quote:
Maar misschien is het wel een leuke grap van de mods, dat weten we nog niet.quote:Op maandag 8 april 2013 15:03 schreef fb12fb12 het volgende:
Is het wel eerlijk dat bijna alle mods tegen hem zijn?
Technisch gezien wel.quote:
Als het geen grap is is dit gewoon zielig wat ze nu aan het doen zijnquote:Op maandag 8 april 2013 15:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Maar misschien is het wel een leuke grap van de mods, dat weten we nog niet.
Maak dan op z'n minst een klacht van de OPquote:
Fart niet kennenquote:Op maandag 8 april 2013 15:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maak dan op z'n minst een klacht van de OPEn geef wat meer info want de meeste KLB'ers (inclusief ik) kennen heel Fart niet
Had het al in feedback gezet maar wordt niet gereageerdquote:
Fart. = Bart, ex-mod van MEN en DIG en PR medewerker.quote:Op maandag 8 april 2013 15:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maak dan op z'n minst een klacht van de OPEn geef wat meer info want de meeste KLB'ers (inclusief ik) kennen heel Fart niet
En nu?quote:Op maandag 8 april 2013 15:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Fart. = Bart, ex-mod van MEN en DIG en PR medewerker.
Uitzonderingen als het een mod-topic is natuurlijk.quote:Op maandag 8 april 2013 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
Had het al in feedback gezet maar wordt niet gereageerdniet heel verrassend.
Goh hoe verrassend. Heb ik geen van die 3 subfora iets te zoekenquote:Op maandag 8 april 2013 15:08 schreef LompeHork het volgende:
Fart. = Bart, ex-mod van MEN en DIG en PR medewerker.
Ja, juist. Allemaal modjes. Dan is het allemaal niet zo erg.quote:Op maandag 8 april 2013 15:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Uitzonderingen als het een mod-topic is natuurlijk.
Of we posten snel even door naar 300 posts, dan is het ook opgelostquote:Op maandag 8 april 2013 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Ja, juist. Allemaal modjes. Dan is het allemaal niet zo erg.
Dit is ook offtopic btw allemaal dus misschien kan het beter dicht of naar ONZ idd
Kan ook. Laatst is dat wel gelukt bij dat andere kloontje iddquote:Op maandag 8 april 2013 15:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Of we posten snel even door naar 300 posts, dan is het ook opgelostZe kunnen moeilijk iets zeggen van offtopic gaan in een topic dat niet eens aan de eisen van KLB voldoet toch?
Was wel een goed topic.quote:Op maandag 8 april 2013 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan ook. Laatst is dat wel gelukt bij dat andere kloontje idd
Waar denk je dat PR precies voor staat? Volgens mij Public Relations en heeft dus vrij weinig met een subforum te makenquote:Op maandag 8 april 2013 15:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Goh hoe verrassend. Heb ik geen van die 3 subfora iets te zoeken
quote:
Ik kan er wel issues van maken.quote:Op maandag 8 april 2013 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]Heb jij niet nog wat issues toevallig?
Ik dacht dat het een subforum voor Potentiële Relschoppers was. My badquote:Op maandag 8 april 2013 15:13 schreef Bombvis het volgende:
Waar denk je dat PR precies voor staat? Volgens mij Public Relations en heeft dus vrij weinig met een subforum te maken
quote:Op maandag 8 april 2013 15:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een subforum voor Potentiële Relschoppers was. My bad
Begin maar vastquote:
Mijn vriendengroep heeft een surpriseparty georganiseerd voor een van de mensen uit mijn vriendengroep. Ik ben niet uitgenodigd.quote:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 8 april 2013 15:22 schreef Dimens het volgende:
Mijn vriendengroep heeft een surpriseparty georganiseerd voor een van de mensen uit mijn vriendengroep. Ik ben niet uitgenodigd.
Tevens ben ik vandaag zelf jarig en heb ik enkel van een iemand een felicitatie gehad.
Ik heb echt toffe vrienden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allereerst wil ik je feliciteren met je verjaardag.quote:Op maandag 8 april 2013 15:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mijn vriendengroep heeft een surpriseparty georganiseerd voor een van de mensen uit mijn vriendengroep. Ik ben niet uitgenodigd.
Tevens ben ik vandaag zelf jarig en heb ik enkel van een iemand een felicitatie gehad.
Ik heb echt toffe vrienden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |