info want de meeste KLB'ers (inclusief ik) kennen heel Fart niet
En nu?quote:Op maandag 8 april 2013 15:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Fart. = Bart, ex-mod van MEN en DIG en PR medewerker.
Uitzonderingen als het een mod-topic is natuurlijk.quote:Op maandag 8 april 2013 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
Had het al in feedback gezet maar wordt niet gereageerdniet heel verrassend.
Goh hoe verrassend. Heb ik geen van die 3 subfora iets te zoekenquote:Op maandag 8 april 2013 15:08 schreef LompeHork het volgende:
Fart. = Bart, ex-mod van MEN en DIG en PR medewerker.
Ja, juist. Allemaal modjes. Dan is het allemaal niet zo erg.quote:Op maandag 8 april 2013 15:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Uitzonderingen als het een mod-topic is natuurlijk.
Of we posten snel even door naar 300 posts, dan is het ook opgelostquote:Op maandag 8 april 2013 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Ja, juist. Allemaal modjes. Dan is het allemaal niet zo erg.
Dit is ook offtopic btw allemaal dus misschien kan het beter dicht of naar ONZ idd
Kan ook. Laatst is dat wel gelukt bij dat andere kloontje iddquote:Op maandag 8 april 2013 15:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Of we posten snel even door naar 300 posts, dan is het ook opgelostZe kunnen moeilijk iets zeggen van offtopic gaan in een topic dat niet eens aan de eisen van KLB voldoet toch?
Was wel een goed topic.quote:Op maandag 8 april 2013 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan ook. Laatst is dat wel gelukt bij dat andere kloontje idd
Waar denk je dat PR precies voor staat? Volgens mij Public Relations en heeft dus vrij weinig met een subforum te makenquote:Op maandag 8 april 2013 15:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Goh hoe verrassend. Heb ik geen van die 3 subfora iets te zoeken
quote:
Ik kan er wel issues van maken.quote:Op maandag 8 april 2013 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]Heb jij niet nog wat issues toevallig?
Ik dacht dat het een subforum voor Potentiële Relschoppers was. My badquote:Op maandag 8 april 2013 15:13 schreef Bombvis het volgende:
Waar denk je dat PR precies voor staat? Volgens mij Public Relations en heeft dus vrij weinig met een subforum te maken
quote:Op maandag 8 april 2013 15:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een subforum voor Potentiële Relschoppers was. My bad
Begin maar vastquote:
Mijn vriendengroep heeft een surpriseparty georganiseerd voor een van de mensen uit mijn vriendengroep. Ik ben niet uitgenodigd.quote:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 8 april 2013 15:22 schreef Dimens het volgende:
Mijn vriendengroep heeft een surpriseparty georganiseerd voor een van de mensen uit mijn vriendengroep. Ik ben niet uitgenodigd.
Tevens ben ik vandaag zelf jarig en heb ik enkel van een iemand een felicitatie gehad.
Ik heb echt toffe vrienden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allereerst wil ik je feliciteren met je verjaardag.quote:Op maandag 8 april 2013 15:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mijn vriendengroep heeft een surpriseparty georganiseerd voor een van de mensen uit mijn vriendengroep. Ik ben niet uitgenodigd.
Tevens ben ik vandaag zelf jarig en heb ik enkel van een iemand een felicitatie gehad.
quote:Op maandag 8 april 2013 15:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankjequote:Op maandag 8 april 2013 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Allereerst wil ik je feliciteren met je verjaardag.
Wat een schijt'vrienden' heb jij zeg :s
Ik zou na zoiets OF van leer gaan of ze niet meer willen.
Wanneer is die supriseparty?
Ik weet eigenlijk al jaren dat het geen goede vrienden zijn dus het verbaasd mij ook niets. Is niet de eerste "streek" die ze uithalen. Maar het is niet dat ik zo eenzaam ben hoor. Ik ontmoet heel veel mensen via via en ik moet zeggen dat ik ook al langzaam die vriendengroep aan het verlaten ben en ze inruil voor anderen. Afgelopen zaterdag, toen die surpriseparty was, heb ik een topavond gehad met een oud collega van mij en veel van haar vrienden en vriendinnen. En ik val goed in de smaak als ik haar zo mag geloven. Die mensen zijn ook een stuk toffer.
Dat was geen rel.quote:Op maandag 8 april 2013 15:27 schreef Pharkus het volgende:
Heeft dit met die monopoly rel te maken in de stoner reeks? Ben blij dat er acties genomen zijn.
Ik zei het nog. Die "rel" ging veel te ver voor een grap.quote:Op maandag 8 april 2013 15:27 schreef Pharkus het volgende:
Heeft dit met die monopoly rel te maken in de stoner reeks? Ben blij dat er acties genomen zijn.
Samenvatting?quote:Op maandag 8 april 2013 15:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zei het nog. Die "rel" ging veel te ver voor een grap.
Pijlen daar op richten manquote:Op maandag 8 april 2013 15:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
Dankje
Ik weet eigenlijk al jaren dat het geen goede vrienden zijn dus het verbaasd mij ook niets. Is niet de eerste "streek" die ze uithalen. Maar het is niet dat ik zo eenzaam ben hoor. Ik ontmoet heel veel mensen via via en ik moet zeggen dat ik ook al langzaam die vriendengroep aan het verlaten ben en ze inruil voor anderen. Afgelopen zaterdag, toen die surpriseparty was, heb ik een topavond gehad met een oud collega van mij en veel van haar vrienden en vriendinnen. En ik val goed in de smaak als ik haar zo mag geloven. Die mensen zijn ook een stuk toffer.
KLB / Mod-fight vertieft reeksquote:Op maandag 8 april 2013 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Samenvatting?
[..]
Pijlen daar op richten mankutlui die zoiets flikken.
Van harte.quote:Op maandag 8 april 2013 15:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nou ja, binnenkort hoop ik ook Zoetermeer uit te zijn en in Leiden, Den Haag of Alphen aan de Rijn te wonen. Zorg ik gewoon dat ik daar nieuwe vrienden maak. Deze keer wat meer volwassen en betrouwbare vrienden.quote:Op maandag 8 april 2013 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Samenvatting?
[..]
Pijlen daar op richten mankutlui die zoiets flikken.
Weer een onsamenhangend verhaal waar niemand iets van snaptquote:
het ging over de stonerreeks, geen wonder he.quote:Op maandag 8 april 2013 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weer een onsamenhangend verhaal waar niemand iets van snapt![]()
Oh ja dat meisje... klinkt hoopvol manquote:Op maandag 8 april 2013 15:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nou ja, binnenkort hoop ik ook Zoetermeer uit te zijn en in Leiden, Den Haag of Alphen aan de Rijn te wonen. Zorg ik gewoon dat ik daar nieuwe vrienden maak. Deze keer wat meer volwassen en betrouwbare vrienden.
Dat is trouwens het meisje waar ik het in het vorige topic ook over had die wel normaal kan doen.
Ja, nou idd. Misschien moet ik gewoon stoppen het proberen te snappen. Kutzooi, kutmensen met hun ingebouwde neus naar nieuwsgierigheidquote:Op maandag 8 april 2013 15:42 schreef Pharkus het volgende:
[..]
het ging over de stonerreeks, geen wonder he.
Het ergste vind ik nogal de enorme anti-climax als ik erachter ben gekomen. Het is nooit zo spannend of leuk als het lijktquote:Op maandag 8 april 2013 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
Ja, nou idd. Misschien moet ik gewoon stoppen het proberen te snappen. Kutzooi, kutmensen met hun ingebouwde neus naar nieuwsgierigheid
Dit indd.. gvd wat walgelijkquote:Op maandag 8 april 2013 15:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het ergste vind ik nogal de enorme anti-climax als ik erachter ben gekomen. Het is nooit zo spannend of leuk als het lijkt
Uit de vriendengroep zijn het eigenlijk nog maar twee vrienden waar ik het voor doe. Als die er niet zouden zijn, zou ik ook niet meer met de rest omgaan. Die twee zijn ook eigenlijk de enige die nog een beetje normaal doen. Die nodigen me ook nog regelmatig uit, al is dat niet altijd het geval.quote:Op maandag 8 april 2013 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ja dat meisje... klinkt hoopvol man
Benheel blij dat ik nog steeds vrienden heb die ik al 15+ jaar ken
Sensatiezoekers, dat zijn we allemaalquote:
Schaam mij dood hiervoorquote:Op maandag 8 april 2013 15:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Sensatiezoekers, dat zijn we allemaal
Oh dat is wel beter, je kan vast nog wel met ze omgaan zonder die anderen? of alleen maar met dezelfde groep altijd? met zijn allen?quote:Op maandag 8 april 2013 15:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Uit de vriendengroep zijn het eigenlijk nog maar twee vrienden waar ik het voor doe. Als die er niet zouden zijn, zou ik ook niet meer met de rest omgaan. Die twee zijn ook eigenlijk de enige die nog een beetje normaal doen. Die nodigen me ook nog regelmatig uit, al is dat niet altijd het geval.
Als je de beerput helemaal weet open te breken....quote:Op maandag 8 april 2013 15:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar dit is niet genoeg sensatie om naar te gaan speuren toch?
Nee, ook enkel met die twee anderen. Gebeurt ook regelmatig en dat zijn gewoon toffe avonden.quote:Op maandag 8 april 2013 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Schaam mij dood hiervoor![]()
[..]
Oh dat is wel beter, je kan vast nog wel met ze omgaan zonder die anderen? of alleen maar met dezelfde groep altijd? met zijn allen?
Valt allemaal nog mee gelukkig.quote:Op maandag 8 april 2013 15:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee, ook enkel met die twee anderen. Gebeurt ook regelmatig en dat zijn gewoon toffe avonden.
Wachten op een evt MED denk ik. Ik snap er ook weinig vanquote:Op maandag 8 april 2013 15:54 schreef VMSDKR het volgende:
Is dit nu de aftergrap op de stonersgrap? De serieuziteit na de stonersgrap? Of snap ik het niet?
Ik heb alvast besloten hier niet in te trappen.quote:Op maandag 8 april 2013 15:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wachten op een evt MED denk ik. Ik snap er ook weinig van
Dit is gewoon een blijmakertje met een dooie mus.quote:Op maandag 8 april 2013 15:54 schreef VMSDKR het volgende:
Is dit nu de aftergrap op de stonersgrap? De serieuziteit na de stonersgrap? Of snap ik het niet?
ahahahahhaaahahquote:
Wat is 'hier'? Mijn post of dit hele gebeuren in het algemeen?quote:Op maandag 8 april 2013 15:59 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb alvast besloten hier niet in te trappen.
Laatstequote:Op maandag 8 april 2013 16:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat is 'hier'? Mijn post of dit hele gebeuren in het algemeen?
Ja, sowiesoquote:Op maandag 8 april 2013 16:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja, je wilde mijn problemen toch graag horen?
Beetje snuiven, beetje stelenquote:
quote:
De MED: "Helaas heeft Bart een leven gekregen, we weten ook niet hoe. We bedanken Bart voor al zijn inzet en wensen hem veel geluk"quote:Op maandag 8 april 2013 15:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wachten op een evt MED denk ik. Ik snap er ook weinig van
De leuke dingen zoals stappen e.d. helaas wel. Maar daar heb ik tegenwoordig betere oplossingen voor zoals dus die vriendin, oud collega's, neef, zus en zo. Zijn veel leuker.quote:Op maandag 8 april 2013 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, sowiesomaar ik bedoel er maar mee dat je nog 2 goede vrienden hebt waar je ook wat mee kan doen buiten die groep om.. dacht dat je altijd met die hele groep was alleen.
Zo standaard.quote:Op maandag 8 april 2013 16:12 schreef Pharkus het volgende:
[..]
De MED: "Helaas heeft Bart een leven gekregen, we weten ook niet hoe. We bedanken Bart voor al zijn inzet en wensen hem veel geluk"
quote:Op maandag 8 april 2013 16:12 schreef Pharkus het volgende:
[..]
De MED: "Helaas heeft Bart een leven gekregen, we weten ook niet hoe. We bedanken Bart voor al zijn inzet en wensen hem veel geluk"
Prima instellingquote:Op maandag 8 april 2013 16:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
De leuke dingen zoals stappen e.d. helaas wel. Maar daar heb ik tegenwoordig betere oplossingen voor zoals dus die vriendin, oud collega's, neef, zus en zo. Zijn veel leuker.![]()
En als ik dan met hun ga, beland ik veelal bij andere mensen. De regel bro's before ho's pas ik niet bij hun toe. Daarvoor moeten het eerst bro's zijn.
Twee en een half keer voorgekomen. Nou ja, van een heb ik wel spijt. Daar heb ik een van die goede vrienden laten zitten maar dat heb ik naderhand goedgemaakt.quote:
Dankjequote:
Ach, wel een goed moment om te zien wie de schijnheilige zijn jegens Bart.quote:Op maandag 8 april 2013 17:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Een aantal iemanden lacht nu hard in hun vuistje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We're slowly approaching inevitable death.
xD modjes humorquote:Op maandag 8 april 2013 17:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Een aantal iemanden lacht nu hard in hun vuistje.
Hihahohohiha.quote:Op maandag 8 april 2013 19:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
xD modjes humor![]()
![]()
kuttopics open laten en doen alsof mensen geen mod meer zijn
![]()
![]()
![]()
![]()
kkgrappig vriiend
|
Forum Opties | |