quote:Op maandag 8 april 2013 15:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankjequote:Op maandag 8 april 2013 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Allereerst wil ik je feliciteren met je verjaardag.
Wat een schijt'vrienden' heb jij zeg :s
Ik zou na zoiets OF van leer gaan of ze niet meer willen.
Wanneer is die supriseparty?
Ik weet eigenlijk al jaren dat het geen goede vrienden zijn dus het verbaasd mij ook niets. Is niet de eerste "streek" die ze uithalen. Maar het is niet dat ik zo eenzaam ben hoor. Ik ontmoet heel veel mensen via via en ik moet zeggen dat ik ook al langzaam die vriendengroep aan het verlaten ben en ze inruil voor anderen. Afgelopen zaterdag, toen die surpriseparty was, heb ik een topavond gehad met een oud collega van mij en veel van haar vrienden en vriendinnen. En ik val goed in de smaak als ik haar zo mag geloven. Die mensen zijn ook een stuk toffer.
Dat was geen rel.quote:Op maandag 8 april 2013 15:27 schreef Pharkus het volgende:
Heeft dit met die monopoly rel te maken in de stoner reeks? Ben blij dat er acties genomen zijn.
Ik zei het nog. Die "rel" ging veel te ver voor een grap.quote:Op maandag 8 april 2013 15:27 schreef Pharkus het volgende:
Heeft dit met die monopoly rel te maken in de stoner reeks? Ben blij dat er acties genomen zijn.
Samenvatting?quote:Op maandag 8 april 2013 15:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zei het nog. Die "rel" ging veel te ver voor een grap.
Pijlen daar op richten manquote:Op maandag 8 april 2013 15:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
Dankje
Ik weet eigenlijk al jaren dat het geen goede vrienden zijn dus het verbaasd mij ook niets. Is niet de eerste "streek" die ze uithalen. Maar het is niet dat ik zo eenzaam ben hoor. Ik ontmoet heel veel mensen via via en ik moet zeggen dat ik ook al langzaam die vriendengroep aan het verlaten ben en ze inruil voor anderen. Afgelopen zaterdag, toen die surpriseparty was, heb ik een topavond gehad met een oud collega van mij en veel van haar vrienden en vriendinnen. En ik val goed in de smaak als ik haar zo mag geloven. Die mensen zijn ook een stuk toffer.
KLB / Mod-fight vertieft reeksquote:Op maandag 8 april 2013 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Samenvatting?
[..]
Pijlen daar op richten mankutlui die zoiets flikken.
Van harte.quote:Op maandag 8 april 2013 15:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mijn vriendengroep heeft een surpriseparty georganiseerd voor een van de mensen uit mijn vriendengroep. Ik ben niet uitgenodigd.
Tevens ben ik vandaag zelf jarig en heb ik enkel van een iemand een felicitatie gehad.
Ik heb echt toffe vrienden.
Nou ja, binnenkort hoop ik ook Zoetermeer uit te zijn en in Leiden, Den Haag of Alphen aan de Rijn te wonen. Zorg ik gewoon dat ik daar nieuwe vrienden maak. Deze keer wat meer volwassen en betrouwbare vrienden.quote:Op maandag 8 april 2013 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Samenvatting?
[..]
Pijlen daar op richten mankutlui die zoiets flikken.
Weer een onsamenhangend verhaal waar niemand iets van snaptquote:
het ging over de stonerreeks, geen wonder he.quote:Op maandag 8 april 2013 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weer een onsamenhangend verhaal waar niemand iets van snapt![]()
Oh ja dat meisje... klinkt hoopvol manquote:Op maandag 8 april 2013 15:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nou ja, binnenkort hoop ik ook Zoetermeer uit te zijn en in Leiden, Den Haag of Alphen aan de Rijn te wonen. Zorg ik gewoon dat ik daar nieuwe vrienden maak. Deze keer wat meer volwassen en betrouwbare vrienden.
Dat is trouwens het meisje waar ik het in het vorige topic ook over had die wel normaal kan doen.
Ja, nou idd. Misschien moet ik gewoon stoppen het proberen te snappen. Kutzooi, kutmensen met hun ingebouwde neus naar nieuwsgierigheidquote:Op maandag 8 april 2013 15:42 schreef Pharkus het volgende:
[..]
het ging over de stonerreeks, geen wonder he.
Het ergste vind ik nogal de enorme anti-climax als ik erachter ben gekomen. Het is nooit zo spannend of leuk als het lijktquote:Op maandag 8 april 2013 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
Ja, nou idd. Misschien moet ik gewoon stoppen het proberen te snappen. Kutzooi, kutmensen met hun ingebouwde neus naar nieuwsgierigheid
Dit indd.. gvd wat walgelijkquote:Op maandag 8 april 2013 15:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het ergste vind ik nogal de enorme anti-climax als ik erachter ben gekomen. Het is nooit zo spannend of leuk als het lijkt
Uit de vriendengroep zijn het eigenlijk nog maar twee vrienden waar ik het voor doe. Als die er niet zouden zijn, zou ik ook niet meer met de rest omgaan. Die twee zijn ook eigenlijk de enige die nog een beetje normaal doen. Die nodigen me ook nog regelmatig uit, al is dat niet altijd het geval.quote:Op maandag 8 april 2013 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ja dat meisje... klinkt hoopvol man
Benheel blij dat ik nog steeds vrienden heb die ik al 15+ jaar ken
Sensatiezoekers, dat zijn we allemaalquote:
Schaam mij dood hiervoorquote:Op maandag 8 april 2013 15:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Sensatiezoekers, dat zijn we allemaal
Oh dat is wel beter, je kan vast nog wel met ze omgaan zonder die anderen? of alleen maar met dezelfde groep altijd? met zijn allen?quote:Op maandag 8 april 2013 15:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Uit de vriendengroep zijn het eigenlijk nog maar twee vrienden waar ik het voor doe. Als die er niet zouden zijn, zou ik ook niet meer met de rest omgaan. Die twee zijn ook eigenlijk de enige die nog een beetje normaal doen. Die nodigen me ook nog regelmatig uit, al is dat niet altijd het geval.
Als je de beerput helemaal weet open te breken....quote:Op maandag 8 april 2013 15:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar dit is niet genoeg sensatie om naar te gaan speuren toch?
Nee, ook enkel met die twee anderen. Gebeurt ook regelmatig en dat zijn gewoon toffe avonden.quote:Op maandag 8 april 2013 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Schaam mij dood hiervoor![]()
[..]
Oh dat is wel beter, je kan vast nog wel met ze omgaan zonder die anderen? of alleen maar met dezelfde groep altijd? met zijn allen?
Valt allemaal nog mee gelukkig.quote:Op maandag 8 april 2013 15:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee, ook enkel met die twee anderen. Gebeurt ook regelmatig en dat zijn gewoon toffe avonden.
Wachten op een evt MED denk ik. Ik snap er ook weinig vanquote:Op maandag 8 april 2013 15:54 schreef VMSDKR het volgende:
Is dit nu de aftergrap op de stonersgrap? De serieuziteit na de stonersgrap? Of snap ik het niet?
Ik heb alvast besloten hier niet in te trappen.quote:Op maandag 8 april 2013 15:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wachten op een evt MED denk ik. Ik snap er ook weinig van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |